تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799569684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف سلاح های رژیم صهیونیستی در سوریه/حیات بومدین کجاست؟/عملیات در مرز اردن


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: کشف سلاح های رژیم صهیونیستی در سوریه/حیات بومدین کجاست؟/عملیات در مرز اردن


ارتش سوریه در حومه حمص، سلاح های رژیم صهیونیستی را کشف و ضبط کرد/ فرانسه، ترکیه را مقصر فرار کردن حیات بومدین، دختر۲۶ ساله گروهک تروریستی داعش می داند/ارتش سوریه عملیاتی را در نزدیکی مرزهای اردن که شاهد نفوذ گسترده افراد مسلح است، انجام داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ارتش سوریه با کمک اهالی منطقه، بر انبار تسلیحاتی تروریست ها با سلاح هایی متعلق به رژیم صهیونیستی، در روستای «کفرعایا» در حومه «حمص» دست یافت.
تجهیزات اسرائیلی کشف شده در سوریه/21دی93

تجهیزات اسرائیلی کشف شده در سوریه/21دی93
سلاح های کشف شده  شامل آر پی جی، تیربار ساخت رژیم صهیونیستی، تفنگ های کلاشینکف، تسلیحات مورد استفاده در شب و تعداد زیادی بمب دست ساز است که در ساختمانی در حال ساخت، کشف شد.
دانلود    
حیات بومدین کجاست؟ فرانسه و ترکیه به دنبال مقصر می گردند اینکه گفته می شود حیات بومدین از طریق ترکیه وارد سوریه شده است و دستگاههای امنیتی ترکیه از این موضوع کاملا اطلاع داشته اند، رفتار ترکیه را زیر سوال برده است.
حیات بومدین، تروریست فرانسوی
منابع امنیتی ترکیه می گویند حیات بومدین از طریق هوایی در تاریخ دوم ژانویه وارد ترکیه شده است. وی ابتدا وارد فرودگاه بین المللی اتاتورک در استانبول شده است اما بعد، هیچ ردی از مقصد بعدی وی در دست نیست.
حیات بومدین، گروگان گیر فرانسوی
به گزارش فرانس24، ممکن است وی از طریق یک پرواز داخلی خود را به مرز سوریه رسانده باشد که در این صورت، فهمیدن آن برای مقامات امنیتی ترکیه کار دشواری نیست و اگر بخواهند این کار را انجام دهند می توانند انجام دهند. اما تاکنون هیچ گونه خبر و گزارشی در این باره منتشر نشده است.
حیات بومدین، تروریست فرانسوی
اما موضوع دیگری که در این خصوص مطرح است اینکه وی به محض آنکه وارد استانبول شده است توسط قاچاقچیان وابسته به داعش از طریق راههای زمینی وارد سوریه شده است. اگر این سناریو درست باشد معلوم می شود از قبل برای ورود وی به سوریه برنامه ریزی شده است. مسئولان فرودگاه اتاتورک اکنون مشغول بررسی دوربین های مدار بسته هستند و تا ساعات آینده گزارش های تازه ای در این باره می دهند. به گزارش فرانس24 در ترکیه، دولت متهم می شود که چشم خود را به روی رفت و آمد تروریست ها از طریق مرز های خود با سوریه بسته است. استدلالی که آنکارا در این باره ارائه کرده است، این است که مرز های ترکیه با سوریه خیلی طولانی است و از همین رو نمی تواند بر همه آن نظارت کافی داشته باشد. با این حال، دستگاههای اطلاعاتی ترکیه با دستگاههای اطلاعاتی فرانسه در این باره همکاری می کنند و اطلاعات لازم در این باره را رد وبدل می کنند. البته پاریس نیز در این باره کم کاری کرده است . آنکارا از همین رو استدلال می کند اگر پاریس می دانسته است که حیات بومدین مظنون است و باید تحت نظر باشد باید به مقامات آنکارا درباره احتمال ورودش به ترکیه پیش آگاهی می کرد. عاملان انفجار طرابلس، آموزش دیده تروریست های سوری دو عامل انفجار طرابلس در منطقه قلمون سوریه آموزش دیده اند. خبرگزاری ملی لبنان اعلام کرد نام این دو عامل انتحاری طه سمیر کیال و بلال محمد ابراهیم است و این دو ساکن محله منکوبین طرابلس بوده اند. بر اثر این دو انفجار انتحاری تعداد زیادی از شهروندان کشته و زخمی شدند. اغلب مجروحان به بیمارستان سیده طرابلس منتقل شدند. وزیر بهداشت لبنان از تمامی بیمارستان ها خواست تا پذیرای مجروحان حادثه باشند و آن ها را به هزینه وزارت بهداشت درمان کنند. همچنین قرار است فردا یکشنبه شورای امنیت فرعی با حضور فرماندهان نیروهای امنیتی و دادستان منطقه شمال لبنان برای بررسی این حادثه و پیامدهای آن نشستی ترتیب دهند.
دانلود      
پیشروی های ارتش سوریه ارتش سوریه با حمله به مواضع افراد مسلح تروریست در نقاط مختلف این کشور، تعداد زیادی از آنها را به هلاکت رسانید و تعدادی را نیز زخمی کرد.
ارتش سوریه
در سوریه تعدادی از افراد مسلح براثر حملات ارتش به اطراف الجمرک القدیم و شهرک الزمرین در شمال غرب شهر درعا کشته و تعدادی هم زخمی شدند. ارتش این کشور همچنین عملیاتی را در نزدیکی مرزهای اردن که شاهد نفوذ گسترده افراد مسلح است، انجام داد. در حمص نیز ارتش سوریه توانست تعداد زیادی از عناصر مسلح را در روستای رجم القصر و اطراف آن در شرق شهر حمص به هلاکت برساند یا زخمی کند. تعدادی از افراد مسلح نیز در بمباران منطقه جبل الاکراد و قسطون در حومه ادلب کشته و زخمی شدند. در منطقه جسر الشاغور ارتش سوریه عملیاتی را در تعدادی از روستاهای شمال «سهل الغاب» انجام داد. 18 کشته و دهها زخمی در انفجارهای اخیر حلب به دنبال انفجار دو خودروی بمب گذاری شده در شمال استان حلب در سوریه دستکم 18 نفر کشته و دهها نفر دیگر زخمی شدند.
انفجار در حلب
در جریان انفجار خودروی بمب گذاری شده دیگر که در نزدیکی یکی از پایگاههای نیروهای مردمی کرد صورت گرفت پنج نفر از جمله سه نظامی کشته شدند.

سوریه انفجار تروریستی لبنان را محکوم کرد سوریه با محکوم کردن انفجار تروریستی طرابلس لبنان تاکید کرد که تنها وحدت ملی ضامن مبارزه با تروریسم است. دولت سوریه دو انفجار تروریستی را که دیشب در منطقه جبل محسن واقع در طرابلس لبنان روی داد، به شدت محکوم کرد. دولت سوریه ضمن همدردی و ابراز هم‌بستگی با خانواده‌های شهدا و برای زخمی های این حادثه، وحدت ملی را تنها ضامن مبارزه با تروریسم خواند.

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن