تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813071973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی نامزدهای جوایز انجمن کارگردانان آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: معرفی نامزدهای جوایز انجمن کارگردانان آمریکا
اسامی پنج کارگردان سرشناس به عنوان نامزدهای بهترین کارگردانی فیلم بلند جوایز سینمایی انجمن کارگردانان آمریکا 2015 اعلام شد.
به گزارش نامه نیوز، شصت و هفتمین دوره جوایز سالانه انجمن کارگردانان آمریکا به عنوان یکی از مهمترین جوایز سینمایی نام «ریچارد لینکلیتر»، «وس اندرسون»، «مورتن تیلدوم»، «ایثاریتو» و «کلینیت ایستوود» را به عنوان نامزدهای نهایی کسب جایزه اصلی این رویداد سینمایی معرفی کرد.


«ریچارد لینکلیتر» کارگردان فیلم «بچگی» که اخیرا جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم درام و کارگردانی را کسب کرده است به همراه «وس اندرسون» کارگردان فیلم تحسین شده «هتل بزرگ بوداپست» و «مورتن تیلدوم» برای فیلم «بازی‌های تقلید» برای اولین بار نام خود را در میان نامزدهای جوایز انجمن کارگردانان می‌بینند.

«آْخاندرو گونزالو ایتاریتو» در سال 2006 برای فیلم «بابل» نامزد کسب این جایزه شده بود و«ایستوود» نیز برای چهارمین بار به جمع نامزدهای نهایی انجمن کارگردانان آمریکا راه می‌یابد و پیش از این دوبار برای فیلم‌های «عزیز میلیون دلاری»(2004) و «نابخشوده»(1992) این جایزه سینمایی را کسب کرده بود.

با وجود این که امسال کارگردانان زن نسبتا زیادی در فصل جوایز سینمایی حضور دارند اما اثری از «آوا دو ورنای» کارگردان فیلم «سلما» و «آنجلینا جولی» کارگردان فیلم «ناشکسته» در میان نامزدها نیست.

از دیگر کارگردانان ناکامی که نتوانستند به جمع نامزدهای امسال جوایز انجمن کارگردانان آمریکا راه یابند می‌توان به «دیوید فینچر» (دختر گمشده)، «بنت میلر» (فاکس کچر)، «کریستوفر نولان» (میان ستاره‌ای) و «مایک لی» (آقای ترنر) اشاره کرد.

جوایز انجمن کارگردانان آمریکا بهترین پیش بینی کننده جوایز اسکار محسوب می‌شود، بطوری که در شصت و شش دوره برگزاری تنها در هفت مورد برنده جایزه انجمن کارگردانان و اسکار در بخش بهترین کارگردانی یکسان نبوده است.

مراسم شصت و هفتمین دوره جوایز سینمایی انجمن کارگردانان آمریکا روز هفتم فوریه در لس آنجلس برگزار می‌شود.



منبع: ایسنا


۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن