تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820795394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهي متکديان کرمانشاهي به بخش خصوصي واگذار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ دي ۱۳۹۳ (۱۵:۴۷ب.ظ)
ساماندهي متکديان کرمانشاهي به بخش خصوصي واگذار شد در جلسه ستاد ساماندهي متکديان استان يک گام اجرايي و مهم براي پاک نمودن شهر کرمانشاه از وجود متکديان برداشته شد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ چهارمين جلسه ستاد ساماندهي متکديان استان به رياست معاون سياسي و امنيتي استانداري و با حضور مديرکل امور اجتماعي استانداري، فرماندار کرمانشاه و اعضاي شوراي اسلامي شهر کرمانشاه و ديگر مديران دستگاه هاي اجرايي استان در محل سالن جلسات حوزه معاونت سياسي استانداري برگزار شد و در اين جلسه تصميمات لازم براي واگذاري امورات مربوط به متکديان اعم از جمع آوري، ساماندهي و نگهداري به بخش خصوصي و سازمان مردم نهاد اتخاذ گرديد.
آيت ا.. آزرمي معاون سياسي و امنيتي استانداري در اين جلسه با بيان اينکه سپردن کارها به سازمان هاي مردم نتايج بهتري به دنبال دارد، گفت: همه دستگاه ها بايد کمک کنند تا واگذاري امورات مربوط به متکديان به بخش خصوصي در کرمانشاه با سرعت و جديت بيشتري دنبال شود.
وي اين اقدام را گامي روبه جلو براي ساماندهي بهتر متکديان در کرمانشاه عنوان کرد و اظهار داشت:ساماندهي و جمع آوري متکديان در شهر کرمانشاه تاکنون توسط دستگاه هاي مختلف صورت گرفته که با موفقيت هاي قابل توجهي برخوردار نبوده لذا براي انجام بهتر اين امور، بخش خصوصي و سازمان هاي مردم بايد فعال شوند و خوشبختانه در اين راستا سازمان هاي مردم نهاد در کرمانشاه که از توانايي و توانمندي خوبي نيز برخوردار هستند براي انجام اين مهم مشخص شده اند.
وي از همه دستگاه هاي ذيربط خواست که براي انتقال و واگذاري مديريت جمع آوري و ساماندهي متکديان از شهرداري به سازمان مردم نهاد نهايت اهتمام خود را بکار گيرند.
در اين جلسه همچنين مديرکل امور اجتماعي استانداري نيز گفت: بحث برون سپاري امورات و حمايت از سازمان هاي غير دولتي از سياست ها و راهبردهاي دولت يازدهم است و اين موضوع در شوراي اجتماعي کشور هم به تصويب رسيده است.
در ادامه جلسه تمامي اعضا اعم از فرمانداري، شهرداري و اعضاي شوراي اسلامي شهر کرمانشاه براي انتقال مديريت جمع آوري و ساماندهي متکديان از شهرداري به سازمان مردم نهاد اعلام آمادگي کردند و مقرر شد اين موضوع سريعاً اجرايي گردد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن