تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819426314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمت به درماندگان، رسالت اصلي نظام اسلامي است/ فوتبال بازي داعشيان با سر بريده انسان ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۵۳ق.ظ)
خدمت به درماندگان، رسالت اصلي نظام اسلامي است/ فوتبال بازي داعشيان با سر بريده انسان ها رئيس دفتر مقام معظم رهبري گفت: در حکومت اسلامي رسالت اصلي بايد خدمت به درماندگان باشد و اين خدمت را در سازمان هلال احمر شاهد هستيم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، حجت الاسلام محمد محمدي گلپايگاني در مراسم تکريم و معارفه نماينده ولي فقيه و رئيس جمعيت هلال احمر با بيان اين مطلب تصريح کرد: يکي از اصلي ترين سفارش هاي صورت گرفته شده در قرآن کريم، تکريم نيازمندان و کمک به درماندگان است که اين موضوع به خوبي در سازمان هلال احمر اجرايي مي شود.
وي افزود: در حال حاضر شاهد هستيم که جمعيت هلال احمر منشا خدمات بزرگي است و اين خدمات بعد از انقلاب اسلامي ايران گسترش نيز يافته است.
رئيس دفتر مقام معظم رهبري با اشاره به حضور فعال نمايندگان سازمان هلال احمر در مواقع حساس و به خصوص بعد از وقايع طبيعي خاطرنشان کرد: بعد از هر سيل و زلزله اي که در کشور شاهد بوده ايم، حضور قدرتمند نمايندگان جمعيت هلال احمر در آن مکان ها به خوبي احساس شده است و پرچم هلال احمر در مواقع دشوار همواره برافزاشته بوده است.
حجت الاسلام محمدي گلپايگاني در خصوص فعاليت جوانان داوطلب در سازمان هلال احمر ايران اظهارکرد: بالغ بر يک ميليون نفر از جوانان کشور هم اکنون با سازمان هلال احمر همکاري مي کنند و براي خدمت رساني حاضر هستند.
وي با تاکيد بر کنترل وضعيت نامناسب کشور عراق از سوي مقام هاي ايراني اذعان کرد: در مسأله عراق شاهد بوديم که دشمنان وحشي با صورت هاي انساني و در اصل با سيرتي حيواني در پي نابودي اين کشور بودند، اما؛ با درايت آيت الله سيستاني و هدايت مقام هاي ايراني نقشه شوم داعشي ها خنثي شد.
رئيس دفتر مقام معظم رهبري ادامه داد: داعش در حال بلع کشور عراق بود و نيت آن پس از گرفتن نجف، سامرا و کربلا يورش به سمت مشهد مقدس بود که اين اقدام شوم با هوشمندي مقام معظم رهبري برملا شد.
وي با تأکيد بر اينکه "خوي وحشيگري گروه داعش کاملا مشهود است"، اذعان کرد: هم اکنون شاهد هستيم که نمايندگان گروه داعش با سر بريده افرادي که اقدام به کشتن آنها مي کنند، فوتبال بازي کرده و اين نشان از منفور بودن اين گروه است.
حجت الاسلام محمدي گلپايگاني با دشوار توصيف کردن فعاليت ها در جمعيت هلال احمر براي آيت الله معزي، نماينده مقام معظم رهبري، در اين جمعيت آرزوي موفقيت کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن