تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803578920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوشه قرمز براي ميوه‌فروش و مسافر اوكراين


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پوشه قرمز براي ميوه‌فروش و مسافر اوكراين
قتل زن سالخورده به دست پسر ناخلف و كشته شدن مشتري به دست مرد ميوه‌فروش دو پرونده‌اي است كه روز گذشته روي ميز بازپرس ويژه قتل تهران قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 20 شامگاه دوشنبه، 29 دي ماه، مأموران كلانتري 111 هفت چنار، وقوع اولين حادثه را به قاضي حسين‌پور، بازپرس ويژه قتل اطلاع دادند. در اين حادثه مرد ميوه‌فروشي داخل مغازه‌اش در خيابان امامزاده عبدالله، مرد 40 ساله‌اي را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود. لحظاتي بعد از حادثه بازپرس به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد. بررسي‌ها نشان داد كه ضارب بعد از حادثه از محل گريخته و همسايه‌ها مرد زخمي را به بيمارستان منتقل كرده‌اند كه او در راه انتقال به بيمارستان جان خود را از دست داده‌ است. اولين گزارش پزشكي قانوني بعد از معاينه جسد نشان داد كه بهروز بر اثر اصابت جسم نوك تيزي به گردنش فوت شده است.
يكي از شاهدان گفت: لحظاتي قبل متوجه شدم مرد ميوه فروش كه سيامك نام دارد داخل مغازه‌اش با يكي از مشتري‌ها درگير شده است. وقتي نزديك شدم آن مرد زخمي شده و روي زمين افتاده بود. سيامك هم از ترس فرار كرد. همزمان با ادامه تحقيقات كارآگاهان سيامك را كه در خانه همسايه پنهان شده بود، دستگير كردند. متهم در بازجويي‌ها با پشيماني به قتل اعتراف كرد. وي گفت: بهروز از دوستانم بود و هر روز به مغازه من مي‌آمد و به او ميوه مجاني مي‌دادم. بعضي وقت‌ها هم بدون اجازه من از مغازه ميوه بر مي‌داشت و به خانه‌اش مي‌برد. ساعتي قبل به مغازه من آمد. در حال حرف زدن بوديم كه يك مشتري وارد شد. داشتم به كار مشتري مي‌رسيدم كه بهروز جعبه اناري برداشت و از مغازه خارج شد. من جعبه انار را از او گرفتم. بهروز ناراحت و با من درگير شد. وقتي درگيري ما بالا گرفت چاقويي را كه با آن كاهو تميز مي‌كردم، برداشتم و به سويش پرتاب كردم كه به گردنش برخورد كرد و زمين خورد. من قصد كشتن او را نداشتم اما وقتي متوجه شدم حالش خراب شده است از ترس فرار كردم. پس از اين جسد به پزشكي قانوني فرستاده شد و متهم براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت.
    قتل زن سالخورده
در حالي كه هنوز تحقيقات درباره اين حادثه ادامه داشت، مأموران كلانتري شهر زيبا حادثه ديگري را كه در ساختمان مسكوني در خيابان سازمان برنامه اتفاق افتاده بود به بازپرس اطلاع دادند. پس از اين قاضي حسين‌پور به همراه كارآگاهان اداره دهم در محل حاضر شد. در محل حادثه جسد زن سالخورده‌اي قرار داشت كه مرد ميانسالي كنار جسد نشسته بود. پزشكي قانوني در نخستين معاينات، علت مرگ را ضربات ناشي از جسم سخت به بدن مقتول اعلام كرد. تحقيقات در محل حادثه نشان داد مرد 50 ساله به نام پژمان، مادر 80 ساله‌اش را به قتل رسانده است. بررسي‌ها همچنين نشان داد پژمان و مادرش به تنهايي در اين خانه زندگي مي‌كردند. او مدتي قبل به كشور اوكراين سفر كرده و شب حادثه بعد از بازگشت مرتكب قتل شده بود. يكي از همسايه‌ها كه موضوع را به پليس خبر داده بود، گفت: پژمان و مادرش در طبقه دوم ساختمان زندگي مي‌كنند. به همين خاطر من و پژمان از مدت‌ها قبل با هم دوست هستيم. پژمان فرد تحصيلكرده‌اي است و تخصص‌ آي تي دارد و دو خواهرش نيز در يكي از كشور‌هاي اروپايي مشغول به تحصيل هستند. ساعتي قبل از حادثه مادر پژمان با من تماس گرفت و گفت پژمان از اوكراين برگشته و حالش خوب نيست و مدام اذيت مي‌كند. او از من خواست به‌ خانه‌‌شان بروم و كمي با پژمان حرف بزنم.
وقتي به خانه‌شان رفتم پژمان از نظر روحي به هم ريخته بود. مي‌گفت كه مادرش دو هواپيماي جنگي فرستاده تا هواپيمايي را كه از اوكراين به مقصد ايران سوار شده سرنگون كنند. من كمي با پژمان حرف زدم و سعي كردم او را آرام كنم اما پژمان مرا از خانه‌شان بيرون كرد و گفت كه دوست دارد تنها باشد. بعد از اين من نگرانش شدم و با 110 تماس گرفتم و موضوع را توضيح دادم. لحظاتي بعد مأموران پليس به در خانه ما آمدند اما پژمان در را باز نكرد و مأموران پليس هم رفتند.
 پس از اين من زنگ خانه‌شان را زدم اما باز هم پژمان در را باز نكرد. خيلي نگران شدم و با اورژانس و آتش‌نشاني تماس گرفتم و كمك خواستم. وقتي مأموران آتش‌نشاني و اورژانس آمدند پژمان در را باز كرد و گفت كه مادرش را كشته است. متهم نيز در تحقيقات به قتل مادرش اعتراف كرد و گفت او را هنگام حادثه شيطان ديده است. جسد براي مشخص شدن علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني فرستاده شد و متهم نيز به دستور قاضي حسين‌پور براي تحقيقات بيشتر و معرفي به پزشكي قانوني براي مشخص شدن سلامت روحي و رواني‌اش در اختيار كارآگاهان جنايي پايتخت قرار گرفت. تحقيقات از سوي پليس درباره دو حادثه مرگبار ادامه دارد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن