تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821036880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۴۰۰ پژوهش‌سراي دانش آموزي در کشور فعال است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۳۵ق.ظ)
۴۰۰ پژوهش‌سراي دانش آموزي در کشور فعال است معاون وزير آموزش و پرورش گفت: در سال گذشته حدود ۱۰۰ پژوهش‌سرا در سراسر کشور افتتاح شده است که در حال حاضر تعداد ۴۰۰ پژوهش‌سراي دانش آموزي در کشور وجود دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي زرافشان در مراسم تجليل از دانش آموزان فرهيخته علمي استان قزوين با اشاره به اين نکته که آموزش و پرورش به عنوان کانون علم و فناوري در کشور شناخته مي‌شود اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان کانون توسعه فناوري و علمي جايگاه ويژه‌اي در کشور دارد.
وي با بيان اين نکته که لازم است بستر مناسبي براي شکوفايي استعداد‌هاي دانش آموزان به وجود آيد، افزود: امروزه بايد بستر مناسبي براي منظور کشف و شکوفايي استعداد‌هاي دانش‌آموزان فراهم شود و اين مهم جز با تعامل همه‌جانبه دستگاه‌هاي مرتبط با حوزه آموزش و پرورش صورت نمي‌گيرد.
معاون آموزش متوسطه وزير آموزش و پرورش بيان کرد: معاونت علوم و فناوري رئيس جمهور، توجه ويژه‌اي به پژوهش‌سرا‌هاي فعال در عرصه دانش و فناوري دارد، چراکه اين پژوهش‌سرا‌ها جايگاهي مشابه پارک علم و فناوري دارند.
وي تصريح کرد: توجه ويژه مسئولان به پژوهش‌سراها سبب شده تا آموزش و پرورش ايران ميزبان پنجمين دوره المپياد نانو باشد که در اين المپياد، دانش آموزان ايراني توانستند رتبه بالاي علمي را به دست آورند.
زرافشان تاکيد کرد: امسال حدود 50 آزمايشگاه نانو در کشور راه‌اندازي شده است در حالي که پيش از اين، تنها هفت آزمايشگاه نانو در پژوهش‌سراهاي دانش آموزي کشور فعال بود.
وي با اشاره به اين نکته که 100 پژوهش‌سراي جديد در کشور افتتاح شده است، بيان کرد: در سال گذشته حدود 100 پژوهش سرا در سراسر کشور افتتاح شده است که در حال حاضر تعداد 400 پژوهش‌سراي دانش آموزي در کشور وجود دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن