تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818966289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تامين نيروي انساني بندر شهيد رجايي با توجه به ماموريت ملي و بين المللي آن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۱۵ب.ظ)
مديركل بنادر و دريانوردي هرمزگان خواستار شد؛ تامين نيروي انساني بندر شهيد رجايي با توجه به ماموريت ملي و بين المللي آن مديرکل بنادر و دريانوردي هرمزگان بندر شهيد رجايي را يک بندر داراي مأموريت ملي و بين‌المللي توصيف کرد و گفت: اين بندر بايد توسط نيروهايي اداره شود که شايستگي و کارايي انجام اين مأموريت مهم را داشته باشند.
به گزارش خبرگزاري موج، ابراهيم ايدني، مديرکل بنادر و دريانوردي هرمزگان بندر شهيد رجايي در هشتمين دوره آموزشي هسته‌هاي گزينش تابعه وزارت راه و شهرسازي که به ميزباني بندر شهيد رجايي در حال برگزاري است، اظهار داشت: با توجه به‌قرار گيري بندر شهيد رجايي در کريدور شمال-جنوب بايد علاوه بر توسعه اسکله‌ها، به تجهيزات، پس‌کرانه‌ها، جاده دسترسي و به‌ويژه نيروي انساني بندر شهيد رجايي توجه جدي شود.
وي همچنين بر لزوم توجه ويژه به تأمين نيروي انساني در تمام صنوف جامعه بندري تأکيد کرد و ادامه داد: همه افراد حتي نيروهاي بخش‌هاي خصوصي نيز بايد با سيستمي هدفمند به‌عنوان بازوان بندر در چرخه ايجاد زيرساخت‌ها و پس‌کرانه‌ها به کار گرفته شوند.
مديرکل بنادر و دريانوردي هرمزگان خواستار گزينش نيروي انساني بااستعداد، متعهد و متخصص براي بهبود عملکرد اقتصادي دولت در اين بخش شد و گفت: منطقه ويژه اقتصادي بندر شهيد رجايي با برخورداري از 7 هزار نيروي انساني در صنوف مختلف دريايي و بندري بخش دولتي و خصوصي، يک بندر با مأموريت ملي و بين‌المللي محسوب مي‌شود.
وي اضافه کرد: اين بندر بايد توسط نيروهايي اداره شود که شايستگي و کارايي انجام اين مأموريت مهم را داشته باشند.
ايدني بابيان اينکه رقابت از طريق جذب خطوط کشتيراني در کنار ساخت‌وساز مي‌تواند سهم بندر شهيد رجايي را از تجارت دريايي در منطقه خليج‌فارس افزايش دهد، افزود: اين بندر پس از خدمات‌دهي به کشتي‌هاي کوچک و متوسط هم‌اکنون ميزبان کشتي‌هاي بزرگ و خط مستقيم دنياست و در برنامه بعدي بايد به يک بندر هاب و تأمين‌کننده نياز بنادر منطقه تبديل شود.
وي همچنين در بخش ديگري از سخنان خود از آغاز عمليات اجرايي بخش اول فاز سوم و تکميل حوضچه سوم بندر شهيد رجايي تا پايان سال جاري با حضور وزير راه و شهرسازي خبر داد و گفت: اين بندر به‌عنوان تسهيل‌کننده اقتصاد کشور با انجام 82 درصد تجارت کانتينري کشور، فضاي کسب‌وکار را براي فعالان بندر و دريا در کشور فراهم کرده است.
عالي‌ترين مقام حوزه دريايي و بندري هرمزگان در پايان به ارائه گزارشي از سهم اين استان در حمل‌ونقل کالا و مسافر و همچنين تبيين وظايف حاکميتي و اجرايي سازمان بنادر و دريانوردي کشور پرداخت و اضافه کرد: اداره کل بنادر و دريانوردي هرمزگان با تحت پوشش قرار دادن 71 بندر، 60 درصد مراودات تجاري بنادر کشور را پشتيباني مي‌کند و بنادر مسافري آن سهم 97 درصدي سفرهاي دريايي کشور را به خود اختصاص داده‌اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن