تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819850364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهانت به مقدسات اسلام، جريان مهندسي‌شده‌ صهيونيستي و غربي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ دي ۱۳۹۳ (۱۰:۳۸ق.ظ)
سرلشکر صفوي: اهانت به مقدسات اسلام، جريان مهندسي‌شده‌ صهيونيستي و غربي است دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم کل قوا گفت: اهانت به مقدسات اسلام، جريان مهندسي‌شده‌ صهيونيستي و غربي است.
به گزارش خبرگزاري موج، سرلشکر سيد يحيي صفوي دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم کل قوا، در آيين اختتاميه دهمين دوره انتخاب کتاب سال سپاه که در دانشگاه افسري و تربيت پاسداري امام حسين(ع) برگزار شد گفت: توليد فرهنگي کتاب و قلم يکي از مولفه‌هاي فرهنگ، فرهنگ سازي و حفظ هويت ملتها و کشورها است.
صفوي در ادامه با اشاره به اينکه مديريت جامعه اگر اهل مطالعه باشند مي توانيم فرهنگ اسلامي را حفظ کنيم و به فضل الهي يک جامعه اسلامي و تمدن اسلامي داشته باشيم، تصريح کرد: به فضل الهي قرن حاضر قرن بيداري اسلامي و وحدت اسلامي است، زمينه هاي تشکيل امت واحد اسلامي به چشم مي خورد و بازگشت مسلمانها براي احياي هويت اسلامي، به دست اوردن آزادي و استقلال خودشان و سرنگون کردن حکام مستبد و رژيم هاي پادشاهي و رژيم هاي وابسته به بيگانه آغاز شده است.
دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم کل قوا در خصوص اهانتي که اخيراً توسط يک رسانه‌ غربي به ساحت پيامبر عظيم‌الشان اسلام صورت گرفت نيز گفت: اهانت به مقدسات اسلام، جريان مهندسي‌شده‌ صهيونيستي و غربي است و اين‌را مي‌توان در کمک بلاعوض دولت فرانسه و حضور نخست‌وزير رژيم صهيونيستي در فرانسه ديد.
صفوي ادامه داد: دولت فرانسه که خود را از طلايه‌داران فرهنگي در غرب مي‌داند اکنون به اين نتيجه رسيده که فرهنگ ليبرال‌دموکراسي شکست خورده، زيرا اين فرهنگ براي بشريت چيزي جز تخريب ارزش‌هاي انساني و جامعه در بر نداشته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن