تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819074367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس هیئت گلف همدان خبر داد همدان دارای استاندار‌دترین زمین مینی‌گلف در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس هیئت گلف همدان خبر داد
همدان دارای استاندار‌دترین زمین مینی‌گلف در کشور
رئیس هیئت گلف همدان گفت: همدان، دارای استاندار‌دترین و بهترین زمین مینی گلف در کشور است.

خبرگزاری فارس: همدان دارای استاندار‌دترین زمین مینی‌گلف در کشور



وهاب به‌منش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به بازدید رئیس فدراسیون گلف از زیرساخت‌های استان اظهار داشت: هفدهم دی ماه کیکاووس سعیدی رئیس فدراسیون گلف به منظور دیدار با مدیرکل ورزش‌و‌جوانان استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و بررسی وضعیت زیرساخت‌های گلف استان سفری به همدان داشتند.
وی این دیدار را پربار دانست و عنوان کرد: سعیدی در این دیدار رشته ورزشی گلف را به طور کامل تشریح کرد و گسترش این رشته در استان را باعث جذب بیشتر گردشگر از سایر نقاط دانست.  
رئیس هیئت گلف همدان، افزود: در دیدار‌های انجام شده امیدواریم با پیگیری‌های لازم اعتباراتی را برای اتمام و راه‌اندازی طرح‌های گلف از استانداری جذب کنیم.
به‌منش در خصوص زیرساخت‌ها، ابراز داشت: در بحث مینی‌گلف 18 باکس در زمینی به مساحت یک‌هزار و 600 متر مربع در مجموعه ورزشی ملت داریم که 9 زمین به صورت چمن و 9 زمین هم به صورت بتونی است که زمین‌های بتونی به دلیل کمبود بودجه و سردی هوا هنوز آماده بازی نشده است.
وی خاطرنشان کرد: اعتبارات فدراسیون گلف نسبت به سایر فدراسیون‌ها با توجه به هزینه‌های فراهم کردن زیر ساخت‌ها اندک است و این مسئله حمایت سایر مسئولان را طلب می‌کند.
رئیس هیئت گلف همدان با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از گلف اظهار داشت: تاکنون مدیر اداره کل ورزش‌ و‌ جوانان استان حمایت‌های ویژه‌ای از گلف داشته، اما برای فراهم کردن امکانات به منظور فعال کردن شهرستان‌ها نیاز به حمایت‌های مالی بیشتری داریم.
وی با توجه به امکانات موجود گلف در سطح کشور، تاکید کرد: در هیچ استانی هنوز به طور کامل زیرساخت‌های این رشته فراهم نیست اما استان با 2.5 سال سابقه در امر فراهم کردن زیر ساخت‌ها موفق عمل کرده است.
به‌منش در بحث زمین اختصاص داده شده به گلف، یادآور شد: علاقمندان به فعالیت در گلف نیاز به زمین وسیع دارند که مدیرکل ورزش‌ و‌ جوانان استان زمینی با مساحت 6 هکتار در دهکده المپیک را برای فعالیت این ورزشکاران در نظر گرفته‌اند که برای تسریع در راه‌اندازی آن در حال پیگیری هستیم.
وی افزود: برای فعالیت در رشته مینی گلف و استفاده ورزشکاران از زمین‌های مجموعه ورزشی ملت نیاز به مسقف کردن زمین‌هاست که بتوانیم در همه فصول از این زمین‌ها استفاده کنیم و این کار نیاز به حمایت بخش خصوصی و یا سایر مسئولین دارد.
 رئیس هیئت گلف همدان با اشاره به مکان تمرینی ورزشکاران فعال در وودبال گفت: تمرینات وودبال در چمن قدس و دانشگاه بوعلی پیگیری می‌شود.
وی در خصوص سیاست‌های فدراسیون بیان داشت: در ذهن اکثر مردم جامعه رشته گلف به عنوان رشته ورزشی افراد مرفه جا افتاده و فدراسیون با سیاستگذاری‌هایی در زمینه فراهم کردن زیرساخت‌ها و امکانات سعی بر همگانی کردن گلف دارد.
به‌منش تصریح کرد: هیئت گلف هیئتی نوپاست که از سال 90 فعالیت خود را آغاز کرد و ورزشکاران این رشته تاکنون موفقیت‌ها و عناوین خوبی را نیز در کشور به دست آورده‌اند.
وی گفت: در حال حاضر 112 ورزشکار سازمان‌یافته در این رشته فعالیت می‌کنند و در گلف دو مربی آقا و دو مربی خانم و در مینی‌گلف سه مربی خانم و دو مربی آقا در استان فعالیت می‌کنند.
رئیس هیئت گلف همدان افزود: دو ورزشکار خانم و دو ورزشکار آقا نیز برای حضور در نخستین دوره مربیگری درجه سه وودبال که بهمن ماه برگزار می‌شود به استان کرمانشاه اعزام خواهند شد.
انتهای پیام/89018/‌ش30

93/10/26 - 00:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن