تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798378209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کالاهای صنایع دستی در سبد جوایز غیر نقدی بانک ها قرار می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل بازرگانی و صادرات صنایع دستی کشور در شیراز: کالاهای صنایع دستی در سبد جوایز غیر نقدی بانک ها قرار می گیرد خبرگزاری پانا:مدیرکل بازرگانی و صادرات معاونت صنایع دستی کشور از رشد 31 درصدی صادرات صنایع دستی در 9 ماهه سال جاری خبر داد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲ بهمن ساعت 11:34

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، پویا محمودیان در نشست تخصصی معاونین صنایع دستی کشور به رشد 31 درصدی صادرات صنایع دستی در 9 ماهه سال جاری اشاره کردو گفت : در پایان سال گذشته 112 میلیون دلار سهم صادرات صنایع دستی بوده که در سال جاری 31 درصد رشد در صادرات صنایع دستی داشته ایم که علی رغم تحریم ها و مشکلات عدیده پیش رو خبر بسیار خوش آیندی است . مدیرکل بازرگانی و صادرات معاونت صنایع دستی کشور این رقم را براساس آماررسمی گمرک کشور اعلام کردو ابراز داشت: این میزان صادرات بدون احتساب صادرات زیور آلات سنتی و صادرات چمدانی است که در آمار رسمی گمرک بنا به دلایلی قابل ارائه نبوده ،که اگر این آمار اضافه شود بدون شک رقم صادرات صنایع دستی بسیار بیش از این خواهد بود.
محمودیان از اجرای طرح اختصاص کالاهای صنایع دستی در سبد جوایز غیر نقدی حساب های قرض الحسنه بانک ها خبرداد و گفت : در سال 93 بانک سپه 17 میلیارد تومان از جوایز غیر نقدی خود را به صنایع دستی اختصاص داده است و با همکاری بانک ملی مرکزی طرح اختصاص کالاهای صنایع دستی در سبد جوایز غیر نقدی حساب های قرض الحسنه بانک ملی نیز اجرا و بخشنامه مربوطه جهت اجرا در تمام شعب ، برروی سایت بانک ملی مرکزی قرار گرفته که شعب تحت پوشش را موظف ساخته که درصدی از جوایز غیر نقدی خود را به کالاهای صنایع دستی اختصاص دهند .
محمودیان به تأثیرات نا مطلوب تحریم ها در صادرات کالاهای صنایع دستی اشاره کرد و گفت : 8 سال است که بازارهای خارجی را از دست داده ایم و دراین سال ها کشورهای چین ، هند ، ویتنام ، تایلند ، افغانستان و ... گوی رقابت را ربودند .
وی تلاش برای ایجاد اتحادیه های صنفی صنایع دستی ، تسهیل قانون و مقررات بازرگانی ، تشکیل شورای اقتصاد صنایع دستی ، رایزنی با بخش خصوصی برای ایجاد حراجی آثار هنری صنایع دستی در داخل و خارج کشور ، حمایت از توسعه و تقویت سامانه های مجازی عرضه و فروش محصولات ، پیگیری جهت تخصیص تسهیلات اعتباری به فعالان بخش صادراتی صنایع دستی، برنامه ریزی هدفمند جهت توسعه بخشی ، اقدام جهت بهره گیری از فضاهای با قابلیت عرضه و فروش محصولات در فرهنگسرا ، پارک ها و ...، برگزاری رویدادهای فرهنگی ، تجاری و نمایشگاه های ملی ،حضور در نمایشگاه ه های خارجی صادرات محصولات صنایع دستی ، فراهم ، آوردن زمینه توسعه و ارتقاء بستر و فروش و صادارت تهیه و تدوین طرح ، برنامه ، لایحه بودجه ، بسته های اطلاعاتی ، گزارش تحلیلی و تخصیص بودجه به استان ها را بخشی از اقدامات مهم برای بازگشت به وضعیت مطلوب درحوزه بازرگانی برشمرد.
محمودیان به حضور درنمایشگاه های ایتالیا ، ارمنستان ، آلمان ، افغاستان در سال 93 به منظور عرضه و معرفی صنایع دستی کشور و دو کشور چین ، روسیه با توجه هدف گذاری ها اشاره کردو تدوین طرح توسعه بازارچه های موقت ، تهیه فرم ها و شیوه نامه ها ، طرح راه اندازی سامانه های فروش، طرح راهنمای مشارکت هنرمندان و فعالان درنمایشگاه های خارجی ، طرح ایجاد پایانه های صادراتی صنایع دستی ، بازبینی و اصلاح طرح ایجاد بازارچه های موقت فروش و عرضه صنایع دستی ، تدوین طرح اعطای نشان اعتماد به فروشگاه های صنایع دستی و دستور العمل اجرای نمایشگاه های صنایع دستی درجهت ارتقاء کیفی را از اقدامات و برنامه های مهم در دست اجرای آن اداره کل دانست. وی گران بودن کالاهای صنایع دستی در فروشگاه ها را دغدغه تور گردانان دانست و گفت : برخی مواقع کالاهای صنایع دستی با قیمت های گزافی به توریست های خارجی عرضه می شوند و این موضوع مورد اعتراض واقع شده است ،که باهمکاری سازمان حمایت از مصرف کننده وتولید کننده وتشکیل کمیته فنی نرخ گذاری بر قیمت ها نظارت خواهد شد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن