تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820868217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اروپا در مبارزه با تروريسيم بايد با خاورميانه هماهنگي داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ دي ۱۳۹۳ (۱۳:۲۱ب.ظ)
ظريف در ديدار سفير يونان؛ اروپا در مبارزه با تروريسيم بايد با خاورميانه هماهنگي داشته باشد ظريف گفت: اروپا بايستي به عنوان يک چالش جدي زمينه‌هاي واقعي ايجاد خشونت و افراطي گري را مورد بررسي قرار دهد و در همکاري و هماهنگي با کشورهاي مهم منطقه خاورميانه باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، «گيورگيوس ايناتيس» سفير جديد يونان در جمهوري اسلامي ايران با محمد جواد ظريف وزير امور خارجه کشورمان ديدار و رونوشت استوار نامه خود را تقديم کرد.
ظريف در اين ديدار بر گسترش همکاري‌هاي بين دو کشور در همه زمينه‌ها از جمله همکاري‌هاي فرهنگي و گردشگري تاکيد کرد.
وي اضافه کرد: زمينه‌هاي زيادي براي ارتقاء مناسبات دو کشور وجود دارد و طرفين از اراده کافي براي به فعليت رساندن ظرفيتهاي موجود در روابط برخوردارند.
وزير امور خارجه کشورمان با اشاره به نقش اتحاديه اروپا در مذاکرات هسته‌اي بين جمهوري اسلامي ايران و گروه 1+5 تصريح کرد: اروپا مي‌تواند نقش فعالتري را در رسيدن به توافق جامع هسته‌اي ايفا کند.
ظريف با اشاره به حادثه تروريستي پاريس تصريح کرد: اروپا بايستي به عنوان يک چالش جدي زمينه‌هاي واقعي ايجاد خشونت و افراطي گري را مورد بررسي قرار دهد و در همکاري و هماهنگي با کشورهاي مهم منطقه خاورميانه، زمينه فهم مشترک از اين مفاهيم را ايجاد کند.
«گيورگيوس ايناتيس» سفير جديد يونان در جمهوري اسلامي ايران نيز در اين ديدار از گسترش و تعميق روابط دو کشور استقبال و ابراز اميدواري کرد که اين روابط در همه ابعاد گسترش يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن