تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798571650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متن نامه دختران بسیجی دانشگاه‌های تهران به رئیس جمهور و ملت فرانسه: ملت موحد فرانسه به دلیل اعمال ضدانسانی دولتشان در دنیا سرافکنده شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: متن نامه دختران بسیجی دانشگاه‌های تهران به رئیس جمهور و ملت فرانسه:
ملت موحد فرانسه به دلیل اعمال ضدانسانی دولتشان در دنیا سرافکنده شدند
دختران دانشجوی بسیجی دانشگاه‏‌های تهران بزرگ در نامه‌ای به رئیس جمهور فرانسه و ملت فرانسه اعلام کردند: ملت موحد فرانسه امروز در دنیا، بواسطه اعمال ضدآزادی و غیرانسانی دولتشان در برابر ملل عالم سرافکنده شده است.

خبرگزاری فارس: ملت موحد فرانسه به دلیل اعمال ضدانسانی دولتشان در دنیا سرافکنده شدند



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، دختران دانشجوی بسیجی دانشگاه‏‌های تهران بزرگ نامه‌ای خطاب به فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه و ملت فرانسه منتشر کردند.
متن این نامه که ظهر امروز به سفارت فرانسه در تهران تحویل داده می‌شود به شرح ذیل است:

« آقای اولاند، ریاست جمهوری فرانسه!
ما، دختران دانشجوی بسیجی، امروز، به بهانه‌هایی با شما سخن آغاز می‌کنیم که هرکدام به نحوی دل هر انسانِ موحد آزادی خواه و آزاده‌ای را در دنیا به درد آورده است.
اینکه امروز عده‌ای به نام اسلام عزیز، این دین رحمت، به کشتار می‌پردازند، امری دهشت انگیز است و از آن دهشت انگیزتر اینکه تعدادی از دولت‌های به اصطلاح متمدن، این مولود نامبارک را در دنیا پرورش داده و حمایت می‌کنند و از ایشان برای منکوب کردن دشمنان خود بهره می‌گیرند.
آری! پدیده شوم هجمه تکفیری‌ها در جهان اسلام نسبت به مسلمانان سنی و شیعه، به تدریج دامن همه دنیا را خواهد گرفت؛ که این حکایت، همان حکایت «چاه مکن بهر کسی...» است.
پلیدتر آنکه، این شیطان صفتان مستکبر با نقشه‌های پوشالی صهیونیستی، به خیال خود می‌خواهند جلوی موج فزاینده اسلام خواهی را در جهان و به ویژه اروپا سد کنند! عده‌ای را گسیل می‌کنند تا با ظاهر مسلمان به قتل افرادی بپردازند و بعد مظلوم نمایی کرده و جنایتی بزرگتر و تکان دهنده‌تر خلق کرده؛ به پیشوای یک امت میلیاردی توهین روا می‌دارند و اتصال میان آسمان و زمین را به سخره می‌گیرند و به ساحت پاک رسول اعظم حضرت محمد مصطفی ارواحنا له الفداء جسارت می‌کنند و دولت شما هم به بهانه آزادی بیان، چه سخره آمیز از این فرومایگان حمایت می‌کند! البته با آنچه گفته شد و ناظر به دوستی سالیان مدید دولت فرانسه با آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار، چندان محلی از شگفت زدگی برای ما به جای نمی‌ماند!
آقای رئیس جمهور!
سفارت دولت فخیمه‌تان در ایران، به خاطر آزادی اندیشه، آزادی بیان و هزاران آزادی‌های دیگر است که زنان محترم مسلمان را مجبور به کشف حجاب برای صدور روادید می‌کنند؟!
عجیب نیست آنهایی که روی انسانیت را سیاه و به رکن رکین دیانت توحیدی امتی، توهین کرده‌اند، آزادی‌شان توسط دولت فرانسه تأمین گردد؛ اما زنان عفیفه سرزمین‌های اسلامی برای سفر به کشور فرانسه که خود را مهد آزادی می‌نامد، مجبور می‌شوند تا دست از آرمان و عقیده خویش بردارند؟! صد البته این امور ضد انسانی برخلاف پز آزادی خواهیِ دروغین شما، نه بر مبنای آزادی بیان، که مبتنی بر اجبار برهنگی و بی خدایی شکل گرفته است!
آقای اولاند!
بدانید که شما با چنین ترفندها و نیز با مبارزه‌ای که در طول سالیان متمادی در کشور خود با زنان مسلمان، پوشش و حجابشان، فعالیت و نجابتشان و اعتقاد و عملشان در پیش گرفته‌اید، بیش از پیش به آبروی ملت فرانسه لطمه وارد می‌سازید و نیز افزون از گذشته، خود را در مقابل همه آزادگان و آزادی خواهان عالم قرار می دهید و به دشمن جدی ایشان بدل می‌شوید.
و اما سخنی با ملت محترم فرانسه؛
ما به عنوان نمایندگان آحاد دختران ایران اسلامی خطاب و ندایمان همچون امام راحلمان خمینی عظیم‌الشأن و همچون امام حَیِّمان خامنه‏‌ای عزیز، بیشتر به ملت‌های دربند است تا دولت‌های دربندکننده.
گمان می‌کنیم ملت موحد فرانسه امروز در دنیا، بواسطه اعمال ضدآزادی و غیرانسانی دولتشان در برابر ملل عالم سرافکنده شده است. سرافکندگی این ملت محترم آنجا فزونی می‌یابد که دنیا فرانسه را با انقلاب کبیرش و به خاطر شعارهای آزادی خواهانه‏ نخبگانش می‏‌شناسد؛ اما امروز معلوم شده است که گویا آن آزادی که در مکاتب فکری اروپا درخصوصش سخن‌ها رفته بود، با عملکرد و مواضع دولتمردان فرانسه معنایی جز تکفیر و توهین و استعمار و استثمار و استحمار نیافته است، اما این سوال مطرح است که آیا این همان آزادی‏ است که ملت فرانسه برای آن کشته‌ها داده بود؟! اما انقلاب شکوهمند اسلامی ما، انقلابی است که به خوبی توانسته است آزادی، به معنای بازکردن بندها از دست ها و فکر بشریت برای اعتلا و کمال او را به ملل مستضعف جهان هدیه و الهام کند.
مسیحیان و مسلمانان فرانسوی امروز مطالبه مستدل و محکم خویش از دولت فرانسه را برای خود اصل بدانند؛ نیز یقین داشته باشند که اصلاح حکومت پراشتباه فرانسه به دست ایشان، افتخاری است که در تاریخ این کشور و جهان ثبت خواهد شد؛ باشد که دوباره بانگ آزادی‏خواهی و انسان دوستی توسط مردم فهیم و آزادی دوست فرانسه در جهان سرداده شود و در این راستا صد البته بر این باور هستیم و بدان مفتخر، که مهم ترین منبع الهام بخش برای آزادکردن ملت ها از بند ستمدیدگی مادی و معنوی، تعالیم روشنگر اسلام عزیز و نسخه‏ بی بدیل هدایت‌های محمدی است.
بعثت رسول اعظم ارواح العالمین له الفداء معجزه‌ای بود برای همه عوالم و اعصار که خیرات و منافعش به همه عالم، حتی به غیر مسلمین نیز نصیب شده است؛ کما اینکه اروپا و غرب تولید علم جدیدش را برپایه‌های اندوخته علمی دنیای اسلام و مسلمانان صدها سال پیش بنا کرده است.
اینک ما دختران انقلاب اسلامی به همه ظالمان و توهین کنندگان به پیشوای یگانه مان، پیامبر رحمت، محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و به آنان که بر نجابت و پوشیدگی زنان نجیب و عفیف عالم ستم ورزی می‏‌کنند، همچون الگوی بی بدیلمان حضرت فاطمه (سلام الله علیها) می‌گوییم:
فَبِعَینِ اللهِ ما تَفعَلونَ؛ پس بدانید شما در مقابل دید و نگاه خداوند عمل می کنید. 
وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ ؛ و ستمکاران بزودی می‌فهمند که چه عاقبتی دارند
فاعلَمُوا إِنَّا عَامِلُونَ
وَانتَظِرُواْ إِنَّا مُنتَظِرُونَ
شما منتظر بمانید که ما هم منتظریم..
هم منتظر پاسخ ملل غیور و مستضعفان عالم به ستم ستمگران
و هم منتظر ظهور منجی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) برای برچیدن دستگاه ظلم ظالمان
و هم منتظر پاسخگویی ستمگران عالم در پیشگاه عدل الهی.» انتهای پیام/
 

93/11/01 - 14:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن