واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:
پس از Gameinformer این بار نوبت به مجله EDGE رسیده است تا به سراغ جدیدترین ساخته استدیوی Naughty Dog یعنی Uncharted 4: A Thief"s End برود. آنها تصویر روی جلد و 14 صفحه از شماره ماه فوریه را به این عنوان اختصاص داده اند که در برگیرنده اطلاعات تکمیلی زیادی به نسبت پیشنمایش Gameinformer است؛ در ادامه می توانید گزیده ای از آنها را بخوانید - سیستم انیمیشن های استفاده شده در نسخه های PS3 به طور کل از نو بازسازی شده است تا قابلیت چرخش 360 درجه با استفاده از فیزیک واقعی بدن را فراهم کند - سطوح قابل تخریب بر خلاف قبل از پیش تعیین شده نیستند و به صورت داینامیک تاثیر می بینند (به عنوان مثال تخریب شدن قسمتی از صخره در هنگام سکوبازی در تعامل با فاصله پرش، جهت پرش و همچنین مدت زمان است) - میخ فلزی برای تقویت آزادی عمل به بازی اضافه شده است و متفاوت با کلنک کوه نوردی لارا کرافت است - طناب و قلاب Nathan به او اجازه حرکت بین سطوح، حرکت در امتداد، صعود به بلندیها و حتی حل کردن پازل ها را می دهد - مراحل خطی نسخه های قبل اینبار جای خود را به مراحل باز و با آزادی عمل بسیار داده است؛ هدف شما رسیدن به یک نقطه خاص است اما تعیین مسیر تا آنجا با انتخاب خودتان است که اعضای استدیو آن را به حل یک معما تشبیه می کنند - دشمنان نیز می توانند همانند Nathan از هر جایی بالا بروند و هر شکافی را برای یافتنش جستوجو کنند ! - وقتی که دشمنان نمی توانند نیتن را پیدا کنند، با یکدیگر در مورد آخرین جایی که دیده شده گفتوگو می کنند و به گروه های دو یا سه نفره تقسیم می شوند تا کار را تسهیل ببخشند - درگیری ها ترکیبی از مخفی کاری، مبارزه تن به تن و شوتینگ است؛ این نمونه کامل چیزی است که آنها در Uncharted 2 پایه ریزی کردند - در بازی لوکیشنهایی وجود دارد که ممکن است آنها را فقط یک بار ببینید؛ به هر حال استدیو به همان میزانِ لوکیشن مراحل، برای آنها نیز وقت صرف کرده است ! - تحول در استدیوی Naughty Dog تنها به گرافیک خلاصه نمی شود، آنها تلاش می کنند تا پیشرفتی برابر را برای گیمپلی، داستان و هر چیز دیگری اعمال کنند - رزولوشن تکسچرها در Uncharted 4 چهار برابر Uncharted 3 است - استدیوی Naughty Dog با همکاریِ "گروه تکنولوژیهای پیشرفته Sony" به تکنولوژی جدیدی دست یافته است تا بدون استفاده از Tessellation که منابع سخت افزاری زیادی مصرف می کند، سطوح بسیار دقیق و با جزئیات بالایی پدید آورد - در دو سال گذشته یک تکنولوژی سایه زن فیزیکی در دست ساخت بوده تا مواد دقیقا مشابه همتایان خود در دنیای واقعی به نظر برسند - مدل نیتن روی PS3 دارای 250 استخوان بود؛ در Uncharted 4 تنها 800 استخوان در صورت او وجود دارد ! - در بازی دو شکارچی گنج دیگر به نام های Nadine Ross و Rafe Adler وجود دارد؛ آنها دشمنان Nathan و Sam هستند اما ND نمی خواهد آنها صرفا دو کاراکتر منفی کلیشه ای باشند - هدف از افزودن شخصیتهای جدید تنها منعکس کردن یک جنبه منحصر بفرد از شخصیت پروتاگونیست بازی است - بر اساس گفته های نویسنده و کارگردان بازی آقای Neil Druckmann، داستان بازی طوری روایت می شود و نکاتی در خود دارد که بازیکنان جدید نیز Nathan را درک کنند - دست اندر کاران مجله EDGE معتقدند که Uncharted 4: A Thief"s End زیباترین عنوان نسل هشتمی ساخته/معرفی شده تاکنون است
1 ساعت پيش
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: پردیس گیم]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]