تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820570628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گوگل از عینکش ناامید شد


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: چالش هفته گذشته که صحنه شکست‌ پی در پی محصولات فناوری بود، دامن گوگل را هم فراگرفت و فاز اول پروژه عینک گوگل با نارضایتی تمام شد.

به گزارش تراز ، فاز اول پروژه جذاب و پوشیدنی عینک گوگل هم در هفته ورشکستگی سونی، بعد از دو سال به اتمام رسید و عملا دستاوردی جز سرافکندگی نداشت.

لقب هفته گذشته را در حوزه فناوری که شاید بهتر باشد "سرافکنده" نامید، موجب شد تا گوگل هم از فاز اول پروژه عینک خود اعلام نارضایتی کند و سرانجام به بازخوردهای منفی کاربرانی که عمر کوتاه باتری، نبود برنامه‌های مناسب و برخی دیگر از چالش‌ها را مطرح کرده بودند، پاسخ مثبت دهد.

این کمپانی بزرگ فناوری در حالی بعد از دو سال فعالیت روی عینک خود، ابراز پشیمانی کرده که قرار است از این پس، تونی فدل (مدیر سابق کمپانی نِست) مدیریت این پروژه را برعهده بگیرد.

البته در ابتدای این دو سال فعالیت، شور و هیجان بسیاری از سوی کاربران برای داشتن نمونه‌ای از این عینک وجود داشت و اخیرا بازخوردهای منفی سر برآورده است.

تونی فدل از این جهت به مدیریت این بخش بزرگ در گوگل درآمده که ظاهرا استعداد خوبی در زمینه خلق ایده‌های ناب دارد. رسالت اصلی هم که بر دوش وی گذاشته شده این است که عینک را به کالایی دلچسب برای مردم عادی جلوه دهد.

وی گفته که روند سابق را بررسی کرده و با رفع نقاط ضعف محصولی جدید را روانه بازار می‌کند که ممکن است با عینک کنونی متفاوت باشد.


منبع: تسنیم


شنبه 27 دى 1393 ساعت 10:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن