تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798344946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص مبلغ 600 ميليارد ريال به کميته امداد امام خميني (ره)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۵۸ب.ظ)
در جلسه امروز هيات دولت تصويب شد؛ اختصاص مبلغ 600 ميليارد ريال به کميته امداد امام خميني (ره) مبلغ 600 ميليارد ريال به کميته امداد امام خميني(ره) براي بيمه حوادث اماکن مسکوني مددجويان تحت پوشش اين کميته اختصاص يافت.
به گزارش خبرگزاري موج، هيأت دولت روز چهارشنبه به رياست حسن روحاني رئيس‌جمهور کشورمان تشکيل جلسه داد و مهم‌ترين رويدادهاي کشور از سوي اعضاي دولت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در اين جلسه، گزارش استاندار هرمزگان از شاخص‌هاي کلان اقتصادي و اجتماعي استان، اولويت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات انجام شده، همچنين مشکلات و چالش‌هاي توسعه استان و آخرين وضعيت مصوبات سفر رئيس‌‌جمهور به استان، به هيأت وزيران ارايه شد.

در ادامه جلسه، تعدادي از پيشنهادهاي دستگاه‌هاي اجرايي پس از بحث و بررسي، به تصويب هيأت وزيران رسيد که اهم آن به شرح زير است:
با تصويب دولت، مبلغ 50 ميليارد ريال اعتبار براي ايمن‌سازي و مقاوم‌سازي ساختمان مرکز اورژانس شهر تهران براي پيشگيري و مقابله با حوادث احتمالي در اختيار اورژانس استان تهران قرار گرفت.
همچنين مبلغ 100 ميليارد ريال اعتبار براي اجراي طرح‌هاي کوچک نيمه تمام تأمين آب کشاورزي و تأمين آب شرب شهري، روستايي و عشايري در استان گلستان اختصاص يافت.
هيأت وزيران به منظور مبارزه با آفت زنجره خرما در شهرستان بم، مبلغ 40 ميليارد ريال اعتبار در اختيار استان کرمان قرار داد.
اختصاص مبلغ 84 ميليارد و 500 ميليون ريال براي بازسازي بخش‌هاي خسارت ديده ناشي از سيل و طوفان در استان سمنان، مبلغ 30 ميليارد ريال به وزارت نيرو براي نوسازي خط اول آبرساني به بندرعباس از ميناب، مبلغ 600 ميليارد ريال به کميته امداد امام خميني(ره) براي بيمه حوادث اماکن مسکوني مددجويان تحت پوشش اين کميته و مبلغ 465 ميليارد و 50 ميليون ريال به استان‌هاي سراسر کشور براي تکميل و تجهيز پايگاه‌هاي چند منظوره مديريت بحران به منظور آمادگي در برابر حوادث احتمالي، از ديگر مصوبات جلسه امروز هيأت وزيران بود.
همچنين تعيين تعرفه‌هاي خدمات سازمان امور دانشجويان از ديگر موضوعات مصوبه جلسه روز چهارشنبه بود.
هيأت وزيران به منظور توسعه شبکه آزادراهي کشور، افزايش ايمني، کاهش آلايندگي زيست محيطي، کاهش مصرف سوخت و استهلاک خودروها، سرعت در جابجايي بار و مسافر، تکميل کريدور ارتباطي غرب کشور و احداث قسمت مهمي از آزادراه کربلا حد فاصل همدان، سنقر، بيستون و کرمانشاه، به وزارت راه و شهرسازي اجازه داد براي احداث آزادراه ياد شده ، حدود 306 کيلومتر و تأسيسات جانبي خاص آن و نگهداري و بهره‌برداري از آن نسبت به انعقاد قرارداد مشارکت با شرکت احداث، نگهداري و بهره‌برداري آزادراه همدان – کرمانشاه با رعايت ضوابط و مقررات زيست محيطي اقدام کند.
با توجه به ضرورت تجديد ارزيابي دارايي‌ها در شرايط تورمي اقتصاد کشور به منظور شفاف‌سازي صورت‌هاي مالي و منظور کردن ذخيره وجوه کافي براي جايگزيني دارايي‌هاي ثابت در پايان عمر مفيد آنها، آيين‌نامه‌هاي اجرايي مرتبط با موضوع فعاليت مالياتي آزاد حاصل از تجديد ارزيابي دارايي‌ها اصلاح گرديد.
هيأت وزيران به پيشنهاد وزارت راه و شهرسازي و در اجراي مصوبات شوراي عالي اداري مبني بر ادغام تمام مراکز و مؤسسات آموزشي و پژوهشي مربوط به حوزه مسکن و شهرسازي در مرکز تحقيقات و مسکن با تقديم لايحه اجازه اصلاح اساسنامه مرکز تحقيقات ساختمان و مسکن به مجلس شوراي اسلامي موافقت کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن