تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821060559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصویر یکی از پشتیبانان مالی تحریم علیه ایران


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: تصویر یکی از پشتیبانان مالی تحریم علیه ایران

تصویر یکی از پشتیبانان مالی تحریم علیه ایران

پایگاه خبری نیشن این خبر را بر اساس تحلیلی از اسناد مالیاتی مربوط به این سال منتشر کرد.


یک پایگاه خبری گزارش داده است بیش از یک سوم منابع مالی یک گروه لابی فشار برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران را «شلدون آدلسون»، مالک فعلی روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل و از مهم‌ترین حامیان مالی حزب جمهوری‌خواه در آمریکا تأمین کرده است.





پایگاه خبری نیشن این خبر را بر اساس تحلیلی از اسناد مالیاتی مربوط به این سال منتشر کرد و گزارش داد گروه «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» بیش از یک سوم از منابع مالی‌اش را از آدلسون دریافت کرده است.

این گروه که بسیاری از اعضای آن را اسرائیلی‌ها تشکیل می‌دهند در گذشته توانسته با ایجاد لابی در کنگره به تصویب تحریم‌های ضدایران کمک کند.

تردیدها درباره ارتباطات دولتی گروه اتحاد علیه ایران هسته‌ای از 6 ماه پیش قوت گرفت؛ در این زمان دولت آمریکا با استناد به یک قانون قدرتمند امنیت ملی برای لغو شکایت از این گروه در یک پرونده خصوصی وارد عمل شد.

گروه اتحاد علیه ایران هسته‌ای ادعا می‌کند یک گروه غیردولتی است.

شلدون آدلسون در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2012 حدود 98 میلیون دلار در حمایت از میت‌رامنی، رقیب جمهوری‌خواه باراک اوباما، رئیس جمهور فعلی آمریکا هزینه کرده بود و همین موضوع باعث شد تا دیدار نتانیاهو در مهرماه با وی نشانه‌ای از اختلافات تل‌آویو و واشنگتن در مذاکرات هسته‌ای ایران قلمداد شود.

شلدون آدلسون در آخرین فهرست اعلام شده از ثروتمندترین مردهای جهان در رتبه هشتم قرار دارد.









1393/10/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن