تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802420916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناکام ماندن طرح‌های تروریستی داعش و رژیم اسرائیل علیه ایران |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ناکام ماندن طرح‌های تروریستی داعش و رژیم اسرائیل علیه ایران
بازتاب واکنش ایران به ادعای توافق بر سر انتقال اورانیوم غنی شده به روسیه، خنثی شدن توطئه رژیم اسرائیل برای ترور یکی دیگر از دانشمندان هسته ای ایران، ناکام ماندن طرح داعش برای ربودن هواپیماهای ایرانی و تمایل شرکت های اروپایی برای مشارکت در پروژه های گازی در ایران، از جمله مهمترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.
کد خبر: ۴۶۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰ - 04 January 2015



ناکام ماندن طرح‌های تروریستی داعش و رژیم اسرائیل علیه ایران
بازتاب واکنش ایران به ادعای توافق بر سر انتقال اورانیوم غنی شده به روسیه، خنثی شدن توطئه رژیم اسرائیل برای ترور یکی دیگر از دانشمندان هسته ای ایران، ناکام ماندن طرح داعش برای ربودن هواپیماهای ایرانی و تمایل شرکت های اروپایی برای مشارکت در پروژه های گازی در ایران، از جمله مهمترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است. 


به گزارش «تابناک»، واکنش ایران به ادعای توافق ایران و آمریکا در موضوع هسته ای، موضوعی است که از روز گذشته تاکنون مورد توجه شمار زیادی از مطبوعات و رسانه ها قرار گرفته است. خبرگزاری «رویترز» در این زمینه می نویسد ایران دستیابی به توافق با ایالات متحده بر سر انتقال بخشی از اورانیوم غنی شده خود به روسیه در چارچوب توافق جامع هسته ای را تکذیب کرده است. این خبرگزاری به نقل از مرضیه افخم، سخنگوی وزارت خارجه ایران می نویسد هیچ گونه توافقی در هیچ یک از موضوعات هسته ای حاصل نشده است. به گفته وی، انتشار این گونه گزارش ها با انگیزه های سیاسی و با هدف بر هم زدن فضای مذاکرات و دشوار کردن روند دستیابی به توافق صورت می گیرد. 


خبر خنثی شدن توطئه رژیم اسرائیل برای هدف قرار دادن یکی دیگر از دانشمندان هسته ای ایران، موضوع دیگری است که مورد توجه برخی از مطبوعات و رسانه ها قرار گرفته است. روزنامه «جروزالم پست» می نویسد به گفته سرهنگ یعقوب باقری، معاون عملیات فرماندهی حفاظت سپاه، سپاه پاسداران توانسته طرح رژیم اسرائیل برای به قتل رساندن یکی از دانشمندان هسته ای ایران را خنثی کند. این روزنامه اشاره می کند که بر اساس این گزارش ها، رژیم اسرائیل طی دو سال گذشته تلاش شدیدی را برای ترور دانشمند مذکور انجام داده، اما حضور نیروهای امنیتی سپاه پاسداران سبب جلوگیری از موفقیت این طرح ترور شده است. 


سایت خبری «عراقی نیوز» بخش دیگری از اظهارات سرهنگ باقری را مورد توجه قرار داده که از ناکام ماندن طرح گروه تروریستی داعش برای ربودن هواپیماهای ایرانی خبر داده است. به گفته وی، سپاه پاسداران تلاش های داعش و برخی دیگر از گروه های تروریستی برای ربودن هواپیماهای ایرانی را خنثی کرده است. این مقام نظامی گفته از زمانی که سپاه پاسداران وظیفه تأمین امنیت پروازها را در ایران بر عهده گرفته، تاکنون 130 مورد تلاش برای هواپیماربایی در کشور وجود داشته است. در این میان، 13 مورد به درگیری انجامیده که در آن، مهاجمین یا کادر امنیتی پرواز مجروح شده اند. اما مهاجمین در هیچ یک از تلاش ها به موفقیت نرسیده اند.


در نهایت، در مطلبی در حوزه اقتصادی، خبرگزاری «ترند» از تمایل شرکت های اروپایی برای همکاری با ایران در حوزه گاز خبر داده است. این خبرگزاری به نقل از اصغر سهیل پور، مدیر کمیته سرمایه گذاری شرکت ملی گاز ایران می نویسد شرکت هایی از فرانسه، انگلیس، آلمان، ایتالیا و روسیه، مذاکراتی را با شرکت ملی گاز ایران داشته اند تا نسبت به همکاری در ساخت نیروگاه های فرآوری گاز و همچنین خطوط لوله اقدام کنند. به گفته وی، در همین زمینه گفت و گوهایی نیز با چند شرکت ژاپنی، چینی و کره ای انجام گرفته است. به گفته وی، موضوع اصلی در این گفت و گوها، مدرن سازی خطوط لوله گاز در کشور و همچنین پروژه هایی برای انتقال گاز به دیگر کشورها بوده است. 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن