تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804907231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی در بوشهر: از رکودخارج شده ایم/ نخستین قدم ها را برای شکست تحریم برداشتیم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: روحانی در بوشهر: از رکودخارج شده ایم/ نخستین قدم ها را برای شکست تحریم برداشتیم


رئیس جمهور گفت : دولت با کمک مردم در یکسال و نیم گذشته گام های بسیار مهمی برای ثبات وآرامش اقتصاد ، مقاومت اقتصاد ، خروج از رکود و حرکت به سمت رونق اقتصادی برداشته است . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حجت الاسلام و المسلمین روحانی که در دوازدهمین سفر استانی خود، به بوشهر رفته است، در سخنرانی برای مردم این شهر تصریح کرد؛ در شش ماهه  امسال در مقایسه با پارسال 4 درصد رشد  داشته ایم و طبق آماری که دیروز در بخش صنعت کشور ارائه شد  اقتصاد در این بخش در 8 ماهه اول امسال چهار درصد رشد داشته است. وحانی افزود : این نکته مهمی است که کشور بعد از هشت فصل درجا زدن ، رکود و رشد منفی به لطف خدا امسال رشد مثبت  را آغاز کرده است و ما از رکود خارج شده ایم  و به سمت رونق حرکت خواهیم کرد .
رئیس جمهور همچنین یکی از افتخارات این دولت را  سلامت محور بودن دانست و گفت : ما افتخار می کنیم که از آغاز امسال تاکنون قدم های بسیار مهمی در زمینه تحول در بخش سلامت برداشته ایم . رئیس جمهور در ادامه تصریح کرد : ما در این مسیر نخستین گامی که برداشتیم آن بود که  تحریمی را که  ظالمانه بر ضد ملت وضع شده و  به طور طبیعی در زندگی اقتصادی و اجتماعی مردم تاثیرگذار بود با حمایت  و هدایت مقام معظم رهبری ،‌ نخستین قدم ها را برای شکستن  تحریم برداشته ایم .
دکتر روحانی  روحانی در ادامه سخنان خود در جمع مردم  بوشهر افزود : ما راه را برای برداشتن کامل تحریم  به حول قوه الهی ادامه خواهیم داد  .
وی  گفت : تمام ملت  خواستار پایان تحریم ظالمانه علیه  ملت  بزرگوار ایران هستند  و من به همه آنهایی که در این تحریم ظالمانه قدم گذاشته  بودند و امروز نیز ممکن است  به فکر قدم گذاشتن  باشند اعلام می کنم که دوران تهدید  و تحریم  سپری شده است .
دکتر روحانی افزود : اگر 1+5 و مذاکره کنندگان  در برابر ایران راه منطقی و سرعت عمل را در پیش نگیرند بدانند ضرر خواهند کرد .
وی گفت : ما با منطق و استدلال و با حفظ حقوق ملت  بزرگ ایران ،‌راه مذاکره و همزیستی مسالمت آمیز با جهان و راه تعقل و تعامل سازنده  را ادامه خواهیم داد و به حول قوه الهی در چارچوب منافع ملی ایران  این مسیر و راه را ادامه می دهیم. رئیس جمهور همچنین گفت : مشکل جدیدی که به خیال خود پیش روی مردم ایران قرار داده اند موضوع کاهش قیمت نفت است .
دکتر روحانی  در ادامه سخنان خود در جمع مردم بوشهر افزود : اگر چه امروز قیمت نفت  نسبت به ماه های قبل به حدود  نصف کاهش پیدا کرده است اما بدانید آنهایی که کاهش قیمت نفت را علیه  برخی کشورها طراحی کرده اند  پشیمان خواهند شد .
وی با بیان اینکه این راه برای آنها  قابل ادامه نیست  گفت : اگر ایران از کاهش قیمت نفت ضرر می کند بدانید کشورهای تولید کننده دیگر همچون عربستان و کویت  بیش از ایران ضرر خواهند کرد.
روحانی گفت : آمار و ارقام نشان میدهد که 80 درصد بودجه سالانه عربستان  به فروش نفت وابسته است و 90 درصد صادرات این کشور مربوط به فروش نفت خام است .
وی گفت : همچنین  95 درصد بودجه سالانه کویت  وابسته به فروش نفت  و حدود 95 درصد صادرات این کشور مربوط به فروش نفت خام است .
رئیس جمهور تصریح کرد : این در حالی است که  فقط 33 درصد از بودجه امسال جمهوری اسلامی ایران  وابسته به فروش نفت است .
وی افزود : امسال در دولت یازدهم کمترین  وابستگی به نفت  در بودجه تقدیمی به مجلس مشاهده می شود  و تنها یک سوم بودجه ما وابسته به فروش نفت است ، ضمن اینکه ما با کمک نمایندگان  مجلس راه جبران این کاهش را پیش بینی می کنیم .
رییس جمهور گفت : همچنین  60 درصد از صادرات ما مربوط به نفت است  و بقیه صادرات  غیرنفتی است و امسال بنا داریم صادرات غیر نفتی را نیز افزایش دهیم .
وی با اشاره به اینکه ایران تحت فشار کاهش قیمت نفت  قرار نخواهد گرفت  افزود : همانطور که ملت بزرگ ایران  در برابر انواع توطئه ها و مشکلات با وحدت و استقامت ایستادگی کرده است  اکنون در برابر این توطئه هم خواهد ایستاد و از آن عبور خواهد کرد .
دکتر روحانی تاکید کرد : کاهش قیمت نفت به طور طولانی نمی تواند ادامه  پیدا کند . رئیس جمهور در ابتدای سخنان خود اجتماع عظیم و پرشور مردم بوشهر با قدردانی از محبت و حضور مردم درآیین استقبال از خادمان خود در دولت  از فرودگاه تا ورزشگاه ، آن را نشان پیوستگی مردم با دولت برای خدمت به این سرزمین و توسعه ایران عزیز خواند.
دکتر روحانی با گرامیداشت این ایام که با ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و فرزند برومندش حضرت امام صادق (علیه السلام) مقارن و منور به نور نبوت و ولایت  است افزود : ما هرچه داریم از این خاندان وسیره پیامبر گرامی است.
رئیس جمهور گفت :علم و دانش و هدایت واخلاق ومحبت وعقلانیت و برادری و حرکت در مسیر صحیح تعالی ومعنویت ، همه و همه را از دامان پر مهر پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) و مکتب امام صادق (علیه السلام) داریم.
وی افزود: ما باید این وحدت و محبت و برادری را در سراسر این سرزمین گسترش دهیم چراکه همه از یک کشور ، ‌زیر یک پرچم و یک نظام هستیم و همه با یک قانون اساسی پیوند داریم وهمه ما از یک رهبر پیروی می کنیم.
روحانی اضافه کرد: همه ما در کنار یک دولت و نظام جمهوری اسلامی هستیم وهدف واحدی را که توسعه و سربلندی ایران عزیز است دنبال می کنیم.
رئیس جمهور با اشاره به برگزاری جشن بیمه سلامت همگانی در روز گذشته آن را تحقق یک آرزوی دیرینه ملت بزرگ ایران خواند که پس از سالیان دراز صورت گرفته است.
وی گفت : امروز تمام ایرانیان دارای دفترچه بیمه درمانی هستند و چتر بیمه برسراسر مردم این سرزمین گسترش یافته است که این یکی از قول هایی بود که درانتخابات داده شده بود.
   


سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن