تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819450241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد اعزام دختران نونهال همدانی به مسابقات کشوری دو‌ و‌ میدانی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
اعزام دختران نونهال همدانی به مسابقات کشوری دو‌ و‌ میدانی
7 نفر از دختران نونهال همدانی به مسابقات کشوری دو‌و‌میدانی زنجان اعزام شدند.

خبرگزاری فارس: اعزام دختران نونهال همدانی به مسابقات کشوری دو‌ و‌ میدانی



به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، چندی است موفقیت‌های دو‌ و‌ میدانی‌کاران همدانی بیش از پیش در عرصه ورزش کشور مطرح شده و ادامه روند این پیروزی‌ها نیازمند توجه مسئولان ورزشی و سایر مسئولان استانی است.
با نگاهی به مسابقات دو‌ و‌ میدانی برگزار شده از ابتدای سال و موفقیت‌های ورزشکاران همدانی فعال در این رشته به جرأت می‌توان گفت سال پرباری در دو‌ و‌ میدانی استان رقم خورده است.
کسب نتایج خوب ورزشکاران این رشته قطع به یقین حاصل برنامه‌ریزی‌های خوب هیئت دو‌ و‌ میدانی استان، تلاش مربیان مجرب، همت و پشتکار ورزشکاران این رشته بوده است.
گفتنی است ورزشکاران این رشته در دو بخش آقایان و بانوان افتخارات فراوانی را به نام استان ثبت کرده‌اند و شاهد حضور آن‌ها در اردو‌های مختلف تیم ملی هستیم.
لازم به ذکر است آخرین خبر خوش و افتخارآفرین استانی در بخش بانوان حضور فاطمه خیاطی در رشته پرتاب وزنه در اردوی تیم ملی نوجوانان و بزرگسالان بوده است.
هیئت دو‌ و‌ میدانی استان این‌بار برای حضوری پرقدرت در بخش بانوان در رده سنی نونهالان هفت دو‌ و‌ میدانی‌کار برجسته استان را به مسابقات کشوری اعزام کرده است.
مسابقات دو‌ و‌ میدانی دختران نونهال قهرمانی کشور از امروز به میزبانی استان زنجان در حال پیگیری است.
استان همدان با ترکیب سپیده صارمی، سپیده پرویزی، نگین ستاری، مهشاد مهرجو، مژگان عالمی، مبیناسادات رحمانی و فاطمه سرخ‌آبادی با مربیگری و سرپرستی سمیرا زمانی در این رقابت‌ها حضور دارند.
انتهای پیام/89018/الف20

93/10/24 - 10:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن