تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798386302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دور شدن داعش از مرزهاي کشور/حضور نظامي درمرزهاي ايران منتفي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ دي ۱۳۹۳ (۱۴:۳۳ب.ظ)
دور شدن داعش از مرزهاي کشور/حضور نظامي درمرزهاي ايران منتفي است فرمانده نيروي انتظامي گفت: اين گروه با تلاش ارتش و مردم عراق به عقب رانده شدند و ما نيز در مرزهاي ايران هيچ حادثه‌اي در اين زمينه نداشتيم؛ حضور نظامي درمرزهاي ايران منتفي است و ما به‌عنوان نيروي انتظامي در مرزها آمادگي کامل داريم.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار دکتر اسماعيل احمدي مقدم، فرمانده نيروي انتظامي در استان بوشهر، گفت: پليس تلاش دارد تا در توسعه استان پيشگام باشد و نقش خود را در مقابل مردمي که مدافعان تاريخي کشور در مقابله با استعمار هستند، ايفا کند.
وي افزود: خوشبختانه در سال‌هاي اخير همکاري مشترک ما با کشورهاي حوزه خليج‌فارس در وضعيت مطلوبي قرارگرفته است به طوريکه در زمينه‌هاي امينتي مشترک با همسايه‌هاي جنوبي به تقويت روابط دوجانبه و چندجانبه پرداخته‌ايم، تبادل اطلاعات در اين راستا به‌صورت منظم و آنلاين صورت مي‌گيرد و در حال حاضر نيز هيأت درياباني پليس ايران براي افزايش تعاملات به قطر سفرکرده است.
اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينکه امنيت موضوعي است که براي همگان قابل‌درک است، گفت: بر اساس آماري که کشورهاي همسايه در ديدارهاي حضوري و دوجانبه اعلام کرده‌اند، شاهد کاهش 10 درصدي جرائم مشترک هستيم و تلاش داريم اين ارتباطات را بيش‌ازپيش و در تمام زمينه‌ها ازجمله استرداد مجرمان گسترش دهيم، البته اين کشورها در برخي از موارد با نيات سياسي رغبتي به همکاري مشترک در برخورد با جرائم ندارند.
احمدي مقدم ادامه داد: در خصوص جرائم داخلي نيز در 9 ماه سال جاري شاهد کاهش 7 درصدي جرائم رانندگي هستيم و سرقت نيز يک تا سه درصد کاهش داشته است، با توجه به تقويت حرفه‌اي گرايي در پليس نيز سرعت کشف افزايش داشته است، در حوزه مرز و دريا نيز با تقويت درياباني و دو برابر شدن امکانات آن در برنامه پنجم در مبارزه با جرائمي مانند قاچاق کالا و سوخت و مبارزه با مواد مخدر، توفيقاتي داشته‌ايم.
وي افزود: کشف 5 تا 6 ميليوني سوخت در بندرلنگه طي چند روز نيز مؤيد اين مدعا است و اين قاچاق در اين منطقه در حالي است که استان‌هاي جنوبي، خود توليدکننده سوخت هستند.
احمدي مقدم به راهبردهاي نيروي انتظامي در مبارزه با مفاسد اقتصادي، اشاره کرد و گفت: به دنبال ارتقاء جايگاه ساختاري پليس در حوزه مبارزه با جرائم اقتصادي هستيم، هم‌اکنون در حال رايزني و تفاهم در خصوص تشکيل پليس اقتصادي با وزير اقتصاد هستيم تا حوزه پيشگيري از اين جرائم را به وجود آوريم، اين اراده در کشور در حال شکل‌گيري است و پليس نيز آن را عملياتي مي‌کند.
فرمانده ناجا با اشاره به حضور گروه تروريستي داعش در فاصله 40 کيلومتري مرز ايران درگذشته، گفت: اين گروه با تلاش ارتش و مردم عراق به عقب رانده شدند و ما نيز در مرزهاي ايران هيچ حادثه‌اي در اين زمينه نداشتيم، حضور نظامي درمرزهاي ايران منتفي است و ما به‌عنوان نيروي انتظامي در مرزها آمادگي کامل داريم.
وي در مورد وضعيت امنيت در استان بوشهر نيز، گفت: وضعيت امنيتي اين استان در حال افزايش است اين در حالي است که درگذشته اين استان در حوزه جرائم خشن رتبه مناسبي نداشت اما امروز چه در جرائم خرد و چه در حوزه جنايي وضعيت مطلوبي يافته است به طوريکه پرونده جرائمي چون سارقان به عنف و قتل در اين استان به‌صورت کامل بسته‌شده است.
اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: الحمدالله اين استان بر اساس ارزيابي‌هاي هيأت بازرسي در دو بعد اقدامات درون و برون‌سازماني عملکرد خوبي داشته به طوريکه از بين 18 استاني که تاکنون مورد ارزيابي و بازرسي قرارداد شده، رتبه چهارم به استان بوشهر اختصاص‌يافته است و در حوزه افکار سنجي نيز، نظرات مردم بوشهر نشان از بهبود وضعيت و رضايتمندي آنان دارد.
فرمانده ناجا در خصوص امربه‌معروف و نهي از منکر نيز گفت: بر اساس قانون، احکام فقهي و وظيفه عمومي تذکر زباني در امربه‌معروف و نهي از منکر تأکيد شده است.
احمدي مقدم در پايان به برگزاري کنسرت‌ها و صدور مجوز نيز اشاره کرد و گفت: در اين مورد بايد دقت بيشتري صورت گيرد و ما نيز از اين حساسيت‌ها حمايت مي‌کنيم، اما جايي که طبق تشخيص مراجع قانوني مجوز صادر شود، پليس نيز از تصميم قانوني حمايت مي‌کند و ما نيز سعي مي‌کنيم با مدارا با اين‌گونه از موارد رفتار کنيم و درنهايت پليس تابع قانون است و راه‌هاي اعتراض به‌صورت عمومي نيز براي همه باز است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن