تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820393083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ائتلاف‌های میلیاردی، حقوق پیشکسوتی و 290 میلیارد ناقابل!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ائتلاف‌های میلیاردی، حقوق پیشکسوتی و 290 میلیارد ناقابل!
قیمت سهام پرسپولیس و استقلال طبق اعلام کارشناسان دادگستری 290 میلیارد مطرح شد.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از اعلام 290 میلیاردی قیمت سهام سرخابی‌ها، این قضیه واکنش‌های متفاوتی از سوی اهالی فوتبال به ویژه پیشکسوتان سرخابی‌ها به همراه داشت.

برخی‌ها معتقدند قیمت اعلام شده سنگی بزرگ است که برای نزدن برداشته‌اند اما بعضی از همین پیشکسوت‌ها قیمت را مناسب می‌دانند.

پای درد دل برخی از پیشکسوتان که می‌نشینیم دلمان کباب می‌شود که بنده خداها با چه وضعیتی روزگار می‌گذارنند اما عاشق پرسپولیس هستند.

مسئولانی که پیشکسوتان را صاحبان اصلی پرسپولیس – استقلال می‌دانند. 290 میلیارد ناقابل را برای تصاحب سرخابی‌ها عنوان کردند اما ما هنوز بعد از چند روز داریم حساب کتاب می‌کنیم که حقوق بازنشستگی چند پیشکسوت در طی چند سال می‌تواند به 290 میلییارد برسد؟

نتیجه گیری کلی این است که حقوق پیشکسوتان میلیاردی است ، 290 میلیارد پول زیادی نیست این تیم‌های پرسپولیس – استقلال سردر باشگاه‌هایشان از طلاست و ...

خوشبختانه ائتلاف برخی از متمولین پرسپولیس و استقلال با این قیمت‌ها شکل گرفت و شاید قویترین آن پروین، هدایتی، عابدینی و یک مشت حقوق بگیر پیشکسوت است.

در استقلال هم شرایط به همین گونه است، خلاصه باید صبر کرد تا روز آگهی و ثبت نام خریداران. آن وقت مشخص می شود 290 میلیارد زیاد است یا حقوق پیشکسوتان، که واقعاً محتاج نان شب هستند!

ما هم بیکار نمی‌نشینیم و حقوقمان را حساب می‌کنیم شاید در چند قرن آینده بتوانیم چند درصد از سهام سرخابی‌ها‌ را بخریم...

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن