تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802553563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران تحت فشار کاهش قیمت نفت قرار نمی گیرد/ دوران تهدید و تحریم گذشته است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ایران تحت فشار کاهش قیمت نفت قرار نمی گیرد/ دوران تهدید و تحریم گذشته است
تهران- ایرنا- رییس جمهوری در دیدار اقشار مختلف مردم بوشهر گفت: ایران تحت فشار کاهش قیمت نفت قرار نمی گیرد و راه های جبران آن پیش بینی شده است.


جوان آنلاين: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در دوازدهمین سفر داخلی و در دیدار با اقشار مختلف مردم استان بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی، افزود: مشکل جدیدی که پیش روی مردم ایران به خیال خودشان بازکرده اند موضوع کاهش قیمت نفت است.

رییس جمهوری ادامه داد: قیمت نفت گرچه امروز به حدود نصف نسبت به ماه های قبل رسیده است اما بدانید آن هایی که کاهش قیمت نفت را علیه برخی از کشورها طراحی کرده اند، پشیمان خواهند شد.

روحانی اضافه کرد: این راه، برای آن ها قابل ادامه دادن نیست، اگر از کاهش قیمت نفت، ایران ضرر می کند، بدانید کشورهای تولید کننده دیگر همچون عربستان و کویت بیش از ایران ضرر خواهند کرد.

رییس دولت یازدهم خاطر نشان کرد: آمار و ارقام نشان می دهد که 80 درصد بودجه سالانه کشور عربستان به فروش نفت وابسته است و 90 درصد صادرات عربستان نیز مربوط به فروش نفت خام می باشد.

روحانی افزود:95 درصد بودجه کویت وابسته به نفت است و حدود 95 درصد صادراتش مربوط به نفت خام است، در حالی که ایران از لحاظ بودجه امسال فقط 33 درصد به نفت وابسته است.

رییس جمهوری ادامه داد: در دولت یازدهم کمترین وابستگی به نفت در بودجه تقدیمی به مجلس شورای اسلامی مشاهده می شود، یک سوم بودجه ما به فروش نفت وابسته است ضمن این که راه جبران این کاهش را پیش بینی کرده ایم.

رییس جمهوری ادامه داد: با کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیش بینی می کنیم، فقط 60 درصد صادرات به نفت وابسته است در حالی که بقیه صادرات ما صادرات غیر نفتی است و ما امسال صادرات غیر نفتی را افزایش خواهیم داد.

روحانی اضافه کرد: ایران تحت فشار کاهش قیمت نفت قرار نخواهد گرفت. دربرابر این توطئه هم عبور خواهیم کرد و کاهش قیمت نفت برای مد ت طولانی نمی تواند ادامه یابد.


** دوران تهدید و تحریم سپری شده است

رییس دولت تدبیر و امید در بخش دیگری از سخنان خود به مذکرات جمهوری اسلامی ایران و 1+5 اشاره کرد و گفت: همه ملت خواستار پایان تحریم ظالمانه علیه ملت ایران هستند.

روحانی افزود: به همه آن هایی که در این تحریم ظالمانه قدم گذاشته بودند و امروز نیز در این مسیر ممکن است به فکر قدم گذاشتن باشند، اعلام می کنم دوران تهدید و تحریم سپری شده است.

رییس شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: اگر 1+5 و مذاکره کنندگان در برابر ایران، راه منطقی و سرعت عمل را در پیش نگیرند، بدانند ضرر خواهند کرد.

روحانی تصریح کرد: ما با منطق، استدلال و با حفظ حقوق ملت بزرگ ایران، راه مذاکره، راه همزیستی مسالمت آمیز با جهان، راه تعقل و راه تعامل سازنده را به حول و قوه الهی در چارچوب منافع ملی ایران ادامه خواهیم داد.



**همه با یک قانون اساسی پیوند داریم و از یک رهبری پیروی می کنیم

رییس دولت تدبیر و امید در این سخنرانی به استقبال مردم بوشهر از فرودگاه تا ورزشگاه اشاره کرد و گفت: محبت شما، نشان پیوستگی مردم با دولت برای خدمت به این سرزمین و توسعه ایران عزیز است.

روحانی افزود: چند روزی است که از میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و امام صادق(ع) گذشته است، این ایام منور است به نور نبوت و نور ولایت.

رییس جمهوری خاطر نشان کرد: هرچه داریم از این خاندان داریم. از سیره پیامبر(ص) داریم. علم، دانش، هدایت، اخلاق، محبت، برادری، عقلانیت، حرکت در مسیر صحیح تعالی و معنویت، همه و همه از دامان پرمهر پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و از مکتب امام صادق(ع) داریم.

روحانی تاکیدد کرد: ما باید این وحدت، این محبت و این برادری را در سراسر این سرزمین گسترش دهیم، همه از یک کشوریم، زیر پرچم یک نظام هستیم، همه با یک قانون اساسی پیوند داریم، همه ما از یک رهبری پیروی می کنیم و همه ما در کنار دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران، هدف واحدی که آن هدف، توسعه و سربلندی ایران عزیز هست، دنبال می کنیم.


منبع : ايــرنا



تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن