تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819837739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داوود اوغلو: نتانیاهو در ایجاد افراطی گری نقش دارد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


ادامه جنگ لفظی؛
داوود اوغلو: نتانیاهو در ایجاد افراطی گری نقش دارد
نخست وزیر ترکیه در مصاحبه با رویترز افزود صلح در خاورمیانه و ریشه کن کردن گروه های افراطی بدون تشکیل یک کشور فلسطینی عملا غیر ممکن خواهد بود.



  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، احمد داوود اوغلو نخست وزیر ترکیه روز جمعه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به تروریسم متهم کرد و گفت اقدامات "تحریک آمیز" اسرائیل ازجمله بمباران غزه در افراط گرایی در جهان اسلام نقش داشته است.  
به گزارش خبرگزاری رویترز از استانبول، داوود اوغلو در مصاحبه با رویترز افزود صلح در خاورمیانه و ریشه کن کردن گروه های افراطی بدون تشکیل یک کشور فلسطینی عملا غیر ممکن خواهد بود.  
وی تصریح کرد: «شخص نتانیاهو و ارتش او کودکان را در زمین بازی کشتند. آنها شهروندان ما و یک شهروند آمریکایی را در آب های بین المللی کشتند. این تروریسم است. هیچکس نمی تواند تجاوز اسرائیل را به مسجد الاقصی در بیت المقدس توجیه کند. اینگونه اقدامات تحریک آمیز باعث ناامیدی در جهان اسلامی می شود و یکی از دلایل بوجود آمدن رویکرد افراطی است.»  
داوود اوغلو گفت: «اگر ما می خواهیم صلح و نظم را در خاورمیانه به اجرا درآوریم ، همه نیروهای افراطی باید از بین بروند. ما همچنین باید مسئله فلسطین را نیز حل و فصل کنیم.»  
وی روز پنجشنبه نیز با تشبیه نتانیاهو به ستیزه جویان اسلامگرا که هفته گذشته حملاتی را در پاریس انجام دادند تاکید کرد هر دو آنها جنایت علیه بشریت است.  
نخست وزیر ترکیه در مصاحبه با رویترز که در استانبول انجام شد تصریح کرد: «ترکیه به هرگونه تلاش که بتواند از عبور جنگجویان خارجی از ترکیه و ورود آنها به سوریه جلوگیری کند ادامه خواهد داد زیرا درگیری در این همسایه جنوبی ترکیه یک تهدید امنیت ملی مهم است.»  

511



۲۷/۱۰/۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن