تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819504863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام حمایت تشکل‌های بخش‌خصوصی از ائتلاف بزرگ


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نایب رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران مطرح کرد: اعلام حمایت تشکل‌های بخش‌خصوصی از ائتلاف بزرگ خبرگزاری پانا : سخنگوی ستاد ائتلاف بزرگ از پیوستن گروه‌ها و تشکل‌های اقتصادی بیشتری به این ائتلاف خبر داد و افزود: تقویت جایگاه بخش‌خصوصی، ارتقای جایگاه اتاق بازرگانی، تقویت مناسبات اتاق و کمک برای رسیدن به اهداف اتاق دغدغه ائتلاف بزرگ است و همین موضوع موجب شده تا گروه‌ها و تشکل‌های اقتصادی در بخش خصوصی، حمایت خود را از این گروه اعلام کنند.
۱۳۹۳ سه شنبه ۳۰ دي ساعت 12:38

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا ، ابوالفضل روغنی با بیان این‌که ائتلاف بزرگ از پیوستن همه گروه‌ها و تشکل‌هایی که دغدغه آنها حمایت از بخش‌خصوصی است‏، استقبال می‌کند، گفت: گروه ائتلاف بزرگ خط قرمزی برای پیوستن افراد و گروه‌ها به این ائتلاف ندارد و تنها خط قرمز ما آنهایی هستند که در بخش خصوصی فعالیت نمی‌کنند و دغدغه‌ای برای حمایت از این بخش نیز ندارند.
نایب رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: درهای ائتلاف بزرگ تا روز انتخابات به روی تمام گروه‌ها‏‌، تشکل‌ها، اتاق‌ها و شوراهای مشترک باز است.
وی در ادامه انجمن قطعه‌سازان ایران‏‌، انجمن ملی پلاستیک و پلیمر ایران، اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا، اتاق بازرگانی ایران و امارات را جزو گروه‌هایی اعلام کرد که به‌تازگی از ائتلاف بزرگ اعلام حمایت کرده‌اند.
روغنی گفت: شورای بازرگانی ایران و هند و شورای بازرگانی ایران و مالزی نیز از دیگر گروه‌هایی هستند که به جمع حامیان ائتلاف بزرگ پیوسته‌اند.
سخنگوی ستاد ائتلاف بزرگ تصریح کرد: مهم‌ترین اهداف گروه انتخاباتی ائتلاف بزرگ، تقویت جایگاه بخش‌خصوصی، ارتقای جایگاه اتاق بازرگانی، تقویت مناسبات اتاق و کمک برای رسیدن به اهداف اتاق بر اساس قانون است و همین موضوع موجب شده تا گروه‌ها و تشکل‌های اقتصادی در بخش خصوصی، حمایت خود را از این گروه اعلام کنند.
رئیس سندیکای چوب و کاغذ کشور در ادامه گفت: ما مطمئن هستیم که به زودی زود، جمع بیشتری از انجمن‌ها‏، تشکل‌ها، اتاق‌ها و شوراهای مشترک به این گروه خواهند پیوست.
پیش از این، مجمع فعالان توسعه اقتصادی ایران، خانه اقتصاد ایران، خانه معدن ایران، انجمن مدیران صنایع، کنفدراسیون حمل و نقل ایران و خانه صنعت و معدن جوانان ایران حمایت خود را از ائتلاف بزرگ اعلام کرده‌ بودند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن