تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819188394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنترل بر اجراي قوانين شوراها مي تواند آموزش و پرورش را در توسعه ياري دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ دي ۱۳۹۳ (۱۵:۳ب.ظ)
کنترل بر اجراي قوانين شوراها مي تواند آموزش و پرورش را در توسعه ياري دهد رئيس سازمان مدارس غيردولتي و مشارکت هاي مردمي گفت: نظارت و کنترل بر اجراي قوانين شوراها مي تواند آموزش و پرورش را در توسعه کمي و کيفي ياري دهد.
به گزارش خبرگزاري موج، مرضيه گرد با بيان اينکه جامعه اسلامي با معضل تهاجم و شبيخون فرهنگي مواجه است، اظهار کرد: اوليا و معتمدين در شوراهاي آموزش و پرورش يکي از تصميم سازان مهم درچگونگي برخورد با اين معضل اجتماعي هستند.
معاون وزير آموزش و پرورش در حوزه مشارکت هاي مردمي گفت: نظارت و کنترل براجراي قوانين شورا و تشکيل کارگروه هاي تخصصي مي تواند مجموعه آموزش و پرورش را در توسعه کمي وکيفي ياري دهد.
وي خيرين مدرسه ساز را به عنوان الگوي جامعه دانست و ادامه داد: بايد دستان اين افراد نوع دوست بوسه زد که از سرمايه و فرصت خود به منظورارتقاي مجموعه بزرگ علمي کشور دريغ نمي ورزند.
وي افزود: استان مرکزي و به ويژه شهرستان اراک قلب اقتصادي کشور محسوب مي شود و مي تواند به عنوان شاهرگ حياتي به هرکجاي کشورخروجي هاي خوبي در امرتوليد داشته باشد.
وي افزود: دراستان مرکزي به سبب ظرفيت خوب چرخه اقتصادي نبايد دغدغه مدرسه تخريبي و فضاي آموزشي وجود داشته باشد.
گرد گفت: تصميم سازي و تصميم گيري براي نسل جديد وآينده ساز کشور بدون برنامه ريزي و بر اساس ظرفيت ها و شناخت موانع امکان پذير نيست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن