تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805384828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده ناحیه مقاومت بسج پانزده خرداد قرچک: جوانان بسیجی می‌توانند کشور و ملت را به اوج توفیق برسانند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسج پانزده خرداد قرچک:
جوانان بسیجی می‌توانند کشور و ملت را به اوج توفیق برسانند
فرمانده ناحیه مقاومت بسج پانزده خرداد شهرستان قرچک با اشاره به ظرفیت‌های جوانان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف گفت: جوانان بسیجی می‌توانند کشور و ملت را به اوج توفیق برسانند.

خبرگزاری فارس: جوانان بسیجی می‌توانند کشور و ملت را به اوج توفیق برسانند



به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌ عمومی ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک، حسین حیدری صبح امروز در در جمع فرماندهان حوزه و پایگاه‌های برادر شهرستان قرچک اظهار کرد: بدون هیچ تردیدی، آینده‌ روشن و امیدبخش کشور و نظام متعلق به شما جوانان است و شما جوانان بسیجی خواهید توانست کشور و ملت را به اوج توفیق برسانید و الگو و نمونه‌ کامل تمدن نوین اسلامی را تشکیل دهید. وی با تبیین ویژگی‌ها و روش‌های فریبکارانه و حق‌ناپذیر استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا، ایستادگی و اقتدار ملت را تنها راه مأیوس‌شدن دشمن برشمردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسج پانزده خرداد شهرستان قرچک بسیج را مظهر عظمت ملت ایران و نیروی کارآمد درونی کشور دانست و تأکید کرد: بسیج، برای دوستان نظام و انقلاب و کشور مایه‌ خرسندی و امید و اعتماد، و برای بدخواهان و دشمنان و کینه‌ورزان نظام اسلامی، مایه‌ بیم و هراس است.
حیدری با توجه به ضرورت مأیوس شدن دشمن، به عنوان اصلی‌ترین عامل بازدارنده‌ استکبار از ادامه‌ توطئه علیه ملت ایران، بیان داشت: آحاد ملت ایران، جوانان و همه‌ کسانی که به هر دلیل حتی غیر اسلامی، به میهن و خاکشان عقیده دارند، باید کاری کنند که در دل دشمن یأس به‌وجود آید و از ادامه‌ توطئه‌ها مأیوس شود.
وی با اشاره به نقش‌آفرینی رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در فتنه‌ 88 افزود: آن‌ها در این خیال خام و احمقانه بودند که شبکه‌های اجتماعی و توئیتر و فیس‌بوک می‌توانند نظام اسلامی را بربیندازند به همین علت، همه‌ امکانات خود را به‌ خط کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسج پانزده خرداد شهرستان قرچک با استناد به بیان دائم ملت و نظام اسلامی در 36 سال اخیر خاطر‌نشان کرد: همه‌ موفقیت‌های ما و شکست‌های استکبار نشان می‌دهد که اقتدار و ایستادگی تنها راه برطرف کردن مزاحمت‌های دشمن و عقب‌زدن اوست و ملت این مسئله را به‌خوبی می‌داند.
حیدری علت اصلی تحریم‌ها بر ضد ملت ایران را کینه‌ورزی استکباریِ آمریکا دانست و افزود: کینه‌ آمریکا بر ضد ملت ایران همچون کینه‌ شتری است و هدف آنها از فشارها این است که شاید ملت تسلیم شود، اما اشتباه می‌کنند، زیرا ملت ایران با فشار  تسلیم هیچ‌کس نخواهد شد.
وی گفت: به فضل و توفیق الهی، ملت ایران فشارها را تحمل و آن را تبدیل به فرصت خواهد کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسج پانزده خرداد شهرستان قرچک با اشاره به برخی نقاط ضعف در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های اقتصادی کشور و توهم دشمن برای رخنه از طریق این نقاط ضعف، گفت: بر خلاف توهم دشمن، این فشارها فرصتی خواهد بود که ما نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.
وی عنوان کرد: تحریم‌ها کارساز نخواهد بود و خودِ آمریکایی‌ها هم به این موضوع پی برده‌اند، زیرا همواره در کنار تحریم، تهدید نظامی را نیز به‌کار می‌برند و این نشان می‌دهد که تحریم‌ها، هدف آن‌ها را برآورده نمی‌کند.
حیدری خاطرنشان کردند: بسیج در همه‌ی مراحل و دوران‌ها امتحان صداقت خود را به‌خوبی پس داده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسج پانزده خرداد شهرستان قرچک افزود: هرکس که به ارزش‌های اسلام پایبند است و برای زحمات، مجاهدت‌ها و خدمات بسیج، احترام قائل است، بسیجی به‌شمار می‌رود؛ چه عضو مجموعه و سازمان بسیج باشد چه نباشد.
وی توانایی‌های بسیج را، کارگشای عرصه‌های مختلف خواندند و با اشاره به حضور قشرهای مختلف مردم و چهره‌های برجسته‌ی علمی، فرهنگی، هنری، سیاسی و اجتماعی در این مجموعه افزود: توانایی‌های بسیج باید همچنان رشد و ارتقا یابد.
حیدری، پایبندی به «الزامات اخلاقی، عملی و اجتماعی» را زمینه‌ساز رشد و تعالی مستمر بسیج برشمردند گفت: تقویت صبر و گذشت و تواضع، افزایش ظرفیت‌های درونی، داشتن جنبه، برخورد با محبت با مردم، و تعامل صحیح با محیط و جامعه و تلاش بی‌وقفه برای خدمت، از جمله الزاماتی است که می‌تواند مجموعه‌ بسیج را در پیشبرد اهداف کشور، از تأثیرگذاری روزافزون برخوردار سازد.
وی افزود: بسیج با این ویژگی‌ها می‌تواند مایه‌ی استقرار، ثبات و ابهت و افتخار نظام باشد که بحمدالله هست.
فرمانده ناحیه مقاومت بسج پانزده خرداد شهرستان قرچک جوان‌ها بسیجی را مورد خطاب قرار داد و افزود: بدون هیچ تردیدی، آینده‌ی روشن و امیدبخش کشور و نظام متعلق به شما است و شما جوانان بسیجی خواهید توانست کشور و ملت را به اوج توفیق برسانید و الگو و نمونه‌ کامل تمدن نوین اسلامی را تشکیل دهید.
فرمانده ناحیه مقاومت بسج پانزده خرداد شهرستان قرچک افزود: لازمه‌ انجام این وظایف سنگین از جانب جوانان، تقویتِ دین‌مداری، تقوا، عفت و پاکیزگی روحی و همچنین علم، نشاط کاری، امانت، خدمات اجتماعی و ورزش است. انتهای پیام/2462/ک

93/10/22 - 09:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن