تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819525604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای افزایش توریست در گیلان عوارض گردشگری وضع شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئیس سازمان محیط زیست:
برای افزایش توریست در گیلان عوارض گردشگری وضع شود
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در بازدید از تالاب انزلی گفت: در بخش افزایش توریسم در گیلان، شوراهای شهر و شهرداری‌ها باید عوارض مخصوصی را برای گردشگران وضع کنند.


به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران،  معصومه ابتکار ظهر امروز در بازدید از تالاب انزلی با بیان اینکه مشکلات تالاب انزلی مربوط به یک دستگاه دولتی نیست بلکه مشکل همه دستگاههای اجرایی کشور است، اظهار داشت:فرسایش خاک و ورود فاضلاب های صنعتی و پسماند را به تالاب انزلی می توان از معضلات این تالاب برشمرد.

ابتکار با اشاره به اینکه از سال ۸۳ قانون مدیریت پسماند تصویب و آیین نامه اجرایی آن ابلاغ شده است گفت: بر اساس این قانون تکلیف پسماندهای خانگی به عهده شورای شهر و شهرداری ها است و دولت مساعدت های لازم را برای جمع آوری پسماندهای خانگی را با شهرداری ها خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری ها تا پایان سال باید مدیریت پسماند را به سازمان حفاظت محیط زیست ارائه دهند، افزود: در بخش افزایش توریسم در گیلان، شوراهای شهر و شهرداری ها باید عوارض مخصوصی را برای گردشگران وضع کنند تا گردشگران موظف باشند عوارض پرداخت کنند و از محل درآمد این عوارض، در بحث مدیریت پسماند استفاده شود.

معاون ریس جمهور با اشاره به اینکه در شورای عالی محیط زیست، منطقه بوجاق به عنوان پارک ملی بوجاق تعریف شده تاکید کرد: باید از انجام کارهای مخربی که سبب آلودگی این منطقه می شود جلوگیری به عمل آید.

وی در پایان با بیان اینکه دنیا به سرعت در حال تخریب و فرسایش است، خاطرنشان کرد: کشورها موظفند تا سال ۲۰۲۰، ۱۷ درصد از مناطق خشکی و ۱۰ درصد از مناطق ساحلی را حفاظت کنند که ایران در این زمینه بسیار عقب است چراکه به طور مثال همین پارک ملی بوجاق به تنهایی ۷ کیلومتر وسعت دارد.


انتهای پیام/زا







تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن