تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799643970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این فیلم سینمایی آزاردهنده نیست! +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


فیلم سینمایی شکاف؛
این فیلم سینمایی آزاردهنده نیست! +عکس
علی سرتیپی گفت: قطعا مردم از فیلم‌ سینمایی «شکاف» استقبال خواهند کرد و بعد از دیدن فیلم به آن فکر می‌کنند چرا که این فیلم آزار دهنده نیست.




به گزارش سرویس کشکول جام نیوز، در دومین روز از برنامه‌ی «یک فیلم یک سلام» در آستانه‌ی جشنواره‌ی فیلم فجر که 25 دی ماه در پردیس ملت برگزار شد، علی سرتیپی در مورد تلخ و جدی بودن داستان این فیلم توضیح داد: فیلم شکاف با هزینه کمی ساخته شده و قرار است در سینما فیلمی حرفه‌ای و استاندارد ببینیم؛ موضوع این فیلم به قدری جذاب است که 2 تا 3 نسل مختلف را درگیر خود خواهد کرد.  

  کیارش اسدی‌زاده کارگردان فیلم شکاف در ابتدای صحبت‌هایش گفت: پیش از هر چیز جمله مهمی است که می‌خواهم بگویم "اعتماد منیژه حکمت و علی سرتیپی برای ساخت این فیلم بسیار برایم با ارزش بود".

وی در مورد داستان فیلم توضیح داد: هسته مرکزی فیلمنامه براساس یک سری اتفاقات واقعی است و دغدغه اصلی قصه شکاف فرزندان در دل کانون خانواده و بی‌توجهی و خودخواهی‌هایی است که توسط والدین نسبت به آنها صورت می‌گیرد.

اسدی زاده ادامه داد: صاحب فرزند شدن و اهمیتی که می‌تواند این موضوع داشته باشد مساله اصلی فیلم شکاف است. ترجیح می‌دهم بیش از این توضیح ندهم تا نو بودن فیلم از بین نرود.

در ادامه منیژه حکمت در رابطه با پیش بینی فروش این فیلم گفت: ما با همفکری این فیلم را ساختیم. به اعتقاد من شکاف نیاز امروز سینما و جامعه است.

وی با اشاره یه اینکه "شکاف" بیانگر این است که خانواده چگونه باید تعریف شود افزود: تعریف درست خانواده بخش خوشایند این فیلم است. اعتقاد من این است که شکاف فیلم بسیار موفقی خواهد بود.

اسدی‌زاده ادامه داد: فیلم شکاف این دغدغه‌ها را از زبان نسلی بیان می‌کند که کمتر به آن پرداخته است و ما هر چه در توان داشته باشیم برای تبلیغ فیلم به کار می‌بریم چراکه معتقدم وقتی فرزندی به دنیا می‌آید، باید مسئولیت پذیری هم به همراهش بیاید.

فردین خلعتبری آهنگساز فیلم "شکاف" گفت: کیارش اسدی‌زاده پیش از این فیلم دیگری ساخته بود که بسیار خوب و باکیفیت بود و من همیشه دوست داشتم با او کار کنم؛ همانگونه که فکر می‌کردم همکاری با اسدی‌زاده تجربه خوبی بود.

در ادامه خلعتبری گفت: به دلیل فیلمنامه مناسب این فیلم بزرگترین اتفاقی خواهد بود که در سینما رخ می‌دهد و خوشبختانه فیلمنامه را دوست داشتم و می‌دانستم که فیلم بدی نخواهد شد.

همچنین منیژه حکمت در ادامه با اشاره به صحبت‌های خلعتبری گفت: بازیگران خوب ما همیشه متعهد به کار بوده‌اند و با مدیریت کیارش و کوروش اسدی زاده همه چیز خوب پیش رفت.

در ادامه خلعتبری در پاسخ به این سوال که آیا امسال روی سیمرغ حساب می‌کنید با خیر گفت: سالهاست که در جشنواره به سیمرغ توجه نمی‌کنم و حتی راجع به آن صحبت نمی‌کنم چون معتقدم عوامل متعهد سینما تاریخ سینمای ما را می‌سازند.

وی بیان کرد: تاکنون فیلمنامه‌های خوبی داشته‌ایم که فراموش شده‌اند اگر عادلانه به موضوع سینما نگاه کنیم چشم انداز را باید به فردا واگذار کنیم پس در حال حاضر با این شرایط نمی‌توان به سیمرغ فکر کرد.

همچنین در آستانه‌ی جشنواره‌ی فیلم فجر پوستر رسمی فیلم سینمایی«شکاف» با مدیر هنری علی جمشیدی و طراحی گرافیک:فرید پولادی رونمایی شده است.

ایسنا 206  



۲۶/۱۰/۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن