تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820878892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش رشد جمعیت موش‌های شهر تهران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حافظی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛
کاهش رشد جمعیت موش‌های شهر تهران
رئیس کمیسیون و مدیریت شهری شورای شهر تهران گفت: با اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 1888 در طول شبانه روز و اجتناب از ریختن زباله در معابر و خیابان‌ها در جهت کاهش رشد جمعیت موش‌ها کمک شایانی شده است.


رحمت الله حافظی، رئیس کمیسیون سلامت و مدیریت شهری شورای شهر تهران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاراندر خصوص طعمه گذاری برای موش‌ها اظهار داشت: روند مقابله با جانواران موزی باید با روش‌های متعدد و مستمر ادامه داشته باشد و در صورتی که از روزش‌های استاندارد در مورد طعمه گذاری استفاده شود، برای شهروندان و محیط زیست تهدیدی در پی نخواهد داشت.

وی با توجه به کاهش رشد جمعیت موش‌ها به اسناد قضاوت مردمی بیان داشت: هیچ روش علمی نمی‌تواند تضمین کننده ریشه کن کردن موش‌ها باشد اما با توجه به تهیه سموم طعمه گذاری در چارچوپ استاندارد می‌توان به کاهش رشد جمعیت موش‌‌ها بدون ایجاد خطر برای شهروندان پی برد.

حافظی تاکید کرد: شهروندان با اطلاع رسانی خود به سامانه 1888 در طول شبانه روز و اجتناب از ریختن زباله در معابر به شهرداری در جهت کاهش رشد جمعیت موش‌ها کمک شایانی کرده‌اند.

این عضو شورای شهر تهران در مورد حضور مجدد در معابر و خیابان‌ها برای بهره گیری از قضاوت‌های مردمی گفت: تابستان سال آینده نیز مجددا برای بهره گیری از قضاوت‌های مردمی برای جمع بندی قضاوت مردمی خدمت رسانی می‌کنیم تا آمار جمعیت موش‌ها به طور صحیح اطلاع رسانی شود.


انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن