تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798602135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماليات‌ها براي مردم مشخص شود آحاد جامعه ماليات خود را پرداخت مي‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ دي ۱۳۹۳ (۱۵:۳۳ب.ظ)
آيت‌الله صافي‌گلپايگاني: ماليات‌ها براي مردم مشخص شود آحاد جامعه ماليات خود را پرداخت مي‌کنند آيت‌الله صافي‌گلپايگاني گفت:بايد نحوه هزينه کردن ماليات‌ها براي مردم مشخص و تبيين شود و در صورتي که اين چنين عمل شود آحاد جامعه ماليات خود را پرداخت مي‌کنند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، آيت‌الله لطف‌الله صافي گلپايگاني در ديدار با وزير اقتصاد و دارايي با تاکيد بر ضرورت سامان دادن به وضعيت اقتصاد کشور اظهار کرد: در صورتي که وضعيت اقتصادي کشور درست شود مشکلات مذهبي و اجتماعي هم سامان خواهد گرفت.
وي افزود: امور اقتصادي بايد به صورت شايسته و مناسب دنبال شود و کساني که در اين زمينه مسئول هستند بايد به فکر منظم کردن اين مسائل باشند تا سياست‌هاي متفاوت و بي‌ثباتي را نداشته باشيم.
آيت‌الله صافي گلپايگاني با تاکيد بر اينکه مديران اقتصادي بايد در اين زمينه با دقت و حساب شده عمل کنند،‌ گفت: همه بايد بدانند که در اين دنياي خاکي جايي براي ماندن نيست و همه رفتني هستند و هيچ کسي ماندگار نخواهد بود.
وي با اشاره به حساسيت خاصي که در زمينه اقتصادي وجود دارد، تصريح کرد: کساني که عهده‌دار امور مالي مردم هستند بايد همواره مراقب باشند که دستوارت ديني را عمل کنند زيرا اگر دستورات ديني عمل شود بسياري از مشکلات برطرف مي‌شود.
اين مرجع تقليد ادامه داد: در راهبرد همه امور به ويژه امور اقتصادي بايد دستوارت ديني را رعايت کنيم تا مشکلات در اين زمينه برطرف شود و اجازه ندهيم هر کسي به هر روشي که خواست به آن عمل کند.
آيت‌الله صافي گلپايگاني در بخش ديگري از سخنان خويش با تاکيد بر دريافت و مصرف ماليات‌ها به صورت مناسب گفت: مسئولان بايد در نظر داشته باشند که ماليات‌ها را به صورت شايسته از مردم دريافت کنند و چگونگي هزينه کردن آن را نيز براي مردم مشخص و تبيين کنند و در صورتي که هزينه کرد ماليات‌ها براي مردم مشخص شود آحاد جامعه ماليات خود را پرداخت مي‌کنند.
وي برگزاري برخي همايش‌هايي که براي برگزاري آن هزينه‌هاي گزافي خرج مي‌شود را مورد توجه قرار داد و بيان کرد: برگزاري چنين مراسم‌هايي با اين گونه هزينه‌هاي کلان شايسته نيست و همه اين موارد پيش خدا حساب دارد.
اين مرجع تقليد با بيان اينکه برگزار کنندگان چنين همايش‌هايي در محضر خداوند بايد پاسخگو باشند، تصريح کرد: کساني که چنين مراسم‌هايي را برگزار مي کنند،مسئول هستند زيرا که هزينه‌هاي صرف شده متعلق به فقرا و ضعفا است که به اين شيوه هدر مي‌رود.
آيت‌الله صافي برخي مشکلات جامعه را مورد توجه قرار داد و گفت: اين مشکلات به خودي خود برطرف نمي‌شود و کسي هم در اين رابطه سخني به زبان نمي‌آورد و ما مي‌بينيم که برخي کشورهاي دنيا حتي اگر در برخي مسائل ضعفي دارند ولي وضعيت اقتصادي ايشان منظم و مرتب است.
وي با تاکيد بر اينکه ما بايد با مديريت مناسب و پيروي از احکام الهي به تنظيم وضعيت اقتصادي کشور بپردازيم، متذکر شد: براي مسلمانان شايسته نيست که مقيد نباشند و نتوانند با مديريت خوب به مسائل و مشکلات اقتصادي پيروز شوند.
اين مرجع تقليد،حديثي از امام صادق(ع) را مورد اشاره قرار داد و گفت: معيشت از مسائل مهمي است که همه آحاد جامعه بايد به آن توجه کنند ولي بايد در وضعيت کنوني با صبر و تامل مقابل اين مشکلات ايستادگي کرد.
آيت‌الله صافي گلپايگاني با تاکيد بر اينکه همه اقشار جامعه بايد حساب دخل و خرج خود را داشته باشند خاطرنشان کرد: اگر همه مردم جامعه حساب هزينه‌هاي زندگي خود را در نظر داشته باشند، مي‌توانند بر مشکلات پيروز شوند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن