تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802752917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت قزوین: فتنه 88 بزرگ‌ترین رویارویی دشمنان نظام پس از پیروزی انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه موقت قزوین:
فتنه 88 بزرگ‌ترین رویارویی دشمنان نظام پس از پیروزی انقلاب است
امام جمعه موقت قزوین فتنه 88 را بزرگ‌ترین رویارویی دشمنان نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

خبرگزاری فارس: فتنه 88 بزرگ‌ترین رویارویی دشمنان نظام پس از پیروزی انقلاب است



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجد‌النبی‌(ص) این شهر برگزار شد ضمن سفارش مومنان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: خداوند متعال از ما می‌خواهد مهم‌ترین دل مشغولی خود را برای کسب تقوا قرار دهیم.
وی افزود: اگر نسبت به کسب تقوا بی‌توجه باشیم خطرات بسیاری ما را تهدید می‌کند و چنانچه به منظور دستیابی به این مهم بکوشیم زندگی خود را بیمه می‌کنیم، منحرف نمی‌شویم، ضرر نخواهیم کرد، ایمان و آبرویمان نابود نخواهد شد و خلاصه تقوا دژ مستحکمی است که انسان را در برابر هر فتنه‌ای محافظت می‌کند.
امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: مشکلات بسیاری پس از انقلاب اسلامی گریبان‌گیر کشور شده که از آن جمله فتنه سال 88 است؛ فتنه‌ای که هدف از طرح آن نابودی مملکت اسلامی همچون کشورهای سوریه و عراق بود اما تقوا سبب شد مردم ما از این امتحان سربلند بیرون بیایند.
وی اضافه کرد: بهره‌مندی از تقوای الهی سبب شد کشورهای سوریه و عراق را نیز حمایت کنیم، مانع از به ثمر رسیدن اهداف استکبار در منطقه شویم و شکست بدخواهان اسلام را به نظاره بنشینیم.
عابدینی خاطرنشان کرد: شناخت رژیم منحوس پهلوی، مقابله با آن و در نهایت پیروزی انقلاب اسلامی نمونه دیگری از برکات تقواپیشگی است، سرافرازی در جنگ تحمیلی، چیره شدن بر منافقان، بهره‌مندی از عزت و اقتداری روز افزون در جهان و موارد بسیاری از این دست نیز از آثار کسب تقوا محسوب می‌شود.
وی فتنه 88 را بزرگ‌ترین رویارویی دشمنان نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی  عنوان و بیان کرد: بخش نخست این فتنه آشکار شد و طی آن برخی از سران دسیسه‌گر که سوابق به ظاهر روشنی را دارا بودند ولی در باطن چشم و گوش دشمنان به حساب می‌آمدند به رؤیت مردم درآمدند اما قسمت دوم این امتحان بزرگ نامرئی است و برای قبول شدن در آن نیازمند ایمانی راسخ برای تشخیص و اقدامی به هنگام هستیم.
امام جمعه موقت قزوین گفت: فتنه به همگان آسیب می‌رساند، رسوایی به بار می‌آورد، اختلاف ایجاد می‌کند خسارت‌های مالی و جانی را به دنبال دارد، میراث‌های معنوی را به آتش می‌کشد و جالب‌تر اینکه فقط یکی از رهاوردهای آن قتل است از همین رو خداوند متعال در قرآن کریم فتنه را امری قبیح‌تر از قتل معرفی می‌کند.
وی عنوان کرد: وقتی فتنه به وجود می‌آید دسیسه‌گران نقاب بر صورت می‌زنند، تفرقه‌افکنی می‌کنند، دوستان را به عنوان دشمن معرفی می‌کنند و دشمنان را در نظر مردم یار و یاوری دلسوز جلوه می‌دهند.
عابدینی با استناد به آموزه‌های قرآنی، سزای فتنه‌گران در دنیا را قتل و مجازات اخروی آن‌ها را نیز عذاب جهنم معرفی و تصریح کرد: بسیاری از افراد که فریب توطئه دشمنان را خورده بودند پس از درک ماجرا پشیمان شدند و توبه کردند اما سران فتنه نه تنها به گناه خود معترف نیستند بلکه هرگاه نام استکبار در ذهنشان خطور پیدا می‌کند دست و پای خود را گم می‌کنند و دشمنان را یاری‌گر خود می‌پندارند.
وی در بخش دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین اشاره‌ای به مناسبت‌های پیش رو داشت و اظهار کرد: یکی از رویدادهای مهمی که در هفته آینده تاریخ آن تکرار می‌شود پیام امام خمینی به میخائیل گورباچف آخرین دبیرکل حزب کمونیست شوروی است؛ پیامی که آینده جهان را تحلیل کرده، بخش عمده‌ای از آن به وقوع پیوسته و دیگر تحلیل‌های آن در شرف تحقق است.
امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: نابودی نگرش‌های مادی و بیگانه با دین، نفوذ جریان معنوی در جهان و گرایش بسیاری از مردم به آن، فروپاشی شوروی و پیوستن آن به تاریخ از تحلیل‌هایی به حساب می‌آید که به وقوع پیوسته و سرنگونی نظام سلطه و در رأس آن آمریکا و همچنین فتح سنگرهای کلیدی جهان از جمله پیش‌بینی‌هایی محسوب می‌شود که زمینه تحقق آن فراهم آمده است.
وی خدشه‌دار شدن ابهت آمریکا، روشن شدن ماهیت صهیونیست‌های غاصب و گسترش جغرافیای مقاومت در برابر نظام سلطه را زمینه سرنگونی زورگویان جهان دانست و گفت: امروز دامنه نفوذ استکبار در جهان برچیده شده است و بنابر وعده خداوند متعال به زودی نابودی دشمنان اسلام را به نظاره می‌نشینیم.
عابدینی در خاتمه سخنان به مناسبت پیش روی ولادت حضرت رسول اکرم(ص) در هفته آینده نیز اشاره‌ای داشت، بنیان و اساس وحدت را توحید دانست، راه رسیدن به آن را تقوا و تسلیم در برابر پروردگار معرفی کرد و افزود: وجود نازنین پیامبر گرامی اسلام(ص)، قرآن کریم، خانه خدا، ائمه اطهار(ع) و منافع و مشکلات پیش روی امت اسلام نقاط مشترکی برای وحدت میان مسلمانان است.
وی عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، چیره شدن مقاومت بر صهیونیست‌ها و فائق آمدن بر داعشی‌های تکفیری مصداق بارزی بر وحدت میان مسلمانان است.
انتهای پیام/77015/
 

93/10/12 - 14:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن