تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804015623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاربرد مصرف سيمان در کشور متنوع شود -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
کاربرد مصرف سيمان در کشور متنوع شود

نعمت زاده


شناسهٔ خبر: 2464992 چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
اقتصاد > سایر حوزه ها

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تولید سیمان کشور بیش از مصرف آن است و باید همه مهندسین مشاور و دستاندرکاران صنعت سیمان بر تنوع، کاربردی کردن انواع سیمان و مصرف آن در ابعاد گوناگون توجه کنند. به گزارش خبرگزاری مهر،  محمدرضا نعمت زاده در مراسم آغاز بهکار هفتمین نمایشگاه بین المللی سیمان، بتن، تکنولوژی ساخت و ماشین آلات وابسته در تهران افزود: برای تنوع مصرف سیمان از جمله کاربری آن در جاده سازی می توان از نوع بتنی که قیمت تمام شده آن کمتر از جاده سازی از نوع آسفالتی است و عمر بیشتری دارد می توان بهره برد.
وی با بیان اینکهبرای اجرایی شدن این موضوع با وزارت راه ، مسکن و شهرسازی تعاملاتی داریم، اظهارداشت: تولید کارخانه های سیمان استاندارد است و هیچگونه آلودگی از لحاظ زیست محیطی ندارد.نعمت زاده گفت: نصب فیلتر بخشی از تجهیزات کارخانه های سیمان محسوب می شود و هرگونه آلودگی احتمالی ناشی از تولید سیمان را رصد می کنیم و در این زمینه سازمان حفاظت محیط زیست همکاری خوبی با تولیدکنندگان سیمان داریم و راهکارهای لازم را برای آلودگی کمتر به تولیدکنندگان سیمان ارائه می دهد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: هم اکنون کارخانه سیمان ونزوئلا با ظرفیت یک میلیون تن در سال در حال تولید است که افتتاح رسمی آن در آینده نزدیک با حضور مقامات ارشد ایرانی صورت می پذیرد.

وی افزود: احداث کارخانه سیمان با همکاری جمهوری اسلامی ایران در دیگر کشورها دارای سابقه طولانی است به طوری که پیش از این در سوریه انجام شده است و در لیبی و عراق در صدد ساخت کارخانه های سیمان یا صدور خدمات مهندسی، ساخت تجهیزات، سرویسهای جانبی با توانمندی بالا در این حوزه هستیم.هفتمین نمایشگاه بین المللی سیمان و بتن، تکنولوژیهای ساخت و ماشین آلات وابسته امروز با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران، روسای برخی از کمیسیون های اقتصادی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضای انجمن سیمان، رئیس مرکز تحقیقات بتن ایران و روسای اتحادیه های و انجمن های مرتبط، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، آغاز بکار کرد. در این نمایشگاه، صنعتگران، تولیدکنندگان، واحدهای تحقیقاتی، دانشگاهی و پژوهشی و همچنین شرکت ها و واحدهای صنعتی مرتبط؛ جدیدترین تکنولوژی های ساخت و تولید بتن ، پیشرفت های صورت گرفته این حوزه و نوین ترین تجهیزات صنعت سیمان و صنایع وابسته را ارائه کرده اند.

در هفتمین نمایشگاه بین المللی سیمان، بتن، تکنولوژیهای ساخت و ماشین آلات وابسته که از امروز تا 27 دی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ادامه دارد، بیش از 120 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و ترکیه، هند، چین، روسیه ،آلمان، امارات و ایتالیا حضور دارند.

حضور شرکت های خارجی در هفتمین نمایشگاه بین المللی سیمان، بتن، تکنولوژیهای ساخت و ماشین آلات وابسته، نسبت به سال گذشته 5 برابر رشد یافته است ضمن اینکه بخش داخلی نیز60 درصد رشد نشان می دهد.
همزمان با برگزاری این نمایشگاه نخستین همایش ملی مدیران صنعت سیمان کشور نیز در سالن همایش های محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.
قرار است در این همایش 2 روزه، متخصصان، کارشناسان، استادان دانشگاهها و صنعتگران حوزه صنعت سیمان و بتن و انبوه سازان ساختمانی؛ ضمن ارائه آخرین یافته های علمی این حوزه از جمله کنترل کیفیت و مدیریت بازار؛ مسائل و مشکلات صنعت سیمان بتن، چگونگی ارتقاء کمی و کیفی سیمان تولیدی کشور، بهینه سازی مصرف انرژی و راهکارهای تولید سیمان و همزمان حفظ محیط زیست را بررسی کنند.

در هفتمین نمایشگاه بین المللی سیمان، بتن ؛ انواع تجهیزات و قطعات مربوط به کارخانه آسفالت، دستگاه سرند، دستگاه مرکزی بتن ثابت، سنگ شکن های مخروطی، لوله و متعلقات برای عملیات بتن ریزی فنداسیون ها، دیوارهای برشی و سقف ها، دستگاه معدن، جک بتن شکن، جک ملات شکن، اره برش مغزه بتن، انواع قالب بتن، عمل آوری بتن، میز ویبره، هوامتربتن، اسلامپ، اره برش مستقیم خاک، چکش تراکم، اکستراکشن آسفالت، الکهای دانه بندی، لرزاننده و اولتراسونیک بتن، تجهیزات آزمایشگاه مجهز بتن، تجهیزات کامل آزمایش برش، تجهیزات کامل آزمایش هیدرومتری ، تجهیزات کامل آزمایش تراکم، انواع تجهیزات تولید اولیه موادمعدنی، طراحی و اتوماسیون، انواع تجهیزات و ابزار عایق ها، نسوزها و فیلتراسیون و صنایع مرتبط عرضه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
قرار است در روزهای برگزاری این نمایشگاه سه هیئت تجاری و بازرگانی از ایتالیا ، عراق، و هند از این نمایشگاه بازدید کرده و با تولید کنندگان سیمان کشورمان وارد مذاکره شوند.
برگزاری چهارکارگاه تخصصی با موضوعات؛ بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی در صنعت سیمان و بتن، تکنولوژی های ساخت بتن، سنگ شکن سیار، معدن شن و ماسه ، آزمایش دانه بندی مصالح سنگی، آزمایش درصد جذب آب و آزمایش میزان ساییدگی مصالح سنگی و بررسی راههای نوین طرح های اختلاط بتن هم از دیگر برنامه های جانبی هفتمین نمایشگاه بین المللی سیمان، بتن،تکنولوژیهای ساخت و ماشین آلات وابسته است. اشتغالزائی، افزایش صادرات ، افزایش رادمان تولید داخلی ، آشنائی شرکت های ایرانی با آخرین تکنولوژی های روز دنیا در صنعت سیمان و بتن،ارائه راهکارهای کاهش آلایندگی هوا در کارخانه های تولید سیمان ، آشنائی با نوین ترین برنامه ها و فناوریهای تولید بتون و ایجاد زمینه تبادل اطلاعات و تجربیات بین متخصصان و تولیدکنندگان سیمان و بتن ، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.هفتمین نمایشگاه بین المللی سیمان، بتن،تکنولوژیهای ساخت و ماشین آلات وابسته، در فضائی بالغ بر 8 هزار متر مربع در سالن های 6 و 7 و فضای باز نمایشگاهی برپا شده است.

هفتمین نمایشگاه بین المللی سیمان، بتن ، تکنولوژی های ساخت و ماشین آلات وابسته، از امروز تا 27 دی هر روز از ساعت 9 تا 16در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن