تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803273339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حادثه تروریستی پاریس ، نتیجه مستقیم تقویت داعش در منطقه است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: واشنگتن پست :
حادثه تروریستی پاریس ، نتیجه مستقیم تقویت "داعش" در منطقه است
واقعیت این است که افرادی به " شارلی ابدو " حمله کردند که سالهاست از سوی پاریس و دیگر هم پیمانان اروپایی آمریکا از لحاظ آموزش های تروریستی و تسلیحات حمایت می شوند .


 به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از واشنگتن پست ؛ این روزنامه آمریکایی در مقاله ای به قلم " ترنس مک کوی " نوشت : پس از انجام حادثه پاریس ، شریف کوچی به همراه برادر بزرگتر خود _ که مظنون اصلی حادثه حمله مسلحانه به دفتر نشریه شارلی ابدو محسوب می شود _ با آرامش و خونسردی تمام در خیابان های شهر راه می رفتند .  یکی از نشریات بین المللی در این باره می نویسد : صدها جنگجو که به خوبی تحت آموزش های پیشرفته تروریستی در خارج از مرزهای کشور قرار گرفته اند ، اکنون قصد بازگشت و ورود به فرانسه را دارند . آنها با آموزش های نظامی و روانی ای که دیده اند ، به شهرها و خیابان های خود باز می گردند .

یکی از این سه فرد مهاجم پیشتر نیز سابقه تخلفات اجتماعی را داشته و حتی یک بار هم به اعدام محکوم شده بود . اما سوالی که این روزها اذهان بسیاری از فرانسوی ها را درگیر خود کرده این است که چگونه یک محکوم به اعدام این گونه آزادانه در خیابانها راه می رود و حتی فرصت این را پیدا می کند که یک حمله تروریستی را طرح ریزی کرده و اجرا نماید . 


در حالی که پاسخ به این سوال و نیز سوالاتی از این دست نامضخص باقی مانده است ، رسانه ها و مقامات فرانسوی بر گفته های مردمی تمرکز کرده اند که چندین سال پیش اعلام کرده بود : شبه نظامیان و تروریست های داعش و القاعده تصمیم دارند به فرانسه حمله کنند . به نوشته خبرگزاری فرانسه ، برادران کوچی دارای پدر و مادر الجزایری بوده اند . سعید کوچی ، برادر بزرگتر و مظنون اصلی حمله به " شارلی ابدو" متولد 1982 و ساکن یکی از مناطق عرب نشین در پاریس بوده است . 


به نوشته آسوشیتدپرس ، کوچی به بسیاری از احکام اسلامی بی توجه بود و در واقع تنها لقب یک مسلمان را داشت . رفتارهای وی در محل سکونت با هیچیک ازاصول دین اسلام مطابقت نداشته است . به نظر می رسد در همین دوره وی تحت آموزه های انحرافی یکی از شیوخ وهابی در فرانسه قرار گرفته و به نقل از خودش که به نیویورک تایمز گفته بود : بر اساس آموزه های این شیخ وهابی ، حملات انتحاری بخشی از جهاد مشروع محسوب می شود . 


در ادامه این مقاله آمده است : کوچی بعنوان یکی از اعضای ارشد گروه های تروریستی که برای جنگ به عراق و سوریه می رفتند ، تعیین شده بود. وی در همین سفرها به غرب آسیا آموزش کار با کلاشینکف را آموخته بود . روزنامه نیویورک تامیز در مصاحبه با وی نوشت : سعید کوچی برای گذراندن تعطیلات (!) و تفریح به عراق و سوریه می رفته در حالی که بسیاری از افراطی هایی که از اروپا عازم غرب آسیا می شوند ، هدفشان ماجراجویی های جنگی و جنگ علیه دولت دمشق است . 


به اذعان وی و بسیاری از افراد همانند برادران کوچی ، آنها در کمپ های آموزش های تروریستی در مرزهای اردن و ترکیه تحت آموزش انواع روش های اعدام ، حملات انتحاری و اجرای شکنجه های روحی و روانی قرار گرفته اند . به گفته کارشناسان بین المللی ، وقوع حادثه تیراندازی در دفتر یک نشریه یکی از نخستین تبعات اقداماتی است که پاریس در قبال تروریست های تکفیری _ بعثی در منطقه انجام داده است . 








انتهای پیام /






تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن