تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819448227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در اين دنيا زنده باشيم و کسي جرات کند به خاتم الانبيا(ص) جسارت کند؟


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ دي ۱۳۹۳ (۱۵:۹ب.ظ)
امام جمعه قم:‏ در اين دنيا زنده باشيم و کسي جرات کند به خاتم الانبيا(ص) جسارت کند؟ امام جمعه قم گفت: اين ها بدانند که همانطور که آن روز نتوانستند نوري که خدا روشن کرده است، خاموش کنند، امروز نيز نخواهند توانست و ناکام خواهند ماند. اين ها از اسلام ناب عقده دارند.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم، امام جمعه قم امروز در تجمع طلاب و فضلاي حوزه علميه قم در حمايت از ساحت مقدس نبي مکرم اسلام(ص) که در مدرسه علميه فيضيه قم برگزار شد، با بيان اين که دشمن همواره به دنبال توطئه نسبت به اسلام بوده است، تصريح کرد: در صدر اسلام پيامبر رحمت(ص) را مورد جسارت قرار داده و امروز نيز با پوشش آزادي بيان، منافقانه به ساحت مقدس نبي مکرم اسلام جسارت مي کنند.
توليت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان کرد: اين ها بدانند که همانطور که آن روز نتوانستند نوري که خدا روشن کرده است، خاموش کنند، امروز نيز نخواهند توانست و ناکام خواهند ماند. اين ها از اسلام ناب عقده دارند.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمدسعيدي بهانه ها در مذاکرات هسته اي ايران را مشکل غرب با پيشرفت جامعه اسلامي معرفي کرد و گفت: اينها با اسلام ما مشکل دارند. امروز سرعت علم و فن آوري ايران اسلامي مورد نگراني غرب و مستکبران شده است.

*اختلاف ميان شيعه و سني و کاشتن بذر عداوت
وي افزود: سناريويي که غربي ها براي بد نام کردن اسلام و اسلام هراسي در چند محور عمده در حال انجام دارند، نخست، اختلاف ميان شيعه و سني و کاشتن بذر عداوت و جنگ و خونريزي است.
امام جمعه قم محور دوم را ترسيم چهره اي خشن از اسلام مانند حادثه 11 سپتامبر معرفي کرد و گفت: تشکيل گروه تندرو و افراطي مانند داعش که عوض جنگ با صهيونيست ها که کمر همت بر قتل مسلمانان بسته است و اين همه جنايت مي کند نيز در اين مسير است.
وي ادامه داد: محور سوم تأسيس شبکه هاي افراطي از شيعه و سني براي تحريک احساسات آنان عليه يکديگر در آمريکا و انگليس است؛ محور چهارم فعاليت استکبار عليه اسلام، ترويج فساد اخلاقي و اعتياد در ميان جوانان مسلمان است که آنها را از کارآمدي خارج کند.

*وظيفه حوزويان ترويج و تبيين سيره رحماني پيامبر اسلام(ص)
امام جمعه قم به وظايفه حوزويان و دلسوزان اسلام در اين عرصه اشاره کرد و گفت: در چنين شرايطي وظيفه حوزويان و امت اسلامي، ترويج و تبيين سيره رحماني و فضائل رحماني پيامبر اکرم حضرت محمد (ص)، فعال شدن در عرصه تبليغ بين المللي و رساندن معارف اسلام و اهل بيت(ع) به جهانيان، محکوم کردن افکار و رفتار تند گروه هايي که به نام اسلام، چه شيعه و چه سني که دست به اقدامات ضد بشري مي زنند؛ انسجام هرچه بيشتر مذاهب اسلامي و لبيک به نداي مقام معظم رهبري، محکوم کردن پديده هاي تلخي مانند اهانت به پيامبر(ص)و پديده شوم ترور هاي جهان است.
حجت الاسلام والمسليمن سيد محمد سعيدي در اين دنيا زنده باشيم و کسي جرئت کند به خاتم الانبيا و رحمت للعالمين جسارت کند؟ امام زمان(عج) هر روز غم بزرگ شيعيان و اهانت ها و شما جسارت به اهل بيت عليهم السلام را ديديد و امروز نيز جسارت به نبي مکرم اسلام(ص) است.
وي خاطرنشان ساخت: براي خنثي شدن اين توطئه ها هم بايد در عرصه فرهنگي و اقتصادي که مقام معظم رهبري شعار سال قرار داده است و هم در عرصه سياسي به طور فعال وارد شد.

*حوزه زنده و بالنده است
حجت الاسلام والمسلمين سعيدي با تأکيد بر اين که در اين عرصه از وزارت خارجه توقع ويژه داريم، تصريح کرد: حضور پرشور روحانيت و علما در فيضيه موجب خشم دشمنان خواهد شد؛ اين اجتماع نشان دهنده زنده و بالنده بودن حوزه است، حوزويان با اين تجمع نشان دادند که حوزه با تأسي از ابراهيم بت شکن و پيامبر و اهل بيت علهيم السلام در برابر کفر خواهد ايستاد و از اين موضع هيچ گاه عدول نخواهد کرد.
وي در پايان افزود: مستکبران بدانند که همانطور که امام(ره) فرمود، «اگر در برابر دين ما بيايستيد، دنيا را براي شما جهنم خواهيم کرد» و ما در اين مسير به وعده هاي الهي ايمان و اميد داريم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن