تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806734610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سايت هاي ثبت نام مالکين خانه – مسافر، شبانه روز فعال است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ دي ۱۳۹۳ (۱۸:۲۹ب.ظ)
سيادتان خبر داد: سايت هاي ثبت نام مالکين خانه – مسافر، شبانه روز فعال است رئيس جامعه هتلداران فارس از فعاليت 24 ساعته سايت هاي ثبت نام مالکين خانه - مسافر در استان فارس خبر داد .
به گزارش خبرگزاري موج، حسن سيادتان در جلسه کارگروه ميراث فرهنگي ،صنايع دستي وگردشگري فارس با بيان اين مطلب گفت : در طول ايام سال و به ويژه ايام پر ازدحام سفر به استان فارس وبه ويژه نوروز شاهد فعاليت اشخاص کليد به دست و مالکين منازل مبله به ويژه در سطح شهر شيراز مي باشيم که به منظور ساماندهي فعاليت اين افراد وقانونمند ساختن فعاليت منازل استيجاري ومبله اين طرح با عنوان واحدهاي اقامتي خانوداگي يا خانه - مسافر از سوي کارگروه ميراث فرهنگي ،صنايع دستي وگردشگري تعريف واجراي آن در دستور کار جامعه هتلداران استان فارس و اتحاديه مهمانپذير داران فارس با همکاري ونظارت شهرداري شيراز واداره اماکن نيروي انتظامي قرار گرفت .
وي افزود: اقدامات خوبي در اين راستاانجام شد که ازجمله طراحي دو سايت يکي متعلق به اداره کل ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري فارس و ديگري متعلق به جامعه هتلداران استان فارس جهت ثبت نام مالکين خانه - مسافربوده و اين سايت ها به صورت 24 ساعته آماده سرويس دهي به متقاضيان ثبت نام مي باشد .
سيادتان گفت : با توجه به اطلاع رساني گسترده اي که درخصوص اين موضوع در روزنامه هاي محلي ، وساير رسانه ها صورت گرفته تعداد مراجعين رو به افزايش است به طوري که 60 پرونده بعد از تائيديه مراجع قانوني آماده صدور پروانه بهره برداري مي باشد و بيش از 100 پيشنهاد از طرف مالکين اين نوع منازل در سطح استان نيز داريم .
وي همچنين به اولويت بندي خانه - مسافر ها اشاره کرد و گفت : در کميته واحدهاي اقامتي خانوادگي خانه - مسافر مستقر در جامعه هتلداران استان به منظور حمايت از هتلداران ، هتل آپارتمان و مهمانپذيرداران و به منظور اينکه سرمايه گذاران بخش گردشگري به دليل فعاليت خانه مسافرها متضرر نشوند نسبت به اولويت بندي اين مراکز اقامتي اقداماتي صورت گرفته است که بر اساس آن اولويت اول به شهرک هاي اطراف شيراز از جمله شهر صدرا ، شهرک گلستان ، شهرک شهيد بهشتي ، شهرک شهروز شهر ، شهرک سيمان و زيبا شهر ، اولويت دوم به منازل اطراف بيمارستان ها ، اولويت سوم به منازل نزديک نمايشگاه ها ، اولويت چهارم به منازل موجود در محدوده عادل آباد ،و اولويت پنجم به منازل نزديک به محدوده فرودگاه بين المللي شهيد دستغيب داده شده است.
وي افزود : توزيع مناسب مسافر در سطح شهر بايد کنترل شود و در قسمت هاي پر ترافيک شهر که هتلها ، هتل آپارتمان ها و مهمانپذير ها نيز در آن جا مستقر هستند از ثبت نام اين منازل خود داري مي شود .
سيادتان گفت : اين ساماندهي خانه مسافر در سطح استان بويژه در شهرهايي که هتل و مهمانپذير ندارند نيز اجرا مي شود .
رئيس جامعه هتلداران فارس نظارت بر فعاليت خانه مسافرها را ضروري دانست وبيان کرد: نظارت در امر بهداشت ، ايمني ، کنترل ورود و خروج ميهمانان و ثبت اسامي آنها و ارسال به اداره اماکن امري بسيار مهم مي باشد که بايد با همکاري تمام دستگا ه هاي متولي انجام پذيرد .
سيادتان وجود کميسيون مشترکي با حضور نمايندگان استانداري فارس ، دادگستري ، ستاد اسکان شهرداري شيراز ، اداره اماکن ، دانشگاه علوم پزشکي ، بخش بهداشت ، سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري و جامعه هتلداران وتشکيل جلساتي جهت ساماندهي خانه مسافرها را ضروري برشمرد و گفت : با ساماندهي خانه هاي استيجاري ، از فعاليت اسپري بدستاني که مسافران را به يک منزل مبله فرا خوانده و در ظاهر نوعي خدمات به مسافران ارائه مي کنند ، اما در واقع امنيت جامعه را به مخاطره انداخته و با تبليغات نامناسب چهره زشتي از شهر نشان مي دهند و بار مالي بسيار سنگيني بر دوش شهرداري مي گذارند جلوگيري خواهد شد .
گفتني است جلسه کارگروه ميراث فرهنگي ،صنايع دستي وگردشگري فارس با حضور خليل رضاييان معاون امورعمراني استاندار وقايم مقام کارگروه ، دکتر اميري مدير کل ميراث فرهنگي ،صنايع دستي وگردشگري فارس ودبير کارگروه و مديران دستگاه هاي عضو کارگروه در سالن اجتماعات دفتر استاندار برگزار شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن