تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819502547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکيد روحاني بر بهبود کيفيت خودروسازي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ دي ۱۳۹۳ (۲۳:۴ب.ظ)
تاکيد روحاني بر بهبود کيفيت خودروسازي ايران رئيس جمهوري صنعت خوروسازي را داراي اهميت فراوان در افزايش اشتغال دانست و بر بهبود کيفيت، ايمن‌سازي، افزايش حضور در بازارهاي جهاني و ارتقاي جايگاه صنعت خودرو کشور، در منطقه و جهان تأکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن روحاني، امروز يکشنبه در جلسه هيأت وزيران با توصيه به شرکت‌هاي دانش‌بنيان براي حضور فعال‌تر در صنعت خودروسازي و اهتمام در بهبود کيفيت قطعه‌سازي گفت: پيوند هر چه بيشتر علم و صنعت و همکاري مؤثر دانشگاه‌ها و مراکز علمي و پژوهشي با اين صنعت ضروري است.
رييس جمهوري که پس از ارائه گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص «وضعيت صنعت خودرو» صحبت مي‌کرد، کاهش هزينه‌هاي توليد از طريق افزايش توليد و توجه بيشتر در تنوع و زيبايي در توليد خودرو را به عنوان مزيت‌هاي رقابتي کسب و سهم بيشتر در بازار خودرو واجد اهميت دانست و اظهار اميدواري کرد که با رشد کمي و کيفي اين صنعت، رضايت بيشتر مردم حاصل شود.
بر اساس اين گزارش، در گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص «وضعيت صنعت خودرو» ارزش افزوده صنعت خودرو معادل 20 درصد از ارزش افزوده صنعت کشور و اشتغال مستقيم نيروي کار آن برابر 12 درصد اشتغال بخش صنعت بيان شد. اين گزارش همچنين از رشد 64 درصدي توليد خودرو در کشور در سال 93 نسبت به سال 92 خبر داد.
خروج صنعت خودرو از تحريم، ارتقاي سطح استاندارد آلايندگي خودروها از يورو 4 در نيمه دوم سال جاري و کاهش زمان وصول مطالبات قطعه‌سازان از 12 ماه به 4 ماه از ديگر موارد مطرح شده در اين گزارش است.
موافقت با ايجاد شهرک صنعتي در شهرستان جاسک و تعيين فهرست کميسيون‌هاي مشترک اقتصادي جمهوري اسلامي ايران با ديگر کشورها ، از جمله مصوبات اين جلسه هيأت وزيران بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن