تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803615638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف سلاح صهیونیست ها در سوریه/حیات بومدین کجاست؟/عملیات در مرز اردن


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: کشف سلاح صهیونیست ها در سوریه/حیات بومدین کجاست؟/عملیات در مرز اردن


ارتش سوریه در حومه حمص، سلاح های رژیم صهیونیستی را کشف و ضبط کرد/ فرانسه، ترکیه را مقصر فرار کردن حیات بومدین، دختر ۲۶ ساله گروهک تروریستی داعش می داند/ارتش سوریه عملیاتی را نزدیک مرزهای اردن که صحنه نفوذ گسترده افراد مسلح است، اجرا کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ارتش سوریه با کمک اهالی منطقه، بر انبار تسلیحاتی تروریست ها که سلاح های ساخت رژیم صهیونیستی در آن وجود دارد، در روستای «کفر عایا» در حومه «حمص» دست یافت.
تجهیزات اسرائیلی کشف شده در سوریه/21دی93
 
تجهیزات اسرائیلی کشف شده در سوریه/21دی93
  سلاح های کشف شده  شامل آر پی جی، تیربار ساخت رژیم صهیونیستی، تفنگ های کلاشنیکف، تسلیحات مورد استفاده در شب و تعداد زیادی بمب دست ساز است که در ساختمانی در حال ساخت، کشف شد.  
دانلود   حیات بومدین کجاست؟ فرانسه و ترکیه به دنبال مقصر می گردند اینکه گفته می شود حیات بومدین، دختر 26 ساله گروهک تروریستی داعش، از خاک ترکیه وارد سوریه شده است و دستگاه های امنیتی ترکیه از این موضوع کاملا اآگاهی داشته اند، رفتار ترکیه را زیر سوال برده است.
حیات بومدین، تروریست فرانسوی
منابع امنیتی ترکیه می گویند حیات بومدین از طریق هوایی در تاریخ دوم ژانویه وارد ترکیه شده است. وی ابتدا وارد فرودگاه بین المللی اتاتورک در استانبول شده است اما بعد، هیچ ردی از مقصد بعدی وی در دست نیست.
حیات بومدین، گروگان گیر فرانسوی
به گزارش فرانس 24، ممکن است وی از طریق یک پرواز داخلی خود را به مرز سوریه رسانده باشد که در این صورت، فهمیدن آن برای مقامات امنیتی ترکیه کار دشواری نیست و اگر بخواهند این کار را انجام دهند می توانند انجام دهند. اما تاکنون هیچ گونه خبر و گزارشی در این باره منتشر نشده است.
حیات بومدین، تروریست فرانسوی
اما موضوع دیگری که در این خصوص مطرح است اینکه وی به محض آنکه وارد استانبول شده است توسط قاچاقچیان وابسته به داعش از طریق راههای زمینی وارد سوریه شده است. اگر این سناریو درست باشد معلوم می شود از قبل برای ورود وی به سوریه برنامه ریزی شده است. مسئولان فرودگاه اتاتورک اکنون مشغول بررسی دوربین های مدار بسته هستند و تا ساعات آینده گزارش های تازه ای در این باره می دهند. به گزارش فرانس24 در ترکیه، دولت متهم می شود که چشم خود را به روی رفت و آمد تروریست ها از طریق مرز های خود با سوریه بسته است. استدلالی که آنکارا در این باره ارائه کرده است، این است که مرز های ترکیه با سوریه خیلی طولانی است و از همین رو نمی تواند بر همه آن نظارت کافی داشته باشد. با این حال، دستگاههای اطلاعاتی ترکیه با دستگاههای اطلاعاتی فرانسه در این باره همکاری می کنند و اطلاعات لازم در این باره را رد وبدل می کنند. البته پاریس نیز در این باره کم کاری کرده است . آنکارا از همین رو استدلال می کند اگر پاریس می دانسته است که حیات بومدین مظنون است و باید تحت نظر باشد باید به مقامات آنکارا درباره احتمال ورودش به ترکیه پیش آگاهی می کرد. عاملان انفجار طرابلس، آموزش دیده تروریست های سوری دو عامل انفجار طرابلس در منطقه قلمون سوریه آموزش دیده اند. خبرگزاری ملی لبنان اعلام کرد نام این دو عامل انتحاری طه سمیر کیال و بلال محمد ابراهیم است و این دو ساکن محله منکوبین طرابلس بوده اند. بر اثر این دو انفجار انتحاری تعداد زیادی از شهروندان کشته و زخمی شدند. اغلب مجروحان به بیمارستان سیده طرابلس منتقل شدند. وزیر بهداشت لبنان از تمامی بیمارستان ها خواست تا پذیرای مجروحان حادثه باشند و آن ها را به هزینه وزارت بهداشت درمان کنند. همچنین قرار است فردا یکشنبه شورای امنیت فرعی با حضور فرماندهان نیروهای امنیتی و دادستان منطقه شمال لبنان برای بررسی این حادثه و پیامدهای آن نشستی ترتیب دهند.
دانلود   پیشروی های ارتش سوریه ارتش سوریه با حمله به مواضع افراد مسلح تروریست در مناطق مختلف این کشور، تعداد زیادی از آنها را به هلاکت رسانید و شماری را نیز زخمی کرد.
ارتش سوریه
در سوریه شماری از افراد مسلح، براثر حملات ارتش به اطراف الجمرک القدیم و شهرک الزمرین در شمال غرب شهر درعا کشته و شماری نیز زخمی شدند.   ارتش این کشور همچنین عملیاتی را نزدیک مرزهای اردن که صحنه نفوذ گسترده افراد مسلح است، صورت داد.   در حمص نیز ارتش سوریه توانست شمار فراوانی از عناصر مسلح را در روستای رجم القصر و پیرامون آن در شرق شهر حمص به هلاکت برساند یا زخمی کند.   شماری از افراد مسلح نیز در بمباران منطقه جبل الاکراد و قسطون در حومه ادلب کشته و زخمی شدند.   در منطقه جسر الشاغور، ارتش سوریه عملیاتی را در برخی از روستاهای شمال «سهل الغاب» اجرا کرد.   18 کشته و دهها زخمی در انفجارهای اخیر حلب در پی انفجار دو خودروی بمب گذاری شده در شمال استان حلب در سوریه، دست کم 18 تن کشته و ده ها تن دیگر زخمی شدند.
انفجار در حلب
در جریان انفجار خودروی بمب گذاری شده دیگر که نزدیک یکی از پایگاه های نیروهای مردمی کرد صورت گرفت، پنج تن، از جمله سه نظامی کشته شدند.

سوریه انفجار تروریستی لبنان را محکوم کرد سوریه با محکوم کردن انفجار تروریستی طرابلس لبنان تاکید کرد که فقط «وحدت ملی»، ضامن مبارزه با تروریسم است.   دولت سوریه دو انفجار تروریستی را که دیشب در منطقه جبل محسن واقع در طرابلس لبنان روی داد، به شدت محکوم کرد.   دولت سوریه ضمن همدردی و ابراز هم‌بستگی با خانواده‌های شهدا و برای زخمی های این حادثه، وحدت ملی را تنها ضامن مبارزه با تروریسم خواند.

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن