تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817308112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده ناجا: مرزهای سیستان و بلوچستان تا پایان سال 94 به وضعیت مطلوب می‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: فرمانده ناجا: مرزهای سیستان و بلوچستان تا پایان سال 94 به وضعیت مطلوب می‌رسد
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه اطلاعات انجام اقدامات تروریستی را جبهه النصره تامین کرده و موشک‌ها را رژیم صهیونیستی پرتاب می‌کند، گفت: هدف از این کار این است تا از این طریق مقاومت اسلامی را تضعیف کنند.
به گزارش نامه نیوز ، سردار اسماعیل احمدی مقدم پس از حضور در مراسم بزرگداشت شهید جهاد مغنیه و شهدای دیگر خط مقاومت که در دفتر حزب الله تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: رژیم صهیونیستی از سال 1982 که به لبنان حمله کرد در این خیال بود که بقایای مقاومت فلسطین را نابود کرده و به دریا می‌ریزد بنابراین در همین راستا دست به اقدامات تروریستی می‌زد ولی تا امروز همه این اقدامات منجر به تولد حزب الله شده است.
وی ادامه داد: در طی 2 تا 3 سال اخیر به اسم حمایت از آزادی و دموکراسی تروریست‌های تکفیری را در منطقه تسلیح کرده‌اند و دولت‌های مرتجع منطقه نیز در یک جبهه علیه مقاومت اسلامی قرار گرفته‌اند و مقاومت اسلامی نیز در جولان همزمان با تروریست‌های النصره و سربازان اسرائیلی مبارزه می‌کنند. فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه اطلاعات را النصره داده و موشک‌ها را رژیم صهیونیستی شلیک می‌کند گفت: هدف اصلی همه آن‌ها تضعیف مقاومت اسلامی است ولی آن‌ها هرگز به این هدف دست نخواهند یافت. احمدی مقدم در پاسخ به این سوال که وضعیت امنیتی سیستان و بلوچستان چطور است؟ خاطرنشان کرد: ما از وضعیت سیستان و بلوچستان رضایت داریم و گروهی که طی دو تا سه سال اخیر بیش از 20 مورد ترور را طراحی و اجرا کرده‌ بودند توسط نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شدند که این امر نشان دهنده موثربودن تلاش‌ها برای برقراری امنیت است. وی ادامه داد: این درحالی است که سرویس ‌های بیگانه در آن سوی مرزها حضور دارند و دولت پاکستان هم می‌گوید قادر به کنترل آن‌ها نیست. پس ما مرزبان هر دو کشور هستیم. فرمانده ناجا با اشاره به تحرکات تروریستی در گذشته افزود: زمانی تحرکات تروریستی آن‌ها در دارزین کرمان بود و امروز که به مرزهای شرقی رسیده است که این نشان می‌دهد تلاش برای عقب زدن آن‌ها موفق بوده است. تا پایان سال آینده مرزهای سیستان و بلوچستان به وضعیت مطلوب می‌رسد فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تا پایان سال آینده مرزهای سیستان و بلوچستان به وضعیت مطلوب خواهد رسید اظهارکرد: در حال حاضر هم برنامه‌هایی توسط سپاه و ناجا در دست اجراست. به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با بودجه مرزبانی گفت: اعتبارات مرزی فقط برای استقرار در مرز نیست و مربوط به امکانات رفاهی، وسایل الکترونیکی، برق و به بسیاری دیگر از موارد است و طی چند برنامه قرار است بهبود یابد. احمدی مقدم در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با آخرین خبرها از پیگیری پرونده‌های اسیدپاشی اصفهان نیز گفت: خبر جدیدی در این رابطه نداریم.



منبع: ایسنا


۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن