تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803342137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رحمانی فضلی: امنیت عراق را امنیت ایران می دانیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در دیدار وزیر کشور عراق ؛ رحمانی فضلی: امنیت عراق را امنیت ایران می دانیم خبرگزاری پانا: وزیر کشور با تاکید بر ضرورت مقابله با تروریسم در منطقه گفت: امنیت عراق را امنیت ایران می دانیم.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۸ دي ساعت 08:47

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، عبدالرضا رحمانی فضلی شامگاه شنبه پس از دیدار یک ساعته با "محمد سالم الغبان" همتای عراقی خود در نشست خبری مشترک با وی، افزود: حمایت از مردم و دولت عراق از وظایف دینی ماست و هم از وظایف همجواری و ملی است. وزیر کشور درباره موضوعات مطروحه در نشست با همتای عراقی خود نیز اظهار داشت: گفت و گوی ما در خصوص موضوعات مورد علاقه دوطرف از جمله همکاری در زمینه مباحث امنیتی و انتظامی در داخل کشور عراق و همچنین انتقال تجربیات ایران در حوزه های مختلف آموزشی و تبادل اطلاعات و اخبار بین دو کشور بود. وی افزود: همچنین دو طرف درباره همکاری های میان دو کشور در سطح ملی و منطقه ای و نیز همکاری بین استان های مرزی ایران و عراق به رایزنی و تبادل نظر پرداختند. رحمانی فضلی در این دیدار از مردم عراق و نیز استانداران و متولیان حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل که پذیرای خوب زوار ایرانی در ایام اربعین بودند تشکر و قدردانی کرد. وزیر کشور تشکیل کمیته های مشترک برای برنامه ریزی سال آینده به منظور خدمات رسانی بهتر به زوار در عراق را از دستاوردهای نشست با همتای عراقی خود عنوان کرد. رحمانی فضلی ابراز امیدواری کرد تا این تعاملات بتواند موجب تقویت هر دو کشور و ناامیدی دشمنان شود. محمد سالم الغبان وزیر کشور عراق نیز در این نشست خبری با اشاره به بررسی بسیاری از موضوعات میان دوکشور در دیدار با همتای ایرانی خود، گفت: به غیر از مسایل همسایگی و جغرافیایی، وجوه مشترک فراوانی میان ایران و عراق در عرصه های سیاسی، فرهنگی، تاریخی و دینی وجود دارد. سالم الغبان یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران از بدو سقوط رژیم سابق عراق و آغاز روند سیاسی جدید همواره پشتیبان کشور ما بوده و از این روند سیاسی حمایت کرده و از زمان روی کار آمدن دولت جدید در عراق همواره در کنار این کشور بوده است. وی ادامه داد: در مراحل و بحران های مختلف و همچنین در جنگ علیه داعش، به تلاش جمهوری اسلامی ایران و رهبری حکیمانه این کشور ارج می نهم که از ملت عراق حمایت کرده است و امیدواریم همکاری و پیوندهای میان دو ملت مسلمان بیش از پیش در جهت منافع دو کشور افزایش یابد. وزیر کشور عراق گفت: ما در عرصه های متعدد به ویژه در موضوع تروریسم کمک های ایران را شاهد بودیم و نیاز به این داریم که از تجربیات وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران استفاده کنیم؛ به همین دلیل، هیات همراه مدیریت های مختلف پلیس و نیروی انتظامی عراق را در بر می گیرد. وزیر کشور عراق تاکید کرد : ما خواهان استفاده از تجربیات جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف در جهت خدمت به منافع دو کشور هستیم. الغبان گفت: به هر حال امنیت، تفکیک پذیر نیست و اگر این امنیت در کشورهای پیرامونی برقرار نباشد، عراق هم نمی تواند از امنیت برخوردار باشد.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن