تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804269924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایون شجریان از صا ایران به خانه بسکتبال کوچ کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: همایون شجریان از صا ایران به خانه بسکتبال کوچ کرد خبرگزاری پانا: مدیرموسسه فرهنگی هنری ترانه گسترایلیا خبرداد: مکان اجرای کنسرت همایون شجریان تغییر کرد و به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی ورزشی خانه بسکتبال شیراز برگزار می شود.
۱۳۹۳ سه شنبه ۳۰ دي ساعت 16:54

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیرموسسه فرهنگی هنری ترانه گسترایلیا از برگزاری کنرست همایون شجریان در شیراز خبر داد و گفت: این اجرای زنده روز جمعه و شنبه آخر هفته جاری در دو نوبت، میهمان شیرازی است و نوای آلبوم «نه فرشته ام نه شیطان» به گوش خواهد رسید.
حسین عبداللهی بااشاره به اجرای زنده این آلبوم پرفروش به آهنگسازی تهمورس پورناظری و خوانندگی همایون شجریان،افزود: کنسرت یادشده سوم و چهارم بهمن ماه میزبان علاقه‌مندان موسیقی ایرانی خواهد بود.
مدیرموسسه فرهنگی هنری ترانه گسترایلیا باتاکید براینکه این کنسرت در ساعت 18 و 21 تاریخ های یادشده با حضور ارکستری از نوازندگان ایرانی در سالن خانه بسکتبال واقع در مجتمع فرهنگی ورزشی جنب پل صنایع شیراز، برگزار می‌شود، افزود: نوای آلبوم“نه فرشته‌ام نه شیطان” همایون شجریان میزبان علاقه مندان با برگزاری یک کنسرت موسیقی ایرانی خواهد بود و این می تواند اتفاق بسیار فاخری در اجرای زنده اساتید صاحب فن دراین حوزه باشد.
عبداللهی با تاکید براینکه علاقه مندان می توانند از طریق آدرسhttp://shiraztic.ir/    اطلاعات لازم راکسب کنند، ادامه داد: آلبوم «نه فرشته ام نه شیطان» به آهنگسازی تهمورس پورناظری و خوانندگی همایون شجریان تهیه شده است.
او با اشاره به اینکه آواز همایون شجریان در شهر راز به گوش خواهد رسید، بیان داشت: نوازندگی بزرگانی چون شجاعت حسین خان، درو اوستاچه، دیوید گارنر، جیمی جانسون، محمد آکاتای، جان ویک فیلد و رامون استگنار، سال گذشته طی مراسمی با حضور تعداد زیادی از هنرمندان موسیقی، تئاتر و سینما در تالار وحدت به تهیه‌کنندگی موسسه ایران گام رونمایی شد و این در حالی است که دو کمپانی معتبر از اروپا و آمریکا پخش جهانی این آلبوم موسیقایی را به عهده دارند.
وی اظهارداشت: "چرا رفتی" با شعری از سیمین بهبهانی، «درون آیینه » با شعری از حسین منزوی، «دل به دل» با شعری از هومن ذکایی، «کولی» با شعری از سیمین بهبهانی، «همه هیچم» با شعری از حسین منزوی، «چونی بی من» با شعری از مولانا، «شتک» با شعری از حسین منزوی، «در حصار شب» با شعری از محمدرضا شفیعی کدکنی قطعاتی هستند که در این آلبوم برای علاقه‌مندان موسیقی ایرانی درشیرازارائه شده است.
عبدالهی بیان داشت: “نه فرشته‌ام نه شیطان” درشیراز، خوشبختانه مورد استقبال بسیاری قرار گرفت و با توجه به اینکه زمان زیادی از انتشار این آلبوم نمی‌گذرد، کنسرت یادشده درمهدفرهنگ و ادب شیراز جنت طراز برگزار می شود.
وی افزود: این استاد آواز ایران سعی کرده‌است در روال و جریان کاری‌اش یک جا ساکن نماند و حتی اگر کار از فضای سنتی هم قدری فاصله گرفته است، باز هم حضور پیدا کند و همانطور که در تیتراژ فیلم «آرایش غلیظ» هم دیده شد خودمش را در یک فرم محصور نکرده است.
مدیرموسسه فرهنگی هنری ترانه گسترایلیا با تاکید براینکه در این کنسرت چیدمان قطعات با آلبوم متفاوت خواهد بود و در عین حال دو قطعه دیگر هم که از ساخته‌های طهمورس و سهراب پورناظری است نیز اضافه شده اس، تصریح کرد: در آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» از آوازهای سنتی و کلاسیک پرهیز شده است و اگر آوازی هم ارائه می‌شود بداهه نیست بلکه کاملاً از پیش تعیین شده است.
حسین عبداللهی در پایان گفت: آهنگسازی آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» تغییراتی نسبت به آلبوم دارد و به جز حضور سی‌تار و دودک هیچ تغییری دیگر نسبت به آلبوم ندارد و البته با توجه به امکاناتی که برخی از آهنگ‌ها دارا می باشد، چینش آهنگ‌ها در کنسرت کمی متفاوت خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن