تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816294297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چکمه های جیرتان را ضد آب و زیبا کنید!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


راهکاری برای ضد آب کردن چکمه؛
چکمه های جیرتان را ضد آب و زیبا کنید!
یک راه ارزان برای سالم نگه داشتن چکمه هایتان در برابر عواملی چون آب و هوا و لکه ها، استفاده از این محصولات ضد آب است که در اکثر فروشگاههای کفش موجود هستند.



پیامبر اکرم صلی الله و علیه و آله فرمودند: مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده اش تحميل مى كند.
به گزارش سرویس خانواده جام نیوز، بافت جیر، بافت ظریفی دارد که توسط عواملی آسیب می بیند. اما تعدادی از محصولات ضد آب می توانند بافت و رنگ آن را در برابر این عوامل محافظت کرده و سالم نگه دارند. یک راه ارزان برای سالم نگه داشتن چکمه هایتان در برابر عواملی چون آب و هوا و لکه ها، استفاده از این محصولات ضد آب است که در اکثر فروشگاههای کفش موجود هستند.   وسایل مورد نیاز: اسپری ضد آب
حوله
برس کفش     1   چکمه جیر را با برس کفش شانه کنید بنابرین پرزهای آن همه در یک جهت بصورت روبرو قرارمی گیرند. عمل شانه زدن را در سرتاسر چکمه انجام دهید؛ هر قسمت از چکمه که تیره تر از بقیه می باشد را بیشتر شانه بزنید. عمل شانه زدن را بطور آرام ادامه دهید بگونه ای که دیگر هیچ نقطه ی تیره ای بر روی چکمه باقی نماند، این عمل از تجمع اسپری ضد آب در یک قسمت از بافت جیر جلوگیری می کند.
2   چکمه را در یک دست گرفته و اسپری ضد آب را درکنار آن نگه دارید. سعی کنید عمل اسپری کردن در همه قسمت های چکمه بطور مساوی و یکسان صورت گیرد، در غیر این صورت  ممکن است در بعضی قسمت ها تغییر رنگ  دائمی ایجاد شود. این عمل را با چکمه دیگر تکرار کنید. سعی کنید هر دو چکمه را هم زمان اسپری نکنید.
3   چکمه ها را بر روی حوله ترجیحا در هوای آزاد قرار داده تا خشک شود. زیرا بوی اسپری در مکان بسته و بدون تهویه می تواند باعث ایجاد حالت تهوع شود.
4   فرایند خشک شدن 24 ساعت بطول می انجامد تا چکمه ها کاملا خشک شوند. برای اطمینان از خشک شدن، قبل از پوشیدن شما می توانید قسمت کوچکی از انتهای کفش را لمس کنید.  
نکات
در حالی که اسپری یک پوشش ضد آب بر روی چکمه ها ایجاد می کند، با این حال بافت جیر کاملا محافظت نمی شود. به منظور حفظ پوشش ضد آب، چکمه ها را بعد از تماس با آب یا بارش باران کاملا خشک کرده و اجازه دهید تا خشک شود. این عمل از آسیب به چکمه ها جلوگیری می کند.  
هشدارها
تعداد کمی از محصولات ضد آب ممکن است در بافت جیر باعث تغییر رنگ شوند، پس قبل از استفاده از این محصولات آن را در یک قسمت کم رنگ از چکمه بصورت نقطه ای تست کنید. مطمئن شوید که آن محصول نه تنها برای چرم بلکه برای بافت جیر نیز مناسب می باشد. چون در غیر این صورت نتیجه دلخواه حاصل نمی شود و بافت جیر آسیب می بیند. بعضی از محصولات ضد آب روزنه پوست را بسته و باعث عرق کردن می شوند بنابرین سعی کنید از محصولات با توانایی تنفس خریداری کنید.   چگونه / 2009



۲۴/۱۰/۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن