تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803279955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاهاي استيضاح وزير صنعت جمع آوري شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ دي ۱۳۹۳ (۱۴:۱ب.ظ)
عضو کميسيون اقتصادي: امضاهاي استيضاح وزير صنعت جمع آوري شده است نايب رئيس کميسيون اقتصادي مجلس با بيان اين که متأسفانه وزير صنعت، معدن و تجارت نسبت به واردات کالاهاي اساسي به کشور هيچ گونه واکنشي نشان نمي‌دهد، گفت: براي اينجانب و بسياري از نمايندگان مجلس، در خصوص برخي از سؤالات از وزير صنعت پاسخ مناسبي دريافت نشده است.
سيد ناصر موسوي لارگاني، نماينده مردم فلاورجان در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري موج با اشاره به اين که يکي از مهم‌ترين سؤال هاي اين جانب از وزير صنعت، معدن و تجارت، فروش شکر با قيمتي پايين تر از قيمت مصوب سازمان حمايت است، گفت: سازمان حمايت از مصرف کنندگان و توليد کنندگان قيمت هرکيلو شکر را 19 هزار ريال قيمت گذاري کرده بود ولي متأسفانه در بورس شکر را هر کيلو 17 هزار ريال به فروش مي‌رساندند.
وي تصريح کرد: واردات بي رويه کالاهاي اساسي از زمان شروع دوره جديد وزارت در دولت تدبير و اميد با افزايش چشمگيري رو به رو بوده است که اين عامل سبب شده است تا امضاهاي استيضاح وزير صنعت، معدن و تجارت در مجلس جمع آوري شود.
موسوي لارگاني با انتقاد از انحصاري بودن واردات بعضي از کالاهاي اساسي در اختيار تعداد محدودي در کشور افزود: اين گروه‌ها در طول ساليان گذشته حلقه اي ايجاد کرده‌اند که همه واردات به دست آن‌هاست به طور مثال گندم را فقط دو نفر در کشور مي‌توانند وارد کنند و اگر کسي ديگري در اين حيطه وارد شود با برخوردي رو به رو مي‌شود که منجر به ورشکستگي وي مي‌شود.
نماينده فلاورجان در مجلس شوراي اسلامي گفت: به طور مثال در حوزه واردات گوشت يک فردي با همکاري و سرمايه گذاري سازماني به منظور واردات بهترين گوشت به کشور کشتارگاه‌هايي را در يکي از کشورها اجاره کرده بود و قصد واردات با کيفيت‌ترين گوشت را به کشور داشت اما به دليل اين که جزو گروه وارد کننده گوشت به کشور نبودند، با مشکلات و موانع متعدد رو به رو شدند و همين امر سبب شد تا از واردات گوشت به کشور صرف نظر کنند.
نايب رئيس دوم کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي با بيان اين که انحصار واردات شکر به کشور در اختيار چهار فرد با نام شرکت‌هاي مختلف است.
موسوي لارگاني رو شدن سندي ديگر از وزير صنعت، معدن و تجارت در تمديد واردات شکر به کشور را سبب زير سؤال رفتن صحبت‌هاي وي در مجلس دانست و افزود: مطمئن باشيد در صورتي که هيآت رئيسه مجلس بپذيرد وزير صنعت بايد منتظر برگزاري جلسه استيضاح خود در مجلس باشد.
عضو کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي با ابراز تأسف از تناقض گويي در صحبت ها افزود: مردم خودشان مي‌فهمند که چه کسي حقيقت را مي‌گويد و چه کسي قصد فريب آن‌ها را دارد.
نماينده مردم فلاورجان در مجلس شوراي اسلامي گفت: وزارت صنعت سهميه دولتي يکي از صنايع مهم کشور که در اصفهان مستقر است و بيش از 3 هزار ميليارد ريال سرمايه گذاري در آن شده است را به دليل بدهي 60 ميليارد ريالي اين کارخانه به وزارتخانه قطع کرده و اين کارخانه را در معرض نابودي قرار داده است.
وي تصريح کرد: در صورتي که هيئت رئيسه با امضاهاي جمع آوري شده به منظور استيضاح وزير صنعت و معدن و تجارت موافقت کند وي بايد منتظر حضور مجدد خود در صحن علني باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن