تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819942001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه پلدختر: تا آخرین نفس پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه پلدختر:
تا آخرین نفس پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستیم
امام جمعه پلدختر گفت: ما همه سربازان امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) هستیم و تا آخرین نفس پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستیم.

خبرگزاری فارس: تا آخرین نفس پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستیم



به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌محمد لروند عصر امروز در کنگره سرداران و 312 شهید شهرستان پلدختر که در سالن 9 دی سپاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز پلدختر هویزه ثانی به یمن دومین کنگره و یادواره شهدای بزرگ و والامقام این منطقه عطر و بوی شهادت و پایمردی دوران دفاع مقدس را گرفته و تمام استان لرستان مترنم از این حال و هوا است.
وی خاطرنشان کرد: شهدا ستارگانی هستند که باید قدردان آنها و رشادت‌ها، ایثار و عشق به امام و ولایت‌ آنها باشیم، چراکه وحدت نظام در پاسداری ارزش‌ها و آرمان‌های امام و فرزندان عزیز او است.
امام جمعه پلدختر ادامه داد: مهدویت و عاشورا دو بال تمام شیعیان هستند که هیچ قدرتی در دنیا نمی‌تواند آنها را مورد هجمه و نابودی قرار دهد و تا شیعیان به این دو بال متوسل هستند، ابر قدرت‌های استکباری غرب و شرق نمی‌توانند هیچ کاری انجام دهند، مردم و جوانان انقلابی و پیرو امام باید جایگاه و ارزش خود را حفظ کنند.
وی گفت: اگر امروز کشورهای متجاوز و بی‌ریشه اسلام ما را مورد هدف خود قرار می‌دهند، باید بدانند که اسلام تا ابد پاینده است و این لشکر مخلص و جوان امام و زمان آمریکا و اسرائیل نمی‌شناسد، چرا که قلب مسلمانان به عشق امام و مقتدایشان می‌تپد و با حکم جهاد رهبر خود قیام و جهان را به تصرف اسلام در می‌آورند.
لروند با اشاره به اینکه جوانان مومن و انقلابی باید روحیه و عشق به شهدا را بیش از پیش در خود تقویت کنند، تاکید کرد: جوانان عزیز پلدختری باید بدانند، ردپای شهیدان بزرگ و سرداران بلند مرتبه اسلام در این شهر به یادگار مانده است و مبادا کاری کنیم که قلب آنان و خانوادهای شهدا از ما رنجیده شود.
وی تصریح کرد: عشق به امام و شهدا، عشق به رهبر و عشق به ولایت در خون ما است و نباید به بیگانگان اجازه دهیم، با غیرت و ناموس و شرف میهن اسلامی ما بازی کنند، چراکه ما همه سربازان امام خامنه‌ای هستیم و تا آخرین نفس پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستیم.
 امام جمعه پلدختر با اشاره به جایگاه و مرتبه پلدختر به عنوان هویزه ثانی خاطرنشان کرد: امروز همه ما مهمان شهدا هستیم و باید از این فرصت استفاده و به آنها متوسل شویم، تا در گردبادهای زندگی و تندبادهای هوس و خواهش نفسمان در مقابل شهدا شرمنده نشویم، چرا که شهدا بر اعمال ما شاهد و ناظر هستند.
انتهای پیام/2304/ذ30

93/10/30 - 19:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن