تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818975201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح 1400 واحد مسکن مهر استان اردبيل در دهه فجر امسال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ دي ۱۳۹۳ (۱۶:۱۸ب.ظ)
افتتاح 1400 واحد مسکن مهر استان اردبيل در دهه فجر امسال مديرکل راه و شهرسازي استان اردبيل گفت: همزمان با سالروز پيروزي انقلاب اسلامي 1400 واحد مسکن مهر در مناطق مختلف استان به بهره‌برداري مي‌رسد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي حيدري، مديرکل راه و شهرسازي استان اردبيل در جلسه شوراي مسکن استان که با حضور استاندار و اعضا در محل استانداري اردبيل برگزار شد، اظهار کرد: در استان اردبيل درمجموع در شهرهاي زير 25 هزار نفر، بالاي 25 هزار نفر و همچنين بافت‌هاي فرسوده بيش از 53 هزار و 15 واحد مسکن مهر اجرايي و عملياتي مي‌شود که از اين تعداد تاکنون 45 هزار و 800 واحد افتتاح‌شده و به بهره‌برداري رسيده است.
وي تصريح کرد: با افتتاح يک‌هزار و 400 واحد مسکن مهر در دهه فجر امسال مجموع افتتاح‌هاي مسکن مهر در استان اردبيل به 47 هزار و 200 واحد مي‌رسد و مراحل تکميل پنج هزار و 815 واحد نيز در سه‌ماهه اول سال 94 به انجام مي‌رسد.
مديرکل راه و شهرسازي استان گفت: هرچند پيش‌ازاين قرار بود تا پايان امسال پرونده مسکن مهر بسته شود، اما؛ با سه ماه تأخير پرونده مسکن مهر را در سه‌ماهه اول امسال به شرطي مي‌بنديم که همه دستگاه‌هاي اجرايي دست‌به‌دست هم دهند تا پروژه‌هاي باقي‌مانده که اغلب پروژه‌هاي مشکل‌دار هستند با رفع موانع تکميل شوند.
حيدري در ادامه سخنان خود افزود: استان اردبيل ازلحاظ عملکردي مسکن مهر رتبه سوم کشوري را در اختيار دارد و ما بر اساس تعهدي که در سه‌ماهه اول سال آينده داريم، تمام تلاشمان بر اين است تا مسکن مهر در استان اردبيل به يک جمع‌بندي نهايي برسد.
وي بيان کرد: اگر همفکري و همکاري ساير دستگاه‌ها را شاهد باشيم اين استان اولين استان در کشور است که پرونده مسکن مهر در آن بسته‌شده و همه پروژه‌ها تحويل متقاضيان مي‌شود.
حيدري مشکل به وجود آمده را مربوط به زيرساخت‌ها و همچنين آورده اشخاص اعلام کرد و ادامه داد: با تلاش و پيگيري‌هاي انجام‌شده وام مسکن مهر از رقم 25 به 30 ميليون تومان افزايش‌يافته که در تلاش هستيم با اين افزايش با همکاري و همت خود متقاضيان و آورده مناسب آن‌ها بتوانيم واحدهاي مسکن مهر را هر چه سريع‌تر تکميل و راه‌اندازي کنيم.
دبير شوراي مسکن استان اردبيل، تعهد چهار ميليارد توماني وزارت راه و شهرسازي و به همين ميزان تعهد استان را در ايجاد زيرساخت‌هاي موردنياز يادآور شد و اضافه کرد: 12 ميليارد تومان قرار است در زمينه تأمين زيرساخت‌ها با مساعدت وزارت راه و شهرسازي هزينه شود که سه ميليارد تومان براي پل روگذر وليعصر (عج) و همچنين چهار ميليارد تومان براي تکميل زيرساخت‌هاي مسکن مهر اردبيل، مشکين‌شهر و پارس‌آباد اختصاص مي‌يابد که با پرداخت سهم استان به ميزان چهار ميليارد تومان ديگر به‌راحتي مي‌توانيم در حوزه آب، برق، گاز و فاضلاب خدمات موردنياز را ارائه کنيم.
وي در پايان از آغاز عمليات اجرايي خدمات‌رساني و تأمين زيرساخت‌ها در فاز دوم مسکن مهر پارس‌آباد خبر داد و گفت: تلاش مي‌کنيم تا در اين زمينه بتوانيم برخي از خدمات را ارائه و زيرساخت‌ها را در حد مکفي تأمين کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن