تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798288840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع از سران فتنه دفاع از قانون‌شکنی است/ سکوت در برابر اعتراض به حصر سران فتنه را جایز نمی‌دانیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عباس‌پور در نطق میان‌دستور:
دفاع از سران فتنه دفاع از قانون‌شکنی است/ سکوت در برابر اعتراض به حصر سران فتنه را جایز نمی‌دانیم
نماینده بوئین زهرا گفت: ما اعتراض به معترضان حصر سران فتنه را وظیفه شرعی و قانونی خود می دانیم و برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی که میراث امام راحل و شهیدان ما هستند سکوت را جایز نمی‌دانیم.


به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، روح‌الله عباس‌پور نماینده مردم بویئن‌زهرا در نطق خود در جلسه علنی امروز 24 دی ماه با اشاره به نطق مطهری در روز یکشنبه گفت: بنا به توصیه حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد، اصولگرایان نجابت به خرج دادند بنا به مصالح کشور مصاحبه‌ای نکردند و مسائل داخلی مجلس را بنا به مصالح ملی به بیرون ارجاع ندادند.
 
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن تصریح کرد: اما رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح طلب به صورت ناصواب و غیرصحیح متاسفانه مطالب آن روز را منعکس کردند و در این روز از جانب نمایندگان هیچ تعرضی به آن نماینده نشد و این امر بنا به موقعیت خانوادگی وی و جایگاه پدر شهید بزرگوارش همه به صورت ناصحانه با وی صحبت کردند اما سه نفر از این ناصحان متاسفانه مورد هجمه این نماینده قرار گرفت.
 
وی در ادامه افزود: در این نطق حضرت زهرا(س) از آنجا که همیشه مورد مظلومیت واقع شده در این جا هم مورد ظلم واقع شد و در آن نطق بیان شد که چون برای این حضرت روزه خوانی شده، در واقع برادران دینی ما عکس العملی همچون داعش و تکفیری‌ها انجام داده‌اند و در این جا هم به حضرت زهرا(س) ظلم شد و هم به شیعیان و سنیان و برادران اهل سنت را با داعش یکی کردند.  
 
نماینده بوئین زهرا بیان داشت: درصورتی که برادران اهل سنت آن‌ها را محکوم می‌کنند و در اینجا به مجلس و مقام معظم رهبری نیز ظلم شد و ایشان فرموده‌اند 35 سال شعار وحدت را در عرصه بین‌الملل سر داده و عمل کردیم مصداقش حمایت از فلسطین مظلوم بود.
 
عباس‌پور گفت: این نماینده در نطق خود گفت که وحدت عملی نشده و به آن توجه جدی صورت گرفته و هم چنین در این نطق عربستان را با همه اعمال وقیحانه‌اش مورد تطهیر قرار داد و چون ما در کشور اجازه نمی‌دهیم به اهل سنت مسجد بسازند عربستان هم با زندانی و شکنجه و حکم اعدام شیخ نمر بازتاب عمل ما را در آنجا انجام می‌دهد.
 
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن تصریح کرد: مسجد در کشور میان اهل سنت و شیعیان مشترک است و تاکنون از ورود کدام یک از اهل سنت به مسجد در کشور جلوگیری شده؟ متاسفانه در اینجا آن‌ها مورد ظلم واقع شدند.
 
وی اظهار داشت: این که می‌گویند سخن ناطق را قطع کرده‌اند من زمان آن را گرفته‌ام بیش از ده دقیقه سخن ناطق به صورت علنی پخش می‌شد و این چه سخنی ناصوابی است که روزنامه‌های زنجیره‌ای به آن می‌پردازند و در اینجا بیانیه‌ای را نسبت به اتفاقات آن روز می‌خوانم.
 
متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز یکشنبه 21 دی ماه 93 جمع کثیری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هنگام شنیدن نطق میان دستور همکار خود فریاد اعتراض سر دادند تا به آن حد که ریاست جلسه به ناچار برای دقایقی تنفس اعلام کرد.  
 
برای چندمین بار در جلسات به حمایت از سران فتنه پرداختند و حصرآنان را غیرقانونی خواندند و از صدا و سیما هم انتقاد کردند که چرا در سالگرد 9 دی، 9 دی را به جای آنکه مظهر وحدت معرفی کند به مظهر تفرقه مبدل کرده و یوم الله را به یوم الشیطان تبدیل نموده است، مواضع مطرح شده ناطق محترم از سوی رسانه‌های خارجی ضد انقلاب و بعضی از مطبوعات و رسانه‌های داخلی مورد تحسین و تمجید قرار گرفت .
 
امام راحل فرمودند هر وقت دشمن از شما تجلیل کرد به آن شک کنید، در مقابل نمایندگان مجلس در معرض انواع تهمت‌ها و اهانت‌ها واقع شدند؛ ملت ایران اسلامی نمایندگان منتخب شما در مجلس با خدای متعال پیمان بسته‌اند که از حق و حقیقت و استقلال اسلام قرآن، انقلاب اسلامی و آزادی دفاع کنند و نگهبان میراث انقلاب امام راحل باشند.
 
ما اعتراض به معترضان حصر سران فتنه را وظیفه شرعی و قانونی خود می‌دانیم و برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی که میراث امام راحل و شهیدان ما هستند سکوت را جایز نمی‌دانیم و فریاد اعتراض سر دادیم ما دفاع از کسانی که بعد از انتخابات 88 در برابر قانون ایستادند و قبل از آن‌که رای‌های مردم در صندوق‌ها شمرده شوند خود را رئیس‌جمهور ایران نامیدند دفاع از قانون‌شکنی می‌دانیم و معتقدیم که قانون‌شکنی راه را برای استبداد باز می‌کند.  
 
ما تهمت تقلب را به جمهوری اسلامی تهمتی کثیف می‌دانیم، این تهمتی است که مدعیان هرگز راضی نشدند که از راه‌های قانونی که به روی آن‌ها باز شده بود برای اثبات آن دلیلی ارائه کنند.
 
سران فتنه با پافشاری و لجبازی بر روی تقلب، مردم را دچار هیجان و تنش کردند و با دعوت مردم به تظاهرات غیرقانونی که وعده آن را قبل از انتخابات به آمریکا داده بودند زمینه را برای آشوب و تخریب اموال عمومی فراهم کردند و به افراد مامور و مزدور دشمنان انقلاب فرصت دادند تا با رخنه در صفوف مردم به پایگاه‌های بسیج حمله کنند و باعث ریختن خون مردم شوند.  
 
سران فتنه با تهمت تقلب دشمنان انقلاب اسلامی مانند آمریکا، انگلیس و اسرائیل و مزدوران منطقه‌ای را شاد کردند تا جایی که نتانیاهو آن‌ها را بزرگترین سرمایه برای رژیم صهیونیستی نامید و اوباما حمایت از این آقایان را وظیفه استراتژیک خود قلمداد کرد.
 
ما معتقدیم که این حصر کمترین مجازات سران فتنه است و امروز که رئیس‌جمهور بر رعایت قانون و اعتدال تاکید می‌کند دفاع از سران فتنه، دفاع از قانون شکنی و افراط گرایی است ما معتقدیم که دشمن به صراحت اعلام کرده که قصد دارد با ادامه تحریم‌ها و پایین آوردن قیمت نفت مردم را به شورش در خیابان‌ها دعوت کند و امروز حمایت از آزادی سران فتنه به سود کشور نیست زیرا ایران اسلامی به برکت هوشیاری مردم و خردمندی و درایت رهبر انقلاب به رغم تمام مشکلات اقتصادی دارای ثبات و امنیت و آرامش است و این ثبات و آرامش سرمایه‌ای است در مذاکرات با قدرت‌های خارجی به خصوص در مذاکرات با 1+5 .
 
آیا حامیان سران فتنه زمینه را برای برهم زدن ثبات و امنیت مهیا می‌کنند؟ و یک بار دیگر بهانه را به دست ماهواره‌ها و دشمنان انقلاب بدهند معدود کسانی که نفع از حصر سران فتنه می‌برند از آن‌ها دفاع می‌کنند و هرگز از قانون‌شکنی‌ها، تهمت و شعارنه غزه نه لبنان آن‌ها سخن نمی‌گویند.
 
قیام برخواسته از درایت مردم در 9 دی 88 واکنش طبیعی مردم به ظلم و آشوب آن‌ها بود و صدا و سیما وظیفه داشت در سالروز 9 دی بیزاری و نفرت مردم را نسبت به فتنه و فتنه‌گران بوده است را یادآوری کند.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن