تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799111084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهم صادراتي کرمانشاه از عراق را بهره جويي از فرصت ها مشخص مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ دي ۱۳۹۳ (۲۰:۵ب.ظ)
سهم صادراتي کرمانشاه از عراق را بهره جويي از فرصت ها مشخص مي کند رييس اتاق بازرگاني کرمانشاه گفت: بهره جويي از بازارهاي کشور عراق هيچ حد و مرزي ندارد و ميزان استفاده از فرصت ها و ظرفيت هاست که مي تواند سهم ما را از اين موقعيت ويژه اقتصادي تعريف کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج از کرمانشاه، کيوان کاشفي ابراز داشت: نگاه و ديد اقتصادي به بازاهاي عراق در شرايط کنوني که قيمت جهاني نفت به شدت کاهش پيدا کرده است اگرچه بازارچه هاي مرزي استان را با اندکي محدوديت مقطعي مواجه ساخت اما اگر با ديد وراي نفتي به صادرات اين کشور بينديشيم، قطعا خواهيم توانست سهم بيشتري از اين فرصت را نصيب کرمانشاه و به طبع کشور کنيم.
وي ضمن بيان اين مطلب که فشارها و تحريم هاي خارجي و از طرفي سقوط قيمت نفت امروز دولت را با مشکلات عديده اقتصادي و حقوقي در سطح کلان مواجه ساخته است، افزود: هرچند اين معضلات سختي کار را براي جامعه اقتصادي دو چندان کرده است، اما طي پيشنهاد ارائه شده از سوي اتاق بازرگاني استان مبني بر شناور ساختن قيمت سوخت مي توان تا حد قابل توجهي اين مشکلات را کاهش داد.
کاشفي روند کنترلي تورم را با تلاش هاي دولت تدبير و اميد رو به رشد اعلام کرد و عنوان داشت: هرچند کنترل تورم اقتصادي در حال رشد است اما نبايد اين واقعيت را انکار کنيم که هنوز تا رسيدن به ايده آل هاي اقتصادي تورم فاصله داريم و بر همين اساس بايد با کاهش روند تصدي گردي جامعه صنعتي از جيب دولت و از طرفي تقويت فرهنگ کار و تلاش با تکيه بر توانايي بخش خصوصي، مسير را براي رسيدن به اهداف پيش رو هموارتر سازيم.
رئيس اتاق بازرگاني استان در خصوص راهکارهاي جديد براي استان هاي بيکار کشور اعلام داشت: شوراي گفتگو و اشتغال استان قصد دارد با رايزني هاي راهبردي در قالب يک پکيج مدون استان هاي کشور را که به لحاظ نرخ بيکاري در صدر هستند را جمع کرده و با ارائه و پيشنهاد يکسري مشوق هاي اقتصادي و همچنين تغيير در روند تعدادي از قوانين مالياتي براي جامعه صنعتي اين استان ها، موتورهاي محرک اقتصاد استان هاي بيکار کشور را با حمايت نمايندگان مجلس و جامعه اقتصادي آنها با سرعت بيشتري به حرکت درآورد.

نا امني مرزي چشم انداز 10 ميليارد دلاري صادرات کرمانشاه را محدود کرد
کيوان کاشفي با بيان اين مطلب که افق بلندمدت رشد 10 ميليارد دلاري سهم صادرات بازارچه هاي کرمانشاه، با وجود ناامني هاي مرزي تا حد زياد محدود شد، خاطرنشان ساخت: وجود درگيري هاي گروهک هاي تروريستي و به دنبال آن عدم امنيت براي صادرات و واردات باعث شد که برنامه ريزي انجام شده تا 9 ماهه سال جاري محقق نشود که البته با تدابير انديشيده شده سعي داريم حداکثر استفاده را از سه ماه باقيمانده سال جاري کرده و طراز صادرات استان را به ميزان سال گذشته برسانيم.
وي ادامه داد: طي اين دوره اتاق بازرگاني استان بيکار نبوده و طي سفرهاي مدوام کاري به بغداد، ديالي عراق و سوريه داشته که در اين زمينه نيز توانسته است رايزني هاي لازم را در ارتباط بيشتر اقتصادي با اين مراکز انجام دهد.

سال آينده نمايشگاه ايران در بغداد برپا خواهد شد
رييس اتاق بازرگاني کرمانشاه حضور و شرکت در بازار استان هاي مختلف عراق در غالب نمايشگاهي را امري لازم براي اشاعه بيشتر محصولات در جامعه جهاني عنوان کرد و افزود: بر همين اساس رايزني هاي تفاهمي با مسئولين بغداد انجام شده و از سوي دو کشور دو تاريخ پيشنهادي ذکر شده است که اولين مورخه به اول خرداد ماه سال آينده و يا همزمان با برپايي نمايشگاه xpo بغداد برنامه ريزي شده که البته اگر تاريخ دوم اجرايي گردد قطعا بازخورد بيشتري براي صادرات ايران به همراه خواهد داشت چرا که در اين نمايشگاه اکثر شرکت هاي معتبر دنيا حضور پيدا مي کنند.

پرويزخان داراي ساختمان مجهز بازارچه اي مي گردد
کاشفي در ادامه از افتتاح ساختمان مجهز بازرگاني در بازارچه مرزي پرويزخان خبر داد و گفت: اين ساختمان مجهز به استانداردهاي صادرات و وارداتي پس از مدت هاي طولاني که شان کرمانشاهي را زير سوال مي برد، در 22 بهمن سال جاري افتتاح خواهد شد و در اين راستا سعي شده که امکانات بروز و استاندار تجاري در آن لحاظ گردد.
وي در خصوص کيفي سازي محصولات صادراتي به کشور عراق بر اساس يک استاندارد مشترک ابراز داشت: بزرگترين ناهماهنگي و مشکلي در استاندارد سازي محصولات صادراتي به عراق براي صادر کنندگان در بازاچه هاي استان وجود دارد، در حيطه مواد غذايي است که متاسفانه با فقدان صنايع تبديلي مناسب در صنعت استان اين معضل وجود دارد.
کاشفي افزود: البته رايزني هاي لازم با کارشناسان استاندارد عراق صورت پذيرفته که به يک استاندارد هماهنگ و مورد تاييد جهاني دست پيدا کنيم که بتوانيم اين مشکل را نيز تا حد زيادي مرتفع سازيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن