تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819093047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس هیئت کوهنوردی همدان: هیئت کوهنوردی در کما به سر نمی‌برد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس هیئت کوهنوردی همدان:
هیئت کوهنوردی در کما به سر نمی‌برد
رئیس هیئت کوهنوردی همدان با بیان اینکه هیئت کوهنوردی در کما نیست، گفت: گستره فعالیت هیئت کوهنوردی بسیار زیاد است به طوری که در حوزه زیست‌محیطی، ورزشی، فرهنگی، آموزشی و گردشگری ورود کرده است.

خبرگزاری فارس: هیئت کوهنوردی در کما به سر نمی‌برد



مهدی کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به انتقاد برخی مبنی بر اینکه هیئت کوهنوردی در کما به سر می‌برد، ضمن رد این مطلب اظهار کرد: ورزشکاران فعال در کوهنوردی مانند سایر رشته‌های ورزشی ثبت شده نیستند و تنها آمار هیئت از کوهنوردان، بیمه‌های ورزشی این ورزشکاران است.
 وی با اشاره به فعالیت کوهنوردان به صورت آزاد، تصریح کرد: هیچ التزامی برای ثبت کوهنوردان وجود ندارد چرا که اکثر افراد به صورت آزاد و یا تفریحی در این رشته فعالیت می‌کنند.  
 رئیس هیئت کوهنوردی همدان با بیان اینکه ماهیت هیئت کوهنوردی صرفاً هماهنگ‌‎کننده است، گفت: این هیئت هر ساله متولی اجرای یک برنامه به صورت کشوری است که هزینه‌های بالایی برای هیئت دارد.
 وی با بیان اینکه انتقادات سازنده باعث پیشرفت می‌شود، ادامه داد: مسئولان هیئت کوهنوردی استان برای پیشرفت کوهنوردی و هرچه بهتر شدن برنامه‌های برگزار شده پذیرای انتقادات سازنده هستند.
 کرمی با اشاره به گستره فعالیت هیئت کوهنوردی، گفت: گستره فعالیت هیئت کوهنوردی بسیار زیاد است به طوری که در حوزه زیست‌محیطی، ورزشی، فرهنگی، آموزشی و گردشگری ورود کرده است.
 وی افزود: از ابتدای سال تاکنون برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی مختلفی برگزار شده که علاقمندان از سراسر کشور در این دوره‌ها حضور داشتند.
 کرمی در خصوص برنامه‌های فرهنگی این هیئت، یادآور شد: این هیئت در ارتقای برنامه‌های فرهنگی، جزو نخستین‌ها در کشور است. وی با بیان اینکه در سال 91 نخستین کتابخانه کوهستانی را در یخچال همدان راه‌اندازی کردیم، گفت: امسال نیز دومین کتابخانه در ارتفاعات میشان با 150 جلد کتاب افتتاح شد.
رئیس هیئت کوهنوردی همدان در رابطه با صعود‌های زمستانی توصیه‌ای به کوهنوردان کرد و گفت: صعود کوهنوردان در زمستان با ایمنی و تجهیزات کافی لذت‌بخش‌تر از صعود در سایر فصول است که در صورت رعایت نکات ایمنی از سوی کوهنوردان این آمار کاهش می‌یابد.
وی در خصوص بیشترین آمار تلفات اضافه کرد: بیشترین آمار تلفات در فصل زمستان مربوط به سقوط بهمن و سرمازدگی است که با رعایت نکات ایمنی شاهد کاهش این آمار خواهیم بود.
کرمی در پایان بیست‌و‌دوم دی، سالگرد ارتحال هادی ساعی و صادق زمانیان دو کوهنورد استان که سال 68 در ارتفاعات الوند دچار سانحه شدند را گرامی داشت و گفت: امیدواریم با رعایت ایمنی از سوی کوهنوردان شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
 انتهای پیام/89018/الف

93/10/23 - 14:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن