تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804772893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده بازي هاي سال 2015 (قسمت سوم)


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم: HALO 5 Guardians
مگر می شود سال 2015 را بدون قسمت جدیدی از Halo سر کرد؟ اصلا چنین امکانی وجود ندارد چرا که عظيم ترين و پولسازترين IP مایکروسافت، تصمیم دارد تا دوباره تخت پادشاهی را از ان خود کند. معدود شوتر هایی را می توان پیدا کرد که داستان غنی و پر محتوایی داشته باشند. در حقیقت، هیچ کس فکرش را نمی کرد که روزی شوتر های زمان آینده بتوانند سناریوی قوی و جذابی داشته باشند. در اصل، فرانچیز Halo که داستان پر عظمتی دارد با کمک COD4 توانست عصر جدیدی در عناوین شوتر ایجاد کند. به راستی اگر چنین مجموعه های ارزشمندی عرضه نمی شدند، باز هم می توانستیم طعم لذت بخش این بازی ها را بچشیم؟
قسمت جدید Halo ، با نمایش تریلری بسیار کوتاه رسما معرفی شد و بعد از آن دیگر هیچ خبری از بازی نشد. فقط این نکته را می دانستیم که مستر چیف، هنوز قهرمان نسخه ی جدید این سري است. استدیوی343 Industries با ساخت HALO4، نشان داد که می تواند مانند سازندگان پیشین از وظیفه ی توسعه نسخه ی جدید بازی به خوبی بر آید.بسیاری از مجموعه های ارزشمند، با عوض شدن سازنده ی اصلی آن ها، رو به نابودی کشیده شده اند در حالی که HALO4 بر خلاف این عقیده عمل کرد. اطلاعات زیادی تاکنون در دسترس قرار نگرفته و تنها یک نمایش از بخش مولتی پلیر بازی منتشر شده است. آقای جاش هولمز رییس داخلی 343 Industries درباره ی فریم این عنوان معتقد است که بازیکنان می توانند با 60 فریم بر ثانیه از تجربه ی این عنوان لذت ببرند. ایشان می گوید : "هنگام ساخت بازی برای Xbox One نیاز بود تا موتور بازی را بازسازی کنیم.برای دستیابی به 60fps ما باید به عقب حرکت کرده و همه موارد ازجمله سیستم ذرات وAI وفیزیک بازی و ... را از نو تعریف میکردیم."امیدواریم این بار نیز، H5 بتواند بسیار درخشان ظاهر شود و تجربه ی بی نظیری را ارئه دهد.

Rise of the Tomb Raider
Tomb Raiderبا طعم انحصاري! اين سري ريشه دار همیشه یکی از بهترین بازی های سبک ماجراجویی بحساب آمده و امروزه نیز هواداران بسیار پروپاقرصی دارد. با عرضه ی دوباره ی Tomb Raider در سال 2013 با تمام تاخیرهایی که داشت، توانست بار دیگر طرفداران را راضی نگه دارد. این مجموعه آن چنان محبوبیت زیادی در نزد علاقه مندان دارد، که فیلم سینمایی با هنرپیشگی آنجلیناجولی نیز از آن ساخته شده و به پرده ی سینماها رفت. با معرفی قسمت جدید تحت عنوانRISE OF THE TOMB RAIDER، خوشحالی بازیباز ها را در پی داشت، اما این شادی چندان زیاد دوام نیاورد، چرا که در کنفرانس مایکروسافت، این قسمت به انحصار مایکروسافت درآمده بود. سوالات زیادی از این که آیا واقعا چنین عنوانی که برای سال ها مولتی پلتفرم بود، برای همیشه تحت انحصار مایکروسافت خواهد بود، پرسیده می شد. اما با گذشت زمان، هنگامی که از محدودیت زمانی این انحصاری از Crystal Dynamics پرسیده شد، آن ها پاسخ دادند :
"قرارداد ما با مایکروسافت دارای یکچرخه ی زمانی محدود می باشد. درحال حاضر نمیتوانیم دررابطه باجزییات صحبت کنیم.ما برروی ایجاد یک بازی بزرگ و وسیع برای دوکنسول Xbox One و Xbox 360 تمرکزکرده ایم. ما از این که در ساخت یکی از بهترین بازی های خود با مایکروسافت همکاری می کنیم، بسیار هیجان زده ایم. همکاری ما و شرکت مایکروسافت سابقه ی طولانی دارد و یکی از بزرگترین حامیان این فرانچیز بوده اند. کمک شایان و بزرگ آن ها، باعث می شود که تا این قسمت رشد بسیار بزرگی داشته باشد. "
تاکنون اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده و تنها همان جنجال های همیشگی بابت انحصاری بودن این عنوان در فضای مجازی وجود دارد.

Saints Row: Gat Out of Hell
در این چند ساله اخیر، شیر دوشی کردن، به کار بسیاری از سازندگان بدل شده چرا که قسمت پشت قسمت از IP های با ارزش خود را هر ساله روانه ی بازار می کنند. یوبی سافت نیز، همین روند را در پیش گرفته و نسخه های متوالی از فرانچیز AC را منتشر می کند. اما در این بین Saint row از همه گستاخ تر است زیرا با انتشار هر نسخه، محتوای گیم پلی به کلی دگرگون می شود و در بهتر شدن اصلا سعی نمی کند. در قسمت قبل که شاهد حمله ی بیگانگان به زمین بودیم، کارکتر بازی، به قدرت های فوق بشری دست یافته بود به طوری که می توانست از هر دیوار صافی بالا رود و بدون اسلحه با دشمنان بجنگد. درست است که این امر موجب سرگرمی هم می شود، اما هر چیزی جای خود دارد. با معرفی یک Spain-off، این بار شاهد اهریمن ها و شیاطین خواهیم بود که فکر چنین چیزی حتی به ذهن کسی خطور نمی کرد.اگر نخواهیم از این دگردیسی ها خرده بگیریم، باز گرافیک پیشرفت نکرده ی بازی مانع کارمان می شود. داستان حول شخصیت های همیشگی و اتفاقات پیش آمده برای گروه Saint ها می چرخد.با توجه به تریلر، یکی از اهریمن ها، دختر خود را مجبور به ازدواج با شخصی که علاقه ای به او ندارد می کند، در عوض وی نیز با او مخالفت هایی می کند. داستان بازی چیز خاصی برای ارائه ندارد و لوکیشن بازی و داستان بازی، اصلا هم خوانی با یکدیگر ندارند. مثل این که این بار قابلیت شخصی سازی دیگر در بازی وجود ندارد و شما در نقش جانی گیت و Kinzie Kensington ایفای نقش خواهید کرد. علاوه بر این که با شیاطین نیز می جنگید، با کسانی که شما قبلا آن ها را نیزکشته اید، مبارزه خواهید کرد. تنوع اسلحه ها طبق همیشه عجیب تر و زیاد تر شده که جای شکر دارد، هم چنین یک جفت بال در اختیار شما قرار داده شده است. روند صدا گذاری به صورت موزیکال پیش می رود که با توجه به مضمون بازی، یک مورد کاملا عجیب و غریب به حساب می آید. باز هم امیدواریم این قسمت بتواند هواداران خود را راضی نگه دارد و سرگرم کند. 

Project CARS
عناوین ریسینگ همیشه طرفداران خاص خود را دارند. کسانی که تشنه ی راندن اتومبیل های گران قیمت در جاده های خطرناک سرتاسر دنیا هستند. در واقع هیچ لذتی نمی تواند آن ها را در برابر سرعت و شخصی سازی های سرسام آور راضی نگه دارد. کسانی که تشنه ی رانندگی با نهایت سرعت و دریفت های حرفه ای هستند. در این چند سال اخیر، با عرضه ی ریسینگ هایی نظیر : Forza، GT، NFS و Grid عاشقان این سبک، توانسته اند تجربه ی رانندکی های مختلفی را بدست آورند. در سال 2011، از ip جدیدی تحت عنوان Project CARS رونمایی شد که مقصد نهایی آن کنسول های نسل هفتم و PC بود. با ورود به نسل جدید، این بار کنسول های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت نیز به لیست پلتفرم ها اضافه شد. همیشه عناوین ریسینگ در بخش گرافیک پیشتاز بوده اند و کم کاستی نداشته اند، در واقع مانوری که سازندگان بازی های ریسینگ بر روی بازی های خود می دهند، بسیار فراتر از آن چیزی است که در عناوین قدرتمند و مشهور می بینیم. Project CARS نیز مانند سایرین، سعی در ارائه بهترین گرافیک را دارد. پارسال نیز Driceclub با به روزرسانی هایی توانست چیزی را ارائه دهد که اصلا قابل باور نبود. گرافیکی واقع گرایانه که چشم را نوازش می کرد. پروجکت کارز نیز همین گونه عمل می کند ( امیدواریم بدون بروزرسانی) و به همراه لوکیشن های طبیعی و سایه زنی داینامیک به رویایی تبدیل شده که فقط در ذهن می توان انتظار آن را داشت. نکته ای که در مورد در بعضی بازی های هم سبک وجود دارد، مقیاس دید نامناسب آن ها می باشد، اما پروجکت کارز به خوبی توانسته از تعبیه ی آن بر آید. بی شک، پروجکت کارز به ستاره ای در دنیای گیم تبدیل خواهد شد که تجربه ی بسیار مهیج از یک شبیه ساز رانندگی را ارائه می دهد.

Bloodborne
سال جدید، سال بزرگی برای جدال انحصاری های سونی و مایکروسافت است. با توجه به انحصاری های زیادی که هر دو کمپانی در چنته دارند، انتظار می رود که بهترین سال جدید برای بازیباز ها باشد. یکی از انحصاری های شرکت سونی، عنوان جدید هیدتاکا میازاکی است. هیدتاکا میازاکی، خالق یکی از بهترین بازی های صنعت گیم است. Demon’s Souls که در سال 2009 تنها برای PS3 منتشر شد، نظر خیلی از منتقدان را به سوی خود جلب کرد. قسمت بعدی این بازی که مولتی پلتفرم به حساب می آمد، تحت عنوان Dark souls برای ps3 و xbox 360 منتشر شد و بازهم با همان بازخورد های مثبت روبرو شد. با گذشت زمان، Dark souls نیز برای pc عرضه شد اما طبق عدم تجربه ی توسعه دهندگان در ساخت نسخه ی pc، چندان جالب از آب در نیامد. بعد از معرفی و عرضه ی قسمت دوم ( بدون حضور هیدتاکا میازاکی )، DS2 نیز توانست تا حدودی موفقیت های خوبی را کسب کند، اما مانند گذشته نسخه ی PC باری دیگر با مشکلاتی عرضه شد.
بعد از آن، تیم بازی سازیFrom Software ساخت پروژه ی جدیدی را با همکاری استدیوی ژاپن سونی آغاز کرد. Bloodborne که عنوان جدید آن ها می باشد، فقط برای عرضه بر روی PS4 برنامه ریزی شده است. داستان بازی پیرامون حوادث شهری به نام Yharnam می چرخد که با تم و فضای طاعون زده و تاریک خود، حاکی از یک شهر کثیف و رمزآلود را می دهد. در این شهر، اکسیری وجود دارد که مرهم بسیاری از بیماری ها است اما بیماران با ورود به این شهر، هرگز نتوانسته اند از آن بازگردند. طبق سنت همیشگی استدیوی سازنده، فهمیدن داستان در گرو صحبت های افراد و محیط اطراف می باشد و شما به راحتی نخواهید توانست از سناریوی بازی مطلع شوید. طراحی لوکیشن ها و فضاسازی با توجه به تجربیات سازندگان و هم چنین تریلرها، بسیار خوب کار شده و به کمک سخت افزار قدرتمند PS4 می تواند به یکی از کاندیدای بهترین گرافیک ها تبدیل شود. گیم پلی، بر خلاف DS بسیار سریع تر عمل می کند و علاوه بر در اختیار گذاشتن سلاح های سرد، یک سلاح گرم نیز به شما داده می شود که همین امر باعث می شود تا فکر کنیم که این بازی در نحوه ی جنگیدن بسیار شبیه بهDMC خواهد بود. وظیفه ی آهنگ سازی را Michael Wandmacher بر عهده دارد که از کارهای او می توان به ساخت چندین Soundtrack از Twisted metal اشاره داشت.

Mortal Kombat X
همیشه MK پیشتاز سبک مبارزه اي بوده و با توجه به ایده ها و مهارت سازندگان همین روند نیز ادامه خواهد داشت. در حقیقت، مبارزات بسیار خشن و Finality های وحشتناک، باعث جلب توجه این بازی شده است. در سال 2013، قسمت جدید این مجموعه تنها با یک خبر معرفی شد اما هیچ اطلاعات، اسم و یا موارد دیگری در دسترس قرار نگرفت. پارسال با انتشار تریلری سینماتیک از مبارزه ی sub zero و scorpion، جرقه ای دوباره برای روشن کردن آتش MKX خورد. مانند نسخه ی قبل، سیستم X-RAY هنوز وجود دارد و به احتمال دیوانه وار تر نیز شده است. در اصل، وجود چنین سیستم کارآمدی، هیجان را دو برابر می کرد و بسیار لازم و ضروری بود. همیشه عناوین فایتینگ، داستان در خور و قابل تحسنینی ندارند و تنها چیزی که مهم است، مبارزه ی افراد و روایت داستانی کوچک برای راضی نگه داشتن بازیباز ها می باشد. به مانند این که سناریو، به گفته ی سازندگان با نسخه ی قبل مرتبط است.اما چگونه می خواهند بین آن ها پلی ارتباطی ایجاد کنند، معلوم نیست. MKX پذیرای کارکتر های جدیدی است که برای اولین بار آن ها را ملاقات خواهیم کرد و به گفته ی سازندگان میزبان بیش ترین شخصیت های جدید در کل عمر این فرانچیز خواهد بود. هم چنین، برای هر فرد سه روش مبارزه در نظر گرفته شده که می توانید هر کدام را که دوست دارید، انتخاب کنید. MKX همانند همیشه، در ارائه گرافیک بهترین است و طراحی بسیار ماهرانه را به ارمغان می آورد. توسعه دهندگان گفته اند، با آوردن شخصیت های جدید به بازی، ارتباطی بین آن ها و شاید با کارکترهای قدیمی نیز وجود دارد که همین بازیباز برای فهمیدن راز بین آن ها کنجکاو می کند. MKX می تواند به شاهکاری همانند بسیاری از شاهکارهای 2015 تبدیل شود، اما باید منتظر ماند و دید.

Fable Legends
مجموعه Fable سهم عمده ای در سرگرم کردن دارندگان X360 دارد. Fable با دنیای زیبا، رنگارنگ و ماجراجویی خود، دنیای را ساخت که آروزی خیلی ها بود. در سال 2004 با عرضه اولین قسمت از Fable، توانست متای 85 را ازان خود کند. سبک بازی، نقش آفرینی بود و می توانست کارهای بسیاری در بازی انجام دهید. مغازه بخرید و آن را اجاره دهید، ازدواج کنید و بچه دار شوید، با خشونت با مردم رفتار کنید و شیطان شوید یا به مهربانی با آن ها تا کنید و به انسانی دوست داشتنی تبدیل شوید. فکر ساخت قسمت جدیدی از Fable برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت فکر بسیار خوب و ایده ی جالبی بود تا دوباره کسانی که آرزوی تجربه دوباره ی این عنوان را داشتند، بر آورده شود. داستان بازی در مورد 4 نفر است که در پی یافتن انسانی خبیس و ظالم می گردند تا او را از بین ببرند. هر کدام از آن ها مهارت خاص خود را دارند. مثلا یکی از ان ها در تیراندازی بسیار زبردست است و از فاصله ی نسبتا دور می تواند دشمنان را با تیر بزند. پایگاهی برای شما در نظر گرفته شده که با مراجعه می توانید تجهیزات بخرید و کارکتر خود را تغییر دهید. هم چنین سازندگان در تلاشند تا بتوانند شخصیت های جدیدتری به بازی اضافه کنند که تعداد آن ها به 12 تا می رسد. فعلا نمی دانیم که آیا به غیر از 4 شخصیت های قابل بازی، سایر شخصیت ها نیز قابل کنترل هستند یا خیر. بازی توسط Unreal Engine 4 توسعه می یابد و همین امر می تواند کمک شایانی در ارائه گرافیکی خوب بکند.

   



1 ساعت پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن