تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802637330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طائب: همه‌پرسي طرح بني‌صدر بود! |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: طائب: همه‌پرسي طرح بني‌صدر بود!
جلسات پرسش و پاسخ حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه «عمار» که با حضور عموم مردم در حسینیه جواد الائمه برگزار می شد، دوباره از سر گرفته شد.
کد خبر: ۴۶۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۴ - 21 January 2015




جلسات پرسش و پاسخ حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه «عمار» که با حضور عموم مردم در حسینیه جواد الائمه برگزار می شد، دوباره از سر گرفته شد. طائب در این جلسه پاسخگوی پرسش های سیاسی، مذهبی و تاریخی حضار است. در این جلسه او از علی مطهری و احمدی نژاد و دولت گفته است.

گزیده‌ای از سخنان سخنان وی را می‌خوانید:


مسعود رجوی در رفته است، مسعود رجوی‌های دیگر در نرفته‌اند. در‌ايران و غیر‌ايران که ملاک نیست. ملاک‌اين است که دشمن در‌اينجا سرمایه‌گذاری کرده و دشمن از عقرب جهنم هم به ما نزدیک‌تر است. از عبیدا... بن عباس به امام حسن مجتبی (ع) نزدیک‌تر می‌خواهید؟ امام حسن (ع) را به معاویه فروخت. آقای علی مطهری پسر شهید است دیگر. می‌خواهی چه کارش کنی؟ پسر شهید مطهری را می‌توانید بگویید ما فاسدش کردیم؟ 


  مطهري را پزشك قانوني معاينه كند


نمی‌دانم آقای مطهری هدفش از‌اين حرف‌ها چیست،‌ايشان را در‌اين قضیه صاحب هدف نمی‌دانم و معتقدم خود‌ايشان نمی‌داند دارد چه می‌گوید و پیشنهادم‌اين است که پزشکی‌قانونی،‌ايشان را معاینه کند، چون حرف‌هایی که می‌زند قواره ندارند. 


  رابطه روحاني و بني صدر 


در باب رفراندوم که‌ايشان دارد راه آقای بنی‌صدر را می‌رود، چون اولین کسی که رفراندوم را مطرح کرد آقای بنی‌صدر بود و‌ ايشان گفت‌ ايران به بن‌بست رسیده است و برای خروج از بن‌بست باید رفراندوم بدهیم. پیش‌بینی هم می‌شد آقای روحانی خیلی زود‌تر از چیزی که تصور می‌رود خسته شود. احساسم‌اين است که‌ايشان خسته شده است. 


  هاشمي اگر قدرت داشت، رئیس می‌شد


مگر نمی‌گویید قدرت آقای‌هاشمي‌رفسنجانی با‌اين دولت است؟‌اين دولت اصلا قدرت دارد که قدرت آقای‌هاشمي‌بالا رفته باشد.‌اين دولت را دولت قدرتمندی نمی‌دانم. دولت قدرتمند که به مردم فحش نمی‌دهد. دولت قدرتمند که با مجلس در نمی‌افتد. سراغ رفراندوم رفتن یعنی ناتوان بوده‌ای. در شکستن تحریم‌اين راهی بود که همه می‌توانستند بروند. خب رفتید. چه به دست آوردید؟ قدرت آقای‌هاشمي‌زیاد شد؟ کجا زیاد شده است؟ آقای‌هاشمي‌بود و‌اين نیرو‌ها را هم داشت. اعتقادم‌اين است که در مجموع قضیه قدرت آقای‌هاشمي‌روز به روز کمتر می‌شود و هر چیزی که رو شود، بهتر حل می‌شود. آقای‌هاشمي‌اگر قدرت داشت، بعد از رفتن آقای مهدوی کنی در‌اين مجلس خبرگان رئیس می‌شد. دولت که دست‌شان است، بنابراین باید در مجلس خبرگان موجود رئیس می‌شد. 


  بگو راه احمدي‌نژاد درست بود


در داستان قرض از صندوق توسعه اگر یادتان باشد خیلی به آقای احمدی‌نژاد هجوم بود. در زمان احمدی‌نژاد کمرش را شکستید از بس گفتید. حالا دارید درست مثل او کار می‌کنید. بیا بگو او راه را درست می‌رفت. بانک مرکزی! چه چیز را نسبت به آن موقع تغییر داده‌ای؟ بگو ما می‌خواستیم بیاییم و به قدرت برسیم و‌اين حرف‌ها را زدیم. 


 تاريخ مصرف احمدي نژاد تمام شده است


موافق بازگشت‌ايشان نیستم. تاریخ مصرف‌ايشان تمام شده است، مدل کار هم دیگر به‌ايشان نمی‌خورد. باید به سراغ چهره‌های جدید بروید و ما آن‌قدر چهره جدید داریم که نیازی به امثال آقای احمدی‌نژاد نیست. 
 
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن