تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820382273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش آموزشی پیشگیری از اعتیاد وایدز در سی سخت برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: همایش آموزشی پیشگیری از اعتیاد وایدز در سی سخت برگزار شد خبرگزاری پانا: مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دنا از برگزاری همایش آموزشی پیشگیری از اعتیادبه مواد مخدر و ایذر برای مددجویان کمیته امداد در این شهرستان خبر داد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۵ دي ساعت 21:39

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، عبدی دانش آموز گفت : همایش آموزشی پیشگیری از سوء مصرف موادمخدر با هدف آشنایی با انواع موادمخدر و معضلات و آسیب های اجتماعی سوء مصرف مواد مخدر،آشناشدن با عوامل زمینه‌ ی مصرف موادو روش‌های پیشگیرانه و كاهش آسیب سوء مصرف مواد مخدر برگزار شد.
وی خاطر نشان کرد: همانگونه که در جامعه مشهود است اعتیاد یک بلای خانمان سوز است و این نهادمقدس در تلاش است تا با برگزاری چنین همایش هایی از بروز و یا پیشرفت اعتیاد به مواد مخدر جلوگیری نماید .
دانش آموز اظهار داشت:  این همایش با حضور کارشناس پلیس مبارزه با مواد مخدر در مسجد صاحب الزمان پاتاوه برگزار گردید و قبل و بعد از نماز ظهر ادامه داشت.
وی تصریح کرد: کارشناس پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن تشریح عواقب و مضرات سوء مصرف مواد مخدر، محیط خانه و خانواده و همچنین اعتقادات دینی و مذهبی را بسیار موثر در پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر عنوان کرد.
مدیر کمیته امداد شهرستان دنا گفت: این کارشناس علاوه بر توضیح یک به یک انواع مواد مخدر و اثرات سوء مصرف مواد،نوع رفتار افراد مصرف کننده، علل گرایش فرد به مواد مخدر، طریقه برخورد و درمان این افراد را برای مددجویان بیان نمود.
دانش آموز بیان داشت: تابلوها و عکسهایی که نشان دهنده عوارض و آسیب های مصرف مواد مخدر بود و همچنین پخش فیلم های مستند مبارزه با ورود مواد مخدربه داخل در معرض دید مددجویان قرار گرفت .
وی خاطر نشان کرد: ارتقاءسطح بهداشت روانی خانواده‌ها، ایجاد بسترهای لازم جهت نشاط  جوانان، غنی‌سازی اوقات فراغت  افراد خانواده، حمایت از خانواده‌های دارای اعتیاد از دیگر اقدامات این نهاد در این حوزه است.
دانش آموز افزود : این دوره‌ها در راستای ریشه‌کنی اعتیاد، ارتقاء سطح آگاهی مددجویان و همچنین پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود و از آنجایی خانواده هسته اولیه تشکیل یک جامعه است و به هرمیزان که خانواده سالم تر و از ارزشهای اخلاقی و دینی برخوردارتر باشد آن جامعه سالمتر است .

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن